قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهیده مروه شربینی

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۳۱ ب.ظ

🍂بسم رب الشهدا و الصدیقین🍂

 

قرارعاشقی💞

 

سلام دوستان🏻😊

من مروه شربینی هستم؛ سال 1977 تو شهر اسکندریه مصر به دنیا اومدم😍 پدر و مادرم هر دو شیمیدان بودند و تو سال 1995 تونستم از کالج انگلیسی دختران فارغ‌التحصیل بشم👏🏻.

از سال 2002  همراه همسرم به آلمان رفتیم. یه روز وقتی که تو پارک مشغول بازی باپسرم بودم ، شخصی به نام الکس دبلیو ؛بهم توهین کرد و به دلیل حجابم منو تروریست خطاب کرده بود.😢😰

خلاصه رفتم دادگاهو شکایت کردم ،دادگاهم خدارو شکر شکایتمو قبول کرد 😊🏼این فرد افراطی را هم به پرداخت 750یورو محکوم کرد اما الکس این حکم رو قبول نکردو تقاضای تجدید نظر کرد.😔3

حین برگزاری جلسه دادگاه تجدید نظر تو دادگاه بود که ان فرد آلمانی جلوی چشمان 👀قاضی و سایر حاضرین به من حمله کرد 😱و با 18 ضربه ی چاقو منو که سه ماهه باردار بودمو از پا در اورد😓😭 و شهید شدم😍.

🌹"بآی ذنب قتلت"🌹4

اما میخوام از وضع مقابله با حجاب تو کشورهای اروپایی براتون بگم؛👇🏻👇🏻👇🏻😔🏻

اولین بار تصویب قانون ممنوعیت حجاب تو مدارس فرانسه سر و صدای زیادی ایجاد کرده بود😡؛ مسلمونای فرانسه  که به عنوان یکی از بزرگترین جامعه مسلمان اروپا بودند، تو همچین شرایطی ،خیلی از دخترای مسلمون  به واسطه این ممنوعیت برای تحصیل به کشورهای همسایه فرانسه  میرفتند 😔یا به مدرسه های خصوصی می رفتنتا بتوانند حجاب و هویت دینی خودشونو حفظ کنند.🏻😊

تو  بلژیک هم، زنای محجبه‌ای که از پوشیه یا نقاب تواماکن عمومی استفاده می کردند، مجرم شناخته شده و جریمه نقدی شده یا زندانی می‌شن😔😭

یکی از بازیگراو مدل های امریکایی که مسلمان شده بود، می گفت:

سالها گذشت تا متوجه بشم که هر چه بیشتر در "جذابیت زنانگی‌ام" پیشرفت می‌کنم درجه رضایت شخصی و خوشبختی‌ام افت می‌کند؛ من برده مد بودم، من گروگان ظاهرم بودم.😱😶😓

اخرشم چیزی که باعث شهادت من شد؛اون نژادپرستی بود که سراسر اروپا و آمریکا رو فرا گرفته بودو در حقیقت یکی از دلایل اسلام ستیزی تو غرب هستش🏻😔

 

شما تو بهشت دارید زندگی میکنید؛خوووشبحالتون🌹🌹🌹

برای شادی روح همه ی شهدا صلوات بفرستین🍁🍁

🌹اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم🌹

 

, اینم یه عکسه یادگاری از من و پسر خوشگلم]

خلیلی

 

 

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی