قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهیدادواردو انیلی

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۲۶ ب.ظ

🌹بسم رب الشهداء و الصدیقین🌹

 

💞قرار عاشقی💞

 

👤سلام! با یک"قرار عاشقی" دیگه مهمون دلای پاکتون هستیم!

مهمون بهشتی امشبمون اهل ایران نیستند.👀

😳😳😳😳😳چیه تعجب کردید!؟

عجله نکنید! بیاین باهم بریم سراغ مهمون عزیز و ازشون بخوایم تا خودشون برامون معرفی کنند؛

💐💐عرض سلام و خوش آمد💐💐

لطفا خودتون رو برای رفقای قرارعاشقی معرفی کنید


سلام،ادواردو انیلی هستم.مادرم یک پرنسس یهودی وپدرم هم سناتو((جیووانی آنیلی))یکی از افراد ثروتمند و معروف ایتالیا بود!!

👤خوشبختیمپس مادرست شنیده بودیم که شما دریک خانواده ثروتمند 👑💵💵💰به دنیا اومدید!؟

بله!! کارخونه اتومبیل سازی فراری، لامبورگینی،لانچیا و....به همراهچندکارخونه تولید قطعات صنعتی و چندبانک خصوصی و چند روزنامه و شرکتهای طراحی مدولباس و و و....کلی شرکت و کارخانه و مراکز دیگه که اینجا مجال گفتنش نیست متعلق به خانواده مابود!!

میزان نفوذ و ثروت💵💰🚬خانواده ما به حدی بود که رسانه ها به عنوان خاندان پادشاهی آنیلی از ما یاد میکردند.

درآمد سالیانه خانواده بالغ بر۶٠میلیون دلار بود💵💵💵💵💵💵💵💵ینی سه براااابر درآمد سالیانه نفتی جمهوری اسلامی ایران!!!!!

👤وااااقعا عجیبه!!!باوجود همچین خانواده ثروتمندی چی شد که مسیر زندگیتون تغییر کرد!؟برامون تعریف کنید..

😄بله حتما!

پس اجازه بدید از زمان تحصیلاتم شروع کنم!!

من تحصیلات مقدماتی🏫 در ایتالیا گذروندم !

بعدش اومدم به کالج آتلانتیک انگلستان و بعد از اون در رشته "ادیان و فلسفه شرق" از دانشگاه پرینستون ایالات متحده آمریکا با اخذ درجه"دکتری" فارغ التحصیل شدم

در نیویورک که بودم ، یک روز در کتابخانه قدم میزدم و کتابهارو نگاه میکردم!

چشمم افتاد به💠قرآن💠!

کنجکاو شدم که ببینم دراون چه مطالبی وجود داره!👀

برداشتمش و شروع کردم به ورق زدن!!

آیاتش رو به انگلیسی خوندم!!

احساس کردم این کلمات، کلمات نورانی هست و نمیتونه گفته بشر باشه

خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم😧

اونروز قرآن از کتابخونه به امانت گرفتم.

بعداز اینکه بیشتر مطالعه کردم احساس میکردم که میفهممش و اونو قبول دارم😇

👳بعداز این قضیه رفتم به یک مرکز اسلامی در نیویورک!

به اونها گفتم که میخام مسلمان بشم.....

اونهاهم اسم"هشام عزیز" برام انتخاب کردند؛

گاهی پیش میومد که من تاصبح بیدارمیموندم و زیر نور شمع قرآن مطالعه میکردم...

👤خب!!چی شد که شیعه شدید!!؟

راستش بعد از ملاقات و گفتگو با دکتر "قدیری ابیانه" بود که شیعه شدم؛

اولین آشنایی من با تشیع و انقلاب اسلامی ایران از طریق یکی از مصاحبه های دکتر محمدحسن قدیری ابیانه(رایزن مطبوعاتی سفارت ایران درایتالیا بین سالهای۶١-۵٨)از طریق تلویزیون ایتالیا بود!!

بعداز اون برای دیدن ایشون به سفارت رفتم و طی ملاقاتی باایشون دوست شدم

بعداز مسلمان شدنم دوتا اسم پیدا کردم!

یکی"هشام عزیز" بود و دیگری"مهدی" که بعدازینکه اعلام کردم شیعه شدم دکتر فخرالدین حجازی این اسمو برام انتخاب کردند☺

همیشه در تلاش بودم تا دوستان و اطرافیانم رو با دین مبین اسلام آشنا کنم و اونهارو به مسلمون شدن تشویق و ترغیب میکردم!😇

اتفاقا یکی از دوستانم به نام "لوکاگائتانی لاوایلی"(که پدرش سلطان شراب ایتالیا، صاحب بزرگترین کارخانه تولید شراب درایتالیا بود)هم مسلمان شد!

👤جناب مهدی!!کی بود که با امام خمینی دیدار کردید!؟فروردین سال ١٣۶٠ بود که با امام خمینی(ره) دیدار کردم و ایشون هم پیشانی منو بوسیدند☺️😅

سخنان رهبرکبیر انقلاب آنچنان منو تحت تاثیر خودش قرار دادکه وقتی از ایشان برای دیگران تعریف میکردم ، اونها تصور میکردند که امام خمینی منو سحر کرده😏

روش و منش و سخنان این بزرگوار راه صحیح رو به من نشون دادمن در ایران با افرادی همچون آیت الله خامنه ای و هاشمی رفسنجانی ملاقات داشتم!!

یک ماه قبل از شهادتم هم میخواستم با آیت الله خامنه ای دیداری داشته باشم که...😪😔

خانواده من به شدت مخالف بودند و برای عدم این ملاقات گذرنامه منو پنهان کرده بودند😒👤شنیدیم که به مشهد هم سفرکردید و به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شدید! از حستون برامون بگید

 

حس فوق العاده ای بود😍️😇 از امام رضا(ع) خواستم تا پدرم رو نسبت به من مهربان کنه😔😓 من مرتبا از سوی خانواده مورد تهدید قرار میگرفتم! تهدید محرومیت از ارث و ثروت خانوادگی!!

تاکه از دینم دست بردارم…!

💥 خب برای سناتور ایتالیایی سخت بود درمرکز مسیحیت کاتولیک جهان، پسرش مسلمان باشد!!

اما من حاضر نبودم از دینی که روحی تازه و زندگی جدیدی به من بخشیده بود دست بکشم😐و اونرو با هیچ ثروتی عوض نمیکردم

قرار بود به ایران سفر کنم و درحوزه علمیه مشغول به تحصیل بشم اما..😑😔

...

همه جا اعلام کرده بودند یک خودکشی بوده!!

بدن بیجان منو زیر پلی رها کرده بودند....

اما واقعا منی که به خاطر دین و اعتقاداتم حاضر بودم از میلیاردها دلار ثروت بگذرم و این قدر اسلام برام ا

همیت داشت؛

چه طور ممکن بود دست به عملی(خودکشی) بزنم که خلاف دستور و شریعت دینم بود!؟

قضاوت با شما.....

 

شادی ارواح طبیه همه شهدای راه حق و حقیقت صلوات

🌹اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🌹

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی