قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

جانباز بهرام بیراوند

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۱۴ ب.ظ

🌹بسم رب الشهدا🌹

💞قرارعاشقی💞

سلام دوستان خوش اومدین 😊به مهمونی امشب🌃

امشب مهمون بزرگواری داریم

سلام خوش اومدین لطفا خودتونو برای اعضاء گروه (که خیلی مشتاقن باهاتون اشنابشن♥) معرفی کنین..

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام خدمت اعضای گروه😊

من👴 بهرام هستم،بهرام بیرانوند.

من متولد سال ۱۳۴۴هستم,بروجردی هستم😊

مثه همه ی شماها دوره ی کودکی و نوجوونی پرخاطره ای داشتم.💖

اما یه اتفاقی نه تنها تو زندگی من بلکه تو زندگی همه ی ملت مسلمان تأثیر گذاشت

میدونید چی بود..؟؟!😕

آ باریکلا درست گفتین😊 وقوع انقلاب اسلامی✊✊ و اغاز جنگ تحمیلی بود😔.

که باعث شد مردم عزیزمون همه جانبه از ارمان های اسلام عزیز دفاع کنند و پیرو فرامین امام (ره) باشند. ✋✋

جنگ تحمیلی که شروع شد، مردم عزیزمون،تموم توانشون برای دفاع از انقلاب و اسلام به کار گرفتند.

یکی از نمونه هاشم 👇👇😉

حضور منو داداشیام تو جنگ بود.

از سه تا پسری که خدا به پدر ما(حاج طهماسب ) داده بود،۲تاشون(بهمن و برزو) 🌹شهید🌹شدند(ان شاء الله اون دنیا شفاعتمون کنن) ۵۵ درصد جانبازی هم نصیب بنده شد.😔

من تو جبهه تو گروه تخریب تیپ ۱۵امام حسن مجتبی(ع) بودم

خدارو شکر جنگ تموم شدو ماهم چون جانباز شده بودیم چند سالی استراحت کردیم،تا جراحاتمون خوب شه😊🌹

دوباره تو رشته ریاضی فیزیک ادامه تحصیل دادمو سال ۷۰ تو رشته ی مهندسی الکترونیک دانشگاه صنعتی اصفهان قبول شدم😊

میدونین چیه داداشیا و ابجیای گلم🌹🌹

💞درسته جنگ سرد تو ایران تموم شده دیگه کشتو کشتاری به ظاهر نیست ،اما جنگ نرم خیلی وقته شروع شده،ماهام عین خیالمونم نیست😔😔

 

دشمن داره اشمونو رو پشت بوم خونه هامون می پزه ،می گید نیستش همچین چیزی!؟؟

ولی باور کنید هست...😔😔

خیلی باید حواسمونو جمع کنیم تا این انقلابی که با خون هزاران جوون بدست اوردیم،که هنوز خیلی هاشونم بخاطر بی توجهی های ما برنگشتن،,,,,😭😭😔

سفت بچسبیم ✊✊بهشو از دستش ندیم😊

خیلی ممنون از دعوتتون،مادیگه باس بریم..علی یارتون😊

شادی روح امام شهدا و شهدا صلوات.

خلیلی😊🌹🌹🌹🌹


  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی