قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

جانباز عباس نجف زاده

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۱۹ ب.ظ

🌹بسم رب الشهدا و الصدیقین🌹

💞 قرار عاشقی 💞

سلام به همگی🏻😊

شبتون بخیر🌹🌹

امشبم مهمونی 🍧🍧 داریم..

سلام خوش اومدین😊

لطفا خودتونو برای اعضای گروه معرفی کنید.

🍀

بسم الله الرحمن الرحیم🍀

سلام به اعضای گروه🏻😊

من 👤 عباس نجف زاده هستم.

اولین اعزام من به جبهه 18 بهمن سال 65 بود.

تعریف از خود نباشه😉 تو جبهه تا جایی که امکانش بود نمازمو به جماعت میخوندم😊

تو برنامه زیارت عاشورا و دعای کمیل و دعای توسل و.. شرکت می کردم.🏻

تا جایی که امکانش بود به همراه برادرا جمعه هارو مرخصی می گرفتیم می رفتیم نماز جمعه( حالا شما هی جمعه ها تا لنگ ظهر بخوابید😬😊)

در جریانید که سال 65 کشورمون جنگ بود..🔫😕

مام گوش به فرمان امام بودیم که اگه اقا دستوری داد با جون و دل گوش میکردیم😊

(ببینم شماهام👥👥👥 الان گوش به فرمان اقا هستین😕😶 مطمعنم که هستین☺)

هعععععییییییییی....یادش بخیر.😔.. جبهه اصلا یه حالو هوای دیگه ای داشت😢

میدونین چرا؟؟؟؟؟؟؟؟😳😕

چون لباسامون فقط خاکی نبود خودمونم خاکی بودیم☺

هیچکی خودشو برتر از یکی دیگه نمی دونست😊😊

من تو 19 مردادسال 66 با خمپاره 60 از ناحیه کتف و پا و شکم مجروح شدم.😔😔

من یه جامونده م از دوستای شهیدم 🌹🌹هستم😔😔😢

خواهرا .. برادرا..

ما، برای حفظ این انقلاب و نجات کشورمون ، شهدا ، جانبازان ، مفقودین و ازادگان زیادی تقدیم کردیم🌹🌹🌹😔😔

این انقلاب دست شماست ...ازش محافظت کنید.🏻🏻🏻

 

 

قول بدیدااا👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻😌

سلامتی و تعجیل در فرج اقا امام زمان(عج) و دوستای شهیدم🌹صلوات🌹

 

✨✨✨✨✨

 

✨✨اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم و اید امامناالخامنه ای یازهرا✨✨

خلیلی🌹

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی