قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید علی کاویانی

چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۵۰ ب.ظ

بسم رب الشهدا


سلاام رفقا 😊

 

اسم من 👦 علی کاویانی یه . خیلی مخلصم .

من یه خلبانم . در سال 1335 در شهر کرمانشاه به دنیا اومدم .

 

تک فرزندم . خواهرو برادر ی 👫 ندارم .

میخوام از خودم برای تون بگم

🌷💫💞

 

بعد از پایان تحصیلات 📚 در دوره دبستان و راهنمایی به

 

 دبیرستان 📙 کاوه رفتم و دیپلمم

رو گرفتم

 

در سن 16 سالگی پدرم 👨 عمرش رو به شما داد .😭

 

مادرم 👩 مسئولیت زندگی رو به عهده گرفت . آفرین 👏به غیرت مادر.

🌷💫💞 خیلی به شغل خلبانی علاقه داشتم در سال 1355 تو هوانیروز استخدام شدم .😃

 

آموزش نظامی👮 رو توی پادگان حر تهران و دروس 📚 انگلیسی و فن پرواز رو در پادگان وطنپور اصفهان بخوبی 👏یاد گرفتم

 

و با درجه ستوانیار سومی در شهر 🏨 اصفهان مشغول انجام وظیفه شدم .

 

ریا نباشه خیلی پایبند به مسائل دینی بودم

🌷💫💞

در تظاهرات بهمن ماه 57 همراه دوستانم👬

 از دستاوردهای انقلاب 🇮🇹 در شاهین شهر 🏢 حفاظت کردیم

در سال 58 بعد از 4 سال منو به پایگاه هوانیروز 🚁 کرمانشاه انتقال دادن .

تعریف از خود نباشه از خلبانهای تیز پرواز شجاع 💪و مومن هوانیروز بودم و در ماموریتهای زیادی شرکت میکردم

آخرین ماموریتم 😔 در عملیات بیت المقدس 2 درغرب کشور 🇮🇹 بود

🌷💫💞

 

جونم براتون بگه در روز 15 بهمن سال 1366 به همراه دوستم👱 احمد پیشگاه هادیان که از

 

 عملیات برمی گشتیم در اثر کولاک و برف 💭 خیلی شدیدی بالگردمون 🚁 با کوه 🗻 برخورد و سقوط می کنه 😭

 

هم زمان با این اتفاق در کرمانشاه مراسمی برای قدردانی👏از خلبانان بیت المقدس 2 برگزار شد

🌷💫💞

 

و وقتی که اسمم برای گرفتن تقدیر 👏 نامه رو میبرن روح منم به آسمون پرواز میکنه .😃

 

من با درجه سرهنگی جزء شهدای هوانیروز کرمانشاه شدم و خونه ابدیم هم در باغ 🌴فردوس این شهر قرار داره

خوشحال😃 میشم اگه یه وقتهای به دیدنم بیاین .

🌷💫💞

 

افلاکیان"

  • سرباز گمنام

نظرات  (۱)

  • حسین همتی
  • 😔😔😭😭

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی