قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید حاج محمدشالیکار

جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۲۳ ب.ظ

🌹بسم رب الشهدا و الصدیقین🌹

 

💫قرار عاشقی💫

پاییز رفت و شهادت در اقبال ما نبود...

آن حس و حال خوب، در احوال ما نبود😔😔

سلام رفقا🏻😊 حاج محمدشالیکارهستم متولد1350-فریدونکنار

بله دوستان گلم

درست حدس زدید مهمون امشبمون از شهدای مدافع حرم آل الله و عمه ی سادات هستن😊

خب بریم سر اصل مطلب

عضو گردان عاشورا و رزمنده ی دفاع مقدس بودم که در مناطق عملیاتی هفت تپه، حلبچه و عملیات کربلای10 حضوری فعال و موثر داشتم..

و از یادگاران دفاع مقدس شهرستان فریدونکنار محسوب می شدم...

در دوران دفاع مقدس👊🔫🔫از ناحیه ی کاسه ی سر جانباز شدم و درصد جانبازی بنده هم 50% بود



از همرزمان سردار شهید حاج حسین بصیر و علی اصغر بصیر در دوران دفاع مقدس بودم و این باعث افتخارم بود😊

بالاخره در این برهه از زمان یکی از نیروهای داوطلب مدافع حرم برای مقابله با تکفیری های تروریست به کشور سوریه بودم...

در حین مقابله با تکفیری ها از ناحیه ی کتف و ریه دچار آسیب شدم و چند روزی رو در بخش ICU بیمارستان دمشق سپری کردم اما طبق آرزوی دیرینه ای که داشتم تونستم خودمو به قافله ی دوستان شهیدم برسونم و سر انجام در 1394/9/24 با افتخار به جمع شهدای مدافع حرم پیوستم...

راستی بگما از من دو تا آقا پسر و یه دختر خانم به یادگار مونده😊

همیشه هم با بچه هام درباره ی ارزش های انقلاب صحبت میکردم که مبادا بصیرتشون نسبت به ارزش ها کم بشه و خدا رو شکر تونستم دینمو ادا کنم...

مراسم تشییع بنده هم 1394/9/26 در شهرستان فریدونکنار بود و خونه ی جدیدم هم در گلزار شهدای امام سجاد(ع) فریدونکناره...

و اما قسمتی از وصیت نامه این شهید عزیز:👇🏻👇🏻😊

به نماز اول وقت توجه کنید که دربردارنده همه چیز است.👌🏻

از خواهرانم میخواهم حجاب خود را حفظ کنند مثل مادرم زهرا(س)🌹 که حجاب برتر همان چادر است.😊💞

, و چه آرام سرت را بر تربت مولایت گذاشتی و چه عاشقانه آرمیدی... تو جاودان خواهی ماند ای ش ه ی د ]

 

🌹خوش به حال آنانی که خود را عاشقانه به کاروان شاهدان جاوید رسانده و غیرتمندانه نشان دادند که دیار یار بایستی عاشق و بی ادعا بود🌹

🌹شهادت با بصیرت نصیب همه ی شما عزیزان🌹

🌹التماس دعای فرج🌹

 

🌹شادی ارواح طیبه ی شهدا علی الخصوص شهدای مدافع حرم صلوات🌹

معافی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی