قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید حسین خرازی

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۲ ب.ظ

🌸🌸قرار عاشقی🌸🌸

 

سلامخواهرای گل💐💐

 

امشبم مهمونی داریم😊

 

حاضرید باهاشون اشنا شید؟؟☺️😉

 



سلام عزیزان

 

من حسین خرازی هستم(البته تو جبهه بهم میگفتن حاج حسین😌😉)

 

من سال۱۳۳۶در کوی کلم اصفهان به دنیا اومدم.

 

من تو دوره ی تحصیلم📝📗📚📖 بعد از انجام تکالیفم 📚📖 با پدرم به مسجد محلمون می رفتیم، (ازخود تعریف نباشه😉) به خاطر صدای صافی که داشتم اذان گو و مکبر مسجد شدم.

تو شرایط فساد و خفقان دوره طاغوت هم علاقه زیادی به مطالعه کتب و جزوه های اسلامی داشتم.

 

 

سال۵۵ بعد از گرفتن دیپلم تجربی📄 ام، عازم سربازی شدم.

در این دوره بالاجبار😢😓😖 مارو به عملیات سرکوب گرانه ظفار(عمان) فرستادن.

تو تموم این سفرهام ریانباشه😅 نمازامو کامل می خوندم چون سفر معصیت بود.😖😖😣😞

 

️👆👆👆👆👆👆👆👆

فکر بد نکنید راجع به مناااااا... اجباری بود... خودمم به شدت ناراحت بودم😓😤😖

 

اخرشم سال ۵۷ با فرمان امام خمینی از پادگان همون سرباز خونه فرار کردم✊✊✊✌(هورااا ازادی)😉😅

 

بعد از پیروزی انقلاب💫🎉🎊🎈🎊🎉 در کمیته ضد انقلاب فعالیت کردم✊✊...بعدشم جبهه غرب، ۱سال بعد از جنگ تحمیلی هم عازم جبهه جنوب شدم..

تو عملیات خیبر هم یه دستمو 💪از دست دادم(تف به ریا)😊

وخیلی هم سخت😠 معتقد به نظم و ترتیب بودم

 

البته کمر ریا بشکنه...دیگه مجبورم ایناروبگم😉😉

همیشه با وضو بودم..نمازامم همیشه با گریه 😭😭😭بود..

نماز شبامم ترک نمی شد😊

 

با اینکه بهم میگفتن سردار(البته بزرگش کردن)ولی همیشه لباس بسیجی تنم بود😅✋✋

 

اخرشم تو عملیات کربلای ۵ داشتم مشکلی که برای غذای🍛🍕🍲 رزمنده پیش اومدو پیگیری می کردم..که خدارو هزارمرتبه شکر تو همون نزدیکیا یه خمپاره منفحر شدو منم به ارزوم رسیدم

 

یه چیز دیگه م که مونده بگم همه ی کارام فقط برای رضای خدابود.

 

اینم عکس منو دوستام👇👇👇

 

شادی روح منو همه ی دوستام صلوات..

یاعلی.

خلیلی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی