قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید محمدرضا عسگری

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۶ ب.ظ

 

🌹بسم رب الشهداء و الصدیقین🌹

 

💞قرار عاشقی💞

 

بروید بسیجی باشید! تنها نام بسیجی روی خودمان گذاشتن هم چیزی را درست نمیکند، باید 👈تفکربسیجی👉 را گسترش داد. دشمن هم از این تفکر میترسد....

عرض سلام و شب بخیر خدمت همه بزرگواران🌹

ایام سوگواری سیدالشهداء امام حسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان به تمام عزادران حسینی تسلیت میگم.


🌹

 [o, من بنده خدامحمدرضاعسگری هستم. در۶مهرسال١٣٣٧ درروستای"لیوان غربی"درشهرستان گرگان متولدشدم. ]

دروان ابتدایی رو در همان روستای محل تولدم سپری کردم.

از همان کودکی علاقه زیادی به قرآن داشتم و موفق شدم تا باتلاش زیاد قرائت صحیح کتاب الله رو یادبگیرم☺

خانواده ما اوضاع اقتصادی چندان خوبی نداشت و من از همان زمان سعی میکردم در کارهای خارج از خانه کمک احوال پدر و مادر باشم

بعد از تموم شدن دوره ابتدایی برای ادامه تحصیل به شهرستان بندرگز(یکی از شهرستانهای استان گلستان)رفتم. و در اونجا اتاقی اجاره کردم. اما پس از مدتی دیدم که از پس هزینه های اجاره برنمیام.😕 خدا خیر فراوون نصیب صاحبخونه بکنه!! همین که متوجه این موضوع شد نه تنها اجاره ای نگرفت بلکه گاهی اوقات کمکمم میکرد

وقتی ١٧سالم بود با از دست دادن پدر طعم تلخ یتیمی رو چشیدم😔

برای اینکه بتونم مخارج خانواده تامین کنم روزها به کسب و کار مشغول بودم و شبانه درس میخوندم.

از آرایشگری گرفته تا قهوه خانه و بلال فروشی😊به هرحال کار عار نیست!! مهم روزی حلاله.

بلاخره تو سن ١٨سالگی موفق به کسب دیپلم در رشته علوم طبیعی شدم

بعداز فارغ التحصیلی چون پدر نداشتم و سرپرست خانواده بودم از سربازی معاف شدم و درکارخانه رب ، مشغول به کار شدم

بااوج گیری انقلاب من هم به خیل مبارزین پیوستم تا پیروزی

١۴مهر سال۵٨عضو سپاه بندرگز شدم.

در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی که ضد انقلابیون در شهر"گنبدکاووس" حسابی شلوغ کاری کرده بودند، منو رفقام برای سرکوبی شون دست به کار شدیم️🔫

بعداز موفق شدن و پایان درگیری ها به اتفاق سایر رفقای سپاهیم، شروع به جمع آوری سلاحهای پخش شده به خصوص در منطقه"آق قلا"کردیم

👀اینکار نقش موثری در برقراری آرامش در منطقه و نقش بر آب شدن دسیسه های ضد انقلابیون داشت

سال ۵٩ با خانمی پاکدامن و ولایی ازدواج کردم.

مراسم ازدواجمون هم باالگوگیری از اهل بیت علیه السلام بسیار ساده برگزار شد.😊🌹

ناگفته نماند که حاج خانم به صورت داوطلبانه درسپاه و پشت جبهه فعالیت میکردند و از این لحاظ هم ما باهم بودیم.

ثمره این ازدواج دوفرزند به نام های خانم بنت الهدی و آقا محمدطه بود💞💞

از نظر مالی وضعیت چندان مناسبی نداشتم اما همیشه تلاشم این بود تا دست پایین تر از خودم رو هم بگیرم.

من عاااشق 💕بسیجی ها💕 بودم!!

به نظر من بسیجی ها افرادگمنامی بودند که مخلصانه در جبهه تلاش میکردند(مثل شما افسران بسیجی جبهه جنگ نرم😉)

هر وقت بین بسیجی ها بودم احساس آرامش میکردم.

بسیجی ها پرورش یافته مکتب امام خمینی هستند و به معنای واقعی کلمه(به ندای امام) لبیک گفتند.

به مشورت کردن در امور بسیار اعتقاد داشتم.از نظر دیگران استفاده میکردم.(این یکی از وظایف فرمانده هست)

اصولا خیلی کم عصبانی میشدم و سعی میکردم در موقع عصبانیت به نماز پناه ببرم...

همیشه آرزو داشتم تا مفقودالاثر بشم، تا شرمنده خانواده هایی که جووناشون از دست دادن نباشم!!

بالاخره در١٠تیر سال ١٣۶۵در عملیات "کربلای یک" در پشت مهران در قلاویزان، خدای مهربون آروزم برآورده کرد و من شهید گمنام شدم!

شادی ارواح طیبه شهدا صلوات🌹🌹

📢بسیجیان عزیز📢

به صف بشید فرمانده عسگری صحبتی با شما دارند👇

سلام خدمت بسیجیان عزیز و ارجمند

خواهران و برادران زیاد وقتتون رو نمیگیرم فقط چند نکته رو میگم و بعد شما و راهی که پیش رو دارید

امروز همه اینها دست به دست هم داده اند، امروز آمریکا نیز احساس خطر میکند، اسرائیل این تجاوزگر قرن نیز خود احساس خطر میکند❌❌برای همین مینشینند کنار هم، با هم هماهنگی میکنند.

🔴🔺برای خروج مردم از هویت خویش، از اصل خویش، از متن انقلاب دارند برنامه مینویسند، اینها می خواهند انقلاب نباشد👊

میخواهندکه مردم در صحنه نباشند.

در خارج از متن انقلاب باشند!!

👈چون تجربه کرده اند که در هر انقلابی در تاریخ بشریت ، اگر مردم از صحنه خارج شدند ،آن انقلاب شکست خورده است!

در صحنه ماندن مردم چیست؟؟ آیا این در صحنه ماندن این است که در تظاهرات شرکت کنیم و شعار بدیم و بس؟؟

خیر!!!این در صحنه ماندن امت یک امت اسلامی، در یک حکومت الهی نیست. امت اسلام در حکومت الهی باید زیر یک تشکل و تشکیلات سازماندهی شود.

در صحنه ماندن ما آن روزی است که ما در یک تشکیلات سازماندهی شویم.

ابر قدرت ها و تمام مغزهای متفکر کافر دنیا، وقتی کوچکترین عملیات از سمت ما میشود، تمام مغزهای دنیا را دریک جا جمع میکنند.مثل بغداد و بعد تصمیم میگیرند!!

ما هم نیاز به یک تشکل داریم.

نیاز به یک انسجام داریم.

همه ما باید در یک تشکیلات مهیا انجام کارها شویم.

با👇

🔺وحدت و هماهنگی و اطاعت امر کردن از ولایت

به قول قرآن، مهیا شدن هم باید طوری باشدکه دشمنان بترسند، وحشت کنند. درآن صورت میگویند،این یک تشکل قوی اسلامی است. میترسند و ما پیروز میشویم.

تفکر بسیجی برآمده از آرمانهای حضرت امام خمینی.

ما به واسطه همین تشکیلات بسیج توانستیم این قدرتها را شکست بدهیم.

👈آیا واقعا همه مردمی که اینهمه برای انقلاب زحمت میکشند، و بعد از انقلاب در صحنه درگیری با گروه ها مقاومت کردند، امروز توانستند در درون این تشکیلات راه پیدا کنند؟؟

نکند روزی که امام دستور بسیج عمومی را بدهند هنوز یکسری به دنبال یادگرفتن اسلحه باشند؟ چرا نمیرویدسراغ این تشکل ها؟(تعمیم بدهید دوستان...)

امروز استکبار در حال اندیشیدن به ٢٠سال دیگر است که شما رو از صحنه انقلاب و بسیج بیرون کند.

بروید بسیجی باشید. تنها نام بسیجی روی خودمان گذاشتن هم چیزی را درست نمیکند.

باید تفکر بسیجی را گسترش داد .

دشمن از همین تفکر میترسد....

و من الله توفیق

این راه و این شما

 

"سادات"

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی