قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید حبیب الله افتخاریان

جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۴۱ ب.ظ

🕗ساعت به وقت عاشقی👇

 

💕قرار عاشقی💕

🍃عشق یعنی حمدآن معشوق پاک

🍃ناله های عاشقان سینه چاک

👤سلام به همه دوستان و بزرگواران عزیز👋💐

دعوتنامه💌 شما به دستم رسید!

و حالا من اینجا هستم در ثانیه های عاشقی با شما عشاق الله


من حبیب الله افتخاریان هستم🌹 معروف به "ابوعمار" و درسال ١٣٣۴ در شهرستان بهشهر(استان مازندران)به دنیااومدم. ]

البته پدرومادر بنده اصالتا دامغانی بودند اما من در بهشهر به دنیااومدم و بزرگ شدم😊

متاسفانه از همون کودکی طعم تلخ یتیمی چشیدم😔 و پدر عزیزم رو در سن۴سالگی از دست دادم...اما عمو و زن عموی عزیزم با لطف و مهربونی خودشون زیر بال و پر ما(من و برادرم محمد )رو گرفتند و حساااابی یتیم نوازی کردند👌

باوجود محبتهای این دوعزیز❣❣ بازهم لازم بود تا مابرای کمک به مادر فداکارمون💞 روزها کار کنیم🛠🔩 و در مدارس شبانه درس📚📝 بخونیم.

دوران دبستان و دبیرستان رو با لطف خدای متعال در همان شهرستان محل تولدم به پایان رسوندم☺️🖐

بعد از گذشت دوران نوجوونی👱 و رشد در فضای فاسد و ظلم و💀 بی بندباری قبل از انقلاب، مبارزات سیاسی😒 خودمو

سال ۵۶ ، به خاطر تحت تعقیب بودن توسط ساواک، مجبور شدم به کشور آلمان مهاجرت کنم.

و در همونجا در دانشکده ای در رشته ی "دندانپزشکی" مشغول به تحصیل شدم💉

وقتی خبر هجرت 📡 امام خمینی به نوفل لوشاتو رو شنیدم، درس و دانشگاه رها کردم و راهی فرانسه شدم👣

اونجا بود که از رهبرکبیرانقلاب🇮🇷 کسب تکلیفکردم و با اجازه ایشون بارهاکردن سنگر دانشگاه با در عرصه جهاد و دفاع گذاشتم.(باتوجه به اقتضای شرایط موجود)

با اذن رهبرم، جهت یادگیری فنون نظامی🔫🔎 خدمت دکترچمران😍 به فلسطین و لبنان رفتم.

با ورود امام خمینی💫 در١٢بهمن سال۵٧ به ایران،

من هم به کشورم برگشتم و مدتی بعد در سپاه پاسداران مشغول شدم

میدونید دوستان🤔 وضعیت اجتماعی جامعه برای من خیلی مهم بود!!!

اینکه یک جامعه مذهبی و اسلامی به معنای واقعی کلمه داشته باشیم😌

برای رسیدن به این امر هم یکسری کارها مثل

🔺برگزاری کلاسهای تجوید و روخوانی و تفسیر قرآن

🔺نهج البلاغه

برای اهل محل در مسجد قبل از انقلاب،

و همچنین همین کلاسها برای دانشجویان و بسیجیان و پاسداران(در اصفهان)، بعداز انقلاب میگذاشتم

ریا نباشه☺ طبعی در شعر📖 و دستی هم در نویسندگی📝 داشتیم.

از زمان طاغوت نویسندگی و شعر طنز رو شروع کردم که چندتایی مثل "بره فضوله" و "نماز" و...چاپ شده!!

با شروع جنگ ، من هم مثل باقی برادرهای رزمنده راهی👣 جبهه شدم.

افتخار خدمت در

سپاه بندرترکمن

و همچنین تیپ٢۵کربلا(محورهای جنوب)

و سپاه مریوان و بانه در کردستان را داشتم

سرانجام بعد از بازگشت از سفر حج🕋 در بمباران هوایی🛩 رژیم عراق درتاریخ۶٣/١٢/١٩  در سن"٢٩سالگی"، براثر اصابت ترکش، در منطقه مریوان، آسمونی شدم😇❣❣❣❣❣

به نظر من شهادت، میثاقیست که انسان با روح پاکش در محراب با خداوند بسته و با خونش در صحنه پیکار به عمل می آورد.

شهادت عزیزترین و زیباترین صفات انسان است و خون شهید گرانقدرترین و عزیزترین هدیه انسان به خداست

سادات🌹

 

  • سرباز گمنام

نظرات  (۱)

  • شرمنده آقام
  • بسیار عالی بود
    اجرتون با شهدا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی