قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید محمد زمانیان

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۲۸ ب.ظ

🌹بسم رب اولیاء الله🌹

💞 قرارعاشقی💞

سلام به همگی شبتون بخیر😊

امشب مهمون عزیزی داریم؛💖

سلام خیلی خوش اومدین😍

لطفا خودتونو برای اعضاء گروه معرفی کنین که خیلی مشتاقن باهاتون اشنا بشن.️🍃

🌸

بسم رب المهدی🌸

سلام به داداشیا و ابجیای خودم😊

من محمدم ،محمد زمانیان.

سال ۱۳۳۸تو روستای شیر اباد تالش متولد شدم.✨✨

با پیروزی انقلاب و شروع مبارزات انقلابی،ترک تحصیل کردمو سال۵۹عضو سپاه شدم.

سال ۶۰هم ازدواج کردیم🌹

من بیشتر وقتا جبهه بودم،همیشه هم میگفتم جبهه جاییه که ادم خودشو خوب میسازه، کلا انسان سازه

وقتایی هم که از جبهه برمیگشتم ،همراه همرزمام می رفتیم به خونواده های شهدا سرمیزدیم ازشون دلجویی می کردیم.🌿🍂

میدونین چیه؟؟خب عزیزشونو از دست داده بودن،مام وظیفمون میدونستیم که بهشون سری بزنیمو دلجویی کنیم ازشون.🌸🌷

وقتی هم که خونه بودم،اخبار جبهه رو از طریق تلوزیون دنبال می کردمو وقتیم پیروز می شدیم،خیلی هیجان زده می شدم.😉

و تو دلم میگفتم،خوش به حال اونایی که تو اون عملیات بودن.

وقتیم میخواستم برم،خانومم جلومو میگرفت میگفت نرو،حقم داشت،درکش می کردم اما وقتی بهش میگفتم تو اگه الان جلوی جبهه رفتن منو بگیری ،فردای قیامت،جواب امام حسین(ع) رو چی بدم😥😥

همیشه هم بهشون می گفتم،وقتی شهید شدم گریه نکنین برام🌹 چون گریه ی شما باعث خوشحالی دشمنامون میشه😱😥

خواهرای گلم،مثه خانوم زینب باشین برا امام زمانتون💖

داداشیا،عباس امام زمانتون باشین..

👆👆👆قول بدیداااا😊🌹

۲۲مرداد سال۶۵ بود که تو جنگ با بعثی ها تو شلمچه شهید شدم🌹💖😊

جهت تعجیل در فرج اقا و شادی روح منو دوستای شهیدم صلوات🌹🌹

 

 

یاعلی

خلیلی😊🌹

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی