قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید احمدسوداگر

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ق.ظ

بسم رب الشهدا و الصدیقین

 

 سلام بر شهدا

سلام بر همونهایی   که با سلامی معطر به عطرچفیه یکدیگر را ملاقات و با درودی مصفا به صفای یاعلی همدیگه رو بدرقه میکردن کبوترایی که سکوی پروازشون سیم خاردار و معراجشون خط مقدم جبهه بود همون بی بدیلانی که با رنگ خون صفحه عاشقانه زندگی رو نقاشی کردن و با زمزمه یابن الحسن دعوت حق رو لبیک گفتن

عرض سلام و شب به خیر به همه رفقای عزیزبا یک قرارعاشقی دیگه مهمون دلای پاکتون هستیم.مهمون قرارعاشقی که قدوم مبارکشون گروه ما رو متبرک کردن باهم بریم سراغشونسلام بزرگوار ✋لطفا خودتون برای ما معرفی کنین

, با سلام✋ بر رفقای قرار عاشقی بنده حاج احمد سوداگر هستم سال 1339 تو یه خونواده  مذهبی در شهر  دارالمومنین دزفول به دنیا اومدم از همون بچگی  به مسجد و هیآت میرفتم .دوره راهنمایی مدرسه سعدی درس خوندم دوران دبیرستان مصادف شد با شروع انقلاب در تظاهرات ✊ شرکت میکردم .بخصوص در به تعطیل کشوندن دبیرستانها و راه اندازی تظاهرات  بر علیه رژیم شاه و اینکه تو ساخت سه راهی برای مبارزه با مزدوران رژیم فعالیت داشتم

وقتی انقلاب اسلامی پیروز  شد وارد سپاه شدم .قبل از شروع جنگ ؛به همراه رفقا در قالب تیمهای گشتی شناسایی اقدامات دشمن رو زیر نظر داشتیم با شروع جنگ همراه نیروهای ارتش به منطقه دشت آزادگان اعزام شدم و بعد رفتم منطقه کرخه ؛اونجا همراه بچه ها با تفنگ 106 مانع عبور لشکر دشمن از پل کرخه برای تصرف دزفول شدیم و تو این ماموریت تعدادی از تانکهای دشمن منهدم شد .. از همون ابتدای جنگ 🚀 کار اطلاعاتی رو انتخاب کردم

در جبهه صالح مشطط کرخه حین ماموریت ،رو مین رفتم و پای چپم قطع شد

 

بعد از دوران نقاهت حالم بهتر شد و دوباره به جبهه برگشتم

 و در عملیات فتح المبین به عنوان  مسئول اطلاعات لشکر قدس مشغول خدمت شدم از خودم تعریف نباشه چون  خیلی باهوش بودم و دارای  قدرت فوق العاده و منطقی نسبت به مسائل نظامی به همین دلایل  بنده رو  به سمت  معاونت اطلاعات قرارگاه کربلا منصوب  کردن در عملیات پیروزمند والفجر 8 مسئولیت خطیراطلاعات این عملیات رو در منطقه خرمشهر به عهده داشتم بجز خودم پدر و برادرهام  هم در جبهه بودن و در عملیات کربلای 5 یکی از برادرهام شهید شد ؛تا پایان جنگ در جبهه فعال بودم و حتی یکسال بعد جنگ هم برای تثبیت موقعیت پدافندی جبهه ها و دفاع در مقابل تجاوزات احتمالی دشمن در سمت  جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی قدس در جبهه حضور داشتم .

بعد از دوران جنگ در این سمتها مشغول خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بودم

 

جانشینی فرماندهی لشکر 7 ولیعصر عج

2- فرماندهی لشکرهای 8 نجف اشرف ، 25 کربلا و 27 محمد رسول الله

3- معاونت اطلاعات نیروی زمینی سپاه

براتون گفتم بخاطر داشتن هوش و ذکاوت بالا در کارهای اطلاعاتی و آموزشی پیش بینی ها و آینده نگری های خوبی داشتم تاکیدم بر این بود که فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس برای تدوین علوم و معارف دفاع مقدس برای نسل های آتی تلاش کنن و خودم از پیشتازان این حرکت مقدس در عرصه ملی بود

در سال 1385 اقدام به تاسیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس کردم و با پیگیری ها موفق شدم که علاوه بر نهادینه کردن مسائل دفاع مقدس به عنوان یه مبحث علمی و پژوهشی در دانشگاه های کشور ،دو واحد  درس آشنایی با دفاع مقدس   برای دوره های کارشناسی دانشگاههای دولتی و آزاد رو به تصویب برسونم که طی 3 سال اخیر بیش از 2000 نفر از دانشجویان این دروس رو گذروندن  با داشتن محدودیتهای جسمی از جمله تنی پر ترکش و پای قطع  شده هیچ وقت خسته نمیشدمدفاع ✊ از انقلاب و نظام و تلاش در جهت تحقق اهداف رو وظیفه خودم می دونستم ساده زیست بودم و همیشه در هر جایی حقیقت رو بیان میکردم در انجام گرفتن کارها حساس بودم همرزمان و فرماندهان به من لقب نابغه اطلاعاتی و نظامی دفاع مقدس و کشور  رو دادن خیلی آرزوی شهادت داشتم تا اینکه پس از سالها مجاهدت بر اثر تآلمات ناشی از جراحات 😁متعدد در دوران دفاع با 75 درصد جانبازی دراسفند ماه سال 1390 همزمان با بیست وششمین سالگرد عملیات والفجر 8 دعوت حق رو لبیک گفتم و به جمع دوستان شهیدم پیوستم  و به آرزوی دیرینه م رسیدم .


, این عکس هم بعد ار شهادتم دوستام ازم گرفتن  ان شاالله شهادت نصیب همتون بشه .

خب دوستان گلم اینم گزیده ای از زندگینامه من بود تا وقت شهادت

دیگه از حضورتون مرخص میشم و همتون رو به خدای بزرگ میسپارم.

 

مراقب انقلاب و رهبر باشین

ان شاالله ظهور آقا امام زمان

 

خدانگهدارتان .یا علی


"افلاکیان"

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی