قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید محمد عرب خزاییلی

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ب.ظ

🌹بسم رب الشهدا و الصدیقین🌹

 

💞قرار عاشقی💞


من که در تنگ برای تو تماشا دارم/ با چه رویی بنویسم غم دریا دارم/ دل پر از شوق رهایی است ولی ممکن نیست/ به زبان آورم آن را که تمنا دارم/ چیستم؟ خاطر یک زخم فراموش شده/ لب اگر باز کنم با تو سخن ها دارم/چیزی از عمر نمانده است ولی می خواهم/ خانه ای را که فرو ریخته بر پا دارم...


💞سلام محمد عرب خزایلی هستم متولد اولین روز از اولین فصل سال1341، ساری،میاندرود💞

💞در خانواده ای با ایمان و دوستدار اهل بیت علیهم السلام دیده به جهان گشودم👶

زیر سایه ی محبت های پدر و مادر دوران طفولیت رو پشت سر گذاشتم و بعد وارد مدرسه📗📘 شدم ... تحصیلاتم رو در مقطع دیپلم با موفقیت به پایان رسوندم😊

ناگفته نمونه که فرزند ارشد خونوادم بودم☺

💞سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران بودم و در لشگر 21 حمزه خدمت میکردم👊😉

بزارید درباره ی راهی که انتخاب کردم براتون بگم

از روزهای اول انقلاب سعی بر این داشتم که به نحوی خودمو در این انقلاب سهیم بدونم چون همیشه با خودم فکر می کردم🤔 که من هیچ کاری برای این انقلاب نکردم😔 روز ها و شب ها🌙 به همین منوال گذشت تا برنامه ی جنگ👊 پیش اومد

💞من هم که عضوی از این اجتماع بودم نتونستم بیکار بشینم و تماشاگر این باشم که هر روز🌞 عده ای از بهترین جوان های ما ایثارگرانه برای انفلاب سینه ی خودشونو سپر می کنند👊 در برابر گلوله های ناجوانمردانه ی مزدوران عراقی😠 لذا به صورت داوطلبانه😌 به خدمت مقدس سربازی اعزام شدم...

💞بعد از اون( آموزش) عازم جبهه شدم و راهی رو انتخاب کردم که امام حسین(ع) رفت و با این عمل فکر می کنم🤔🤔تا حدودی دینمو ادا کردم😊

چون فرزند ارشد خونواده بودم و مجرد... خونوادم خیلی علاقه داشتند دامادیمو🎁 ببینن👀 اما خدا رو شکر من زودتر از اون به آرزوم که شهادت بود رسیدم😇

💞داشت یادم میرفت...😉 خدا ی متعال شهادت رو در شلمچه در تاریخ1361/6/17 بر اثر اصابت خمپاره برا من رقم زد و اون جا بود که به دیدار معبودم شتافتم😇

قسمتی از وصیت نامه ام👇

پدر مهربانم... کمتر پدری پیدا میشود که همانند شما تنها فرزندش را روانه ی میدان حق علیه باطل کند... شما باعث افتخار من و تمامی اقوام شده اید و در درگاه خدای متعال اجری بس عظیم دارید...

مادر مهربانم... تنها هدیه ای که از دریافت آن بسیار مسرور شدم وقتی بود که مرا به جبهه اعزام کردی شما به خود افتخار کنید که فرزندتان در راه خدا شهید شد...😊

فرزندتان محمد عرب خزایلی

چه می فهمیم شهادت چیست مردم/ شهید و همنشین کیست مردم/ تمام جستجومان حاصلش این بود/ شهادت اتفاقی نیست مردم...

💞شهادت با بصیرت روزی همه ی شما دوستانم💞

شادی ارواح طیبه ی شهدا علی الخصوص شهدای مدافع حرم صلوات🌹🌹

🌹اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم واحفظ امامنا الخامنه ای یا زهرا کربلا🌹

💞التماس دعای فرج💞

 

یا علی

معافی

 

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی