قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید علیرضا رودسر ابراهیمی

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۳۲ ب.ظ

🌹بسم رب الشهدا🌹

 

سلام رفقا شبتون بخیر🏻

من علی رضا هستم، علی رضا رودسر ابراهیمی😊

ممنون از دعوتتون😍

بعلههه همونطور که جناب مجری گفتن من تو استان دیار علویان(مازندران) تنکابن سال 1337 به دنیا اومدم😄🌹

پدرمون بخاطر ارادتی که به امام رضا داشت اسممونو گذاشت رضا،

هعییییییییییی..خدا رفتگان این جمع رو بیامرزه، پدرمون یه مدت کوتاهی بعد تولد من عمرشو داد به شما😔😔😢

بعد فوت پدرمون، چشم امید مادرمون به ما پسرا بود،،بعلهههه به سن کممون نگاه نکنینااااااا مردی بودیم واسه خودمون🏻🏻️😉

قبل انقلابم دیپلم تجربیمو📃 گرفتم،😊

تظاهرات انقلابی که شروع شد، حس کردم وظیفه سنگینی به عهدمه ، همون وظیفه دفاع از اسلام و امام،همینم باعث شد بیکار نشینمو دست به کارشم🏻😊

بعد پیروزی انقلاب،سال 58 راهی خدمت سربازی شدیم، وقتایی هم که تو مرخصی بودم، تو پایگاه بسیج منطقه مون کارای فرهنگی انجام میدادم😊🌹

چون با قران و مسجد انس داشتم، خیلیی از راهای بسته برام باز شد😊😍

سال 60 م رسما عضو سپاه شدم🏻

سالای اول خدمتم تو سپاه همزمان بود با غاعله ی کردستان و امل، تو زمینه ی شناسایی گروهک ها و منافقین خیلی فعال بودم🏻😊

ریاااا نباشههه😉 همیشه بیشتر از توان و وظیفه ام کار می کردم☺

هنوز جای پام تو سپاه محکم نشده بود که جانشینی و فرمانده ی عملیات و محور توکردستانو نودسر بهم دادن🏻😍 شمام اگه برای رضای خدا یه قدم بردارین، خدا براتون 10 قدم برمی داره😊🌹

سال 63 ازدواج کردیم، ثمره این ازدواجم، دختر گلم محدثه شد.💞👏🏼🌹

همیشه تو جبهه بودم،تفاوتی هم نداشت جنوب یا غرب

تو عملیاتام مجروح می شدم، جراحتمم عمیق بود😩😢 اما هیچ وقت دوست نداشتم مادرمو خانوممو همسرم از این قضیه باخبر بشن، اخههههههه دوست نداشتم ناراحتی کنن الکی😔😔

یه چیزی میخوام بهتون بگم، بخاطر چیزایی که ندارین ناراحتی نکنین، دنیا 2روزه ناراحتی نداره که خوش باشین،😊

ما بچه شیعه ها با سنی ها باس مثه برادر باشیم، و باس بدونین که شیعه و سنی در این زمان یکی هستن🏻🏻😊

خلاصهههه سرتونو درد نیارم😥😓 تو بهمن ماه سال 65 تو شلمچه تو یه عملیات سخت به ارزوم رسیدمو ️🌹تو شلمچه موندگار شدم....خدایی شلمچه سوزعجیب و ارامش عجیبی داره💞😭😭

خلاصههه ماتا سال 78 مفقودالاثر بودیم،تا اینکه پیکرمونو گروه تفحص شناسایی کردنو، منو برگردوندن به دیار خودم

جهت تعجیل در فرج اقا امام زمان و شادی روح منو دوستای شهیدم🌹صلوات🌹

 

یازهرا

خلیلی🏻😊🌹

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی