قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید سید مجتبی علمدار

چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۲۲ ب.ظ

🌹🌹بسم رب الشهدا🌹🌹

 

سلام به همگی😊

 

امشبم مهمونی داریم️🍧🍨

بنده که از اشناییشون خیلی خوشحال شدم...

 

سلام برادر

خیلی ممنون از اینکه دعوت مارو پذیرفتین..😊

 

لطفا خودتونو معرفی کنین که اعضای گروه باهاتون اشنا شن😊

 

💫بسم الله الرحمن الرحیم💫

 

سلام به همگی

 

ممنون از اینکه دعوتم کردین😊

 

من سید مجتبی هستم..... علمدار.

 

من👨 در ۱۱دی ماه ۱۳۴۵در یه خونواده ی مذهبی در ساری به دنیا اومدم👼(بگید ...تولد،تولدت مبااااااااارک😉😊)

 

وقتی ۱۷ساله م بود عضو بسیج شدم✊✌

واواخر سال ۶۲هم به کردستان🔫💣 رفتم.

 

برای اولین بار تو عملیات کربلای۱ شرکت کردم بعد از مدتی هم به گردان مسلم بن عقیل رفتم وبعدشم به لشکر ۲۵کربلا رفتم و تا اخر جنگ هم اونجا موندگار شدیم✊✌(جنگ جنگ تا پیروزی)

 

تویکی از عملیاتاهم مجروح شدم😌 .. عملیات کربلای ۵بود.

 

البته دوباره به جبهه برگشتماااا✋✋

 

سال۶۶ هم فرماندهی گردان مسلم بن عقیل رو به عهده گرفتم..

البته تعریف از خود نباشه😉😉 تو عملیات والفجر ۱۰فعالیت زیادی داشتم.😪😪

 

تو یکی از همین عملیاتا بود که یه گلوله ناقابله خیلی کوچولو🔫 خورد به پهلوم😢

البته اونقدام مهم نبودااا...✋✋

زنده موندم متأسفانه😞😔

 

بگماااااا مجروحیتم فقط این یه بار نبود...چند باره دیگه م بود.

 

خلاصه جنگ تموم ش😊😊دو بالاخره دشمنو بیرون کردیم✊✊✊✊👊

دوستام تنهام گذاشتنو رفتن..😢😢😢

بعد جنگ هم تو لشکر ۲۵کربلای ساری مشغول به کارشدم.

 

سال ۷۰هم ازدواج کردم...😊

ثمره این ازدواجم دختر👧 گلم 🌹🌹 زهرا شد.

 

بگمااااااا مداح اهل بیت هم بودم😢

 

مداحی هامو با نام حضرت مهدی(عج) شروع میکردم..وارادت خاصی به امام حسین داشتم..😢😢😢😭😭

تو تموم مداحیام سوز شهادت بود.

 

بعد از جنگ که خیلی دلتنگ دوستام بودم..😔😔

بایادو خاطره اونا زندگی میکردم...(یاران چه غریبانه رفتند از این خانه...)😭😭😭😢😢😢😭😭😭

 

سال ۷۵هم به دلیل جراحت شیمیایی راهی بیمارستان شدم..😥

وخدارو شکر بعد یه هفته به ارزوم(شهادت) رسیدم.😊

 

شادی روح منو همه ی دوستام صلوات🌹🌹🌹

 

مارفتیم یاعلی

خلیلی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی