قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید حشمت الله امینی

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۵ ب.ظ

بسم رب الشهدا🌹

 

💞قرارعاشقی💞

سلام به همگی 😊💚

باهم می ریم سراغ مهمون امشب قرار عاشقی😍

سلام خیلی خوش اومدین😊

لطفا خودتونو برای اعضای,گروه معرفی کنین...🌸💚

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به همگی



من حشمت الله امینی هستم 👦😊

 در شهر سرپل ذهاب استان کرمانشاه تویه خانواده ی👪 مذهبی به دنیا اومدم،

حرم امام زاده اسحاق🌹🌹🌹 که نماینده ی امام زمان عج💐💐 بودن هم توشهر منه😊😊

منم به لطف خدا هر روز اول صبح🌞🌞 دعای عهد رو اونجا میخونم😊

خب بذارین کمی از خصوصیات اخلاقیمو بگم بهتون.

البته من باب تعریف از خود نباشه ها 😜😜

 

همیشه با وضو بودم

 سعی میکردم کمتر بخندم وبیشتر با وقار ومتین باشم 😌😌😌 .

 

با اطرافیانم هی بگی ،نگی شوخی 😀میکردم اما در عین حال خیلی جدی 😕😕 بودم .

 از غیبت کردنم که معلومه،اصلا خوشم نمیامد 😬😬😬

با قرآن 📖 مانوس بودم و همیشه یه کتاب 📕 مفاتیح کوچیک همراهم بود .

تو شبهای 🌌 کارون و دزفول و مجنون و ... بلند میشدم و نماز 🙌 میخوندم و با خدا نیایش میکردم .😭😭 ...

البته گفتن این حرفا از زبون من درست نیس ها،خدایی نکرده فکر نکنین دارم ریا میکنم هااا😰😰😰

 

نزدیک عملیات نصر7🔫🔫بود ،غروبهای جمعه میرفتم وتو آبهای سرد رودخونه ی سردشت غسل شهادت🏊🏊 میکردم،تو اون لحظات بهم حس پرواز دست میداد💢

 

خلاصه روز عید قربان سال 66 ناپدید شدم،14 مرداد بود

 

هیچ کس نمیدونست که چه اتفاقی برام افتاده ؟ اینکه مجروح 😷 شدم یا شهید و یا اسیر؟و .😭😭😭😭...

️💚🌸

جونم براتون بگه 😊😊

این دوران فراق 13 سال طول کشید .تا اینکه مادر👩 یکی از اقوام خواب منو👦 میبینه .

توخواب میبینه 👀 که من نجات پیدا کردم و به زیارت امام رضا ع 😍😍😍 رفتم . سال 79 بود

مادرم 👩 باور نمیکرد که من شهید 🌹🌹 شدم فک میکرده اسیرم .😒😒

تا اینکه یه شب 🌌 خواب منومیبینه👀 که تو خواب بهش میگم مادر 👩 من میخوام برم 🚶به مشهد .

روز 🌞 بعد اعلام 📣 میشهکاروان 🚑 شهدای تفحص شده از شلمچه راهی مشهده

همه بی خبر بودن 😒😒😒که دارم همراه کاروان راهی زیارت میشم.

بعد از زیارت به منو به کرمانشاه فرستادن 🚐 و بعد به شهر خودم سرپل ذهاب .و من 👦 رو در جوار حرم احمد بن اسحاق کنار درب 🚪 شرقی حرم به خاک سپردن 🌸💚

ولی اونچه که این وسط میان مهمه وفای امام زمان عج ب عهدشونه

حتما همه تون شنیدید 👂که میگن اگه چهل صباح 🌇 دعای 📜 عهد بخونی از یاران امام زمان خواهی بود .😀😀😀

امام جمعه👵 سرپل ذهاب مرحوم حاج آقا حسین زاده در خواب 😪😪😪 میبینه 👀 که امام زمان 😍😍 عج در کنار مرقد احمد ابن اسحاق ،دارن روی قبری رو آب و جارو میکنن و مقام معظم رهبری 😘🌹🌹 رهبری جلو رفته و میخوان جارو رو از دست ایشون بگیرن

️💚🌸

اما امام زمان عج اجازه نمیدن 😳😳و میفرمایند امشب مهمان عزیزی دارم میخواهم خودم جارو بزنم .

دلتون بسوزه اون قبر قبر من بود وچه سعادتی بالاتر ازاین .💞💞💞

️💚🌸

 

التماس دعای فرج🌹🌹🌹🌹

یاعلی

خدا نگهدار👋👋👋👋👋

 

🌹شادی روح منو دوستای شهیدم صلوات


افلاکیان🌹💚

  • سرباز گمنام

نظرات  (۲)

سلام علیکم
بسیار عالی هم کانالتون هم وبلاگتون واقعا عالیه...
ماجور باشید
پاسخ:
سلام علیکم..لطف دارین.تشکر
سلام واقعا زیبا بود. از خوندن متن لذت بردم...
همه چی رو خیییلی زیبا توصیف کردید.
خیلی از سایت ها رو گشتم و دنبال یه مطلب جدید و خاص از شهید حشمت بودم، اما فقط یکسری از مطالب تکراری رو پیدا کردم... 
امیدوارم شهید حشمت یه نگاه ویژه بهتون داشته باشه

سپاسگذارم اجرتان با شهدا
پاسخ:
سلام ؛تشکر بابت لطفتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی