قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید محمود نیکو منظر

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ب.ظ

🌹بسم رب المهدی ع🌹

 

"قرارعاشقی"

عرض سلام وادب😊

روز دوشنبه ست یکی از اون روزهایی💭که پروندمون📂 می رسه خدمت آقا ومولامون امام زمان عج🌹

کاش می شد یه قرارعاشقی🕗هم تو خلوتمون با امام زمان عج داشته باشیم.کاری که شهدا خیلی خوب بلد بودن وانجام می دادن.برا همین لحظات آخر عمر مبارکشون لبخند😊 به روی لب داشتن.

اما ما چی؟؟😔

لبخند رضایت مهدی فاطمه شامل حالمون می شه؟؟.....

بیاین قول بدیم👌به هم بعد قرار امشب،هممون یه قرار خصوصی با آقامون🌹 داشته باشیم.درد ودل کنیم. همدیگرو دعا کنیم.بخدا مهدی فاطمه هم چشم انتظارمون✋✋

"السلام علیک یا صاحب العصر والزمان ورحمه الله وبرکاته"

اما مهمون امشبمون👇👇

معرفیشون رو کامل می زاریم به عهده خودشون😊

بفرمایین🖐

 

سلام علیکم

درود وسلام وتحیت خدمت آقاجانمون حضرت مهدی ع🌹

بنده محمود نیک منظر هستم.

متولدسال۱۳۱۹شهر همدان

در دوران جنگ مسؤل لجستیک تیپ سرافراز محمد رسول (ص)🌺 بودم.

هم چنین مسؤل امور مالی منطقه ۷کشوری

واز بنیان گذاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان

راستش رو بخواین من اهل نوشتن📝بودم ودستی برقلم🖊داشتم.☺

یه چند نمونه شو امشب آوردم که  باهم میخونیم .

سنگرم

خانه ام، کاشانه ام،

مأوایم، گورم،

خلاصه زندگیم، شاهد تنهاییم.

باهمه کوچیکی  وسادگی

چقدر پاک ومقدسی،

تو سد راه کفر وستم وظلمت شبی.....

ای سنگر ! چه لاله ها🌷 که هنوز نشکفته، پرپرشدن وباسرخی🌹 گلبرگهاشون  سینه شب را شکافتن.

ای سنگر! تو قربانگاه عشاق جانبازی.


 این هم یکی دیگه از دلنوشته های من ]

حالا کمی از زندگیم بگم براتون😊

در اولین قدم های🚶نوجوونیم با از دست دادن پدر عزیزم😔مشکلاتی برام پیش اومد.روزهای سختی رو گذروندم البته آبدیده ترشدم تا برای روزهای💭بزرگتری آماده شم.

بامشقت های فراوانی که داشتم مقطع دبیرستان 📕رو به خوبی تموم کردم.

ودرسال۱۳۴۳ بعد از طی یک دوره آموزشی هفت ماهه،در دانشسرای کشاورزی🌾تهران به استخدام اداره تعاون وامور روستا در آمدم.

زندگی مشترکمو با همسر🌺 عزیزم دربارگاه ملکوتی امام رضا ع🌹 درمشهد آغاز کردم.

چه صفایی داشت.جای همتون خالی☺️😊

سوغاتیم از مشهد چند جلد کتاب📙📘📗بود.از جمله کتاب مناظره،نوشته شهید هاشمی نژاد🌷

از اون به بعد خیلی به مطالعه کتب مذهبی پرداختم.

مدتی به ارشادوتحریک روستاییان علیه رژیم منحوس پهلوی👺مشغول بودم.وباسوزوندن🔥 مجلات🗞نشریات وعکسهای خاندان فاسد پهلوی از پخش اونها که یکی از وظایفم بود

خودداری می کردم.

فعالیتهای مذهبی وسیاسیم ، همراه بود با حاج آقاسید کاظم اکرمی وعلی آقامحمدی

که پس از دستگیری این دو عزیز،باتغییر قیافه😉  از دام مأمورین گریختم.

سال ۵۷به صورت پنهونی وبدون وابستگی به هیچ گروه یا سازمانی به لبنان رفتم.

وبعداز پایان دوره ای ، در جنبش امل لبنان با وارد کردن اسلحه🔫ومهمات💣 به ایران دامنه فعالیتهای انقلابیم گسترش پیدا کرد وبه خارج از مرزها رفت.

با شروع جنگ👊 تحمیلی صلاح نبود بمونم وبرگشتم🏃 وبه یاری رزمندگان شتافتم.در عملیاتهای زیادی چون ثامن الاءمه،طریق القدس،فتح المبین ورمضان حضور پیدا کردم.

اما با حمله رژیم غاصب👿 اسراییل به لبنان،ددوباره به لبنان برگشتم. اونم  برای کمک ویاری مردم مظلوم اون منطقه.

برا همین مدتی رو اونجا بودم. اما با دستور امام خمینی عزیز دوباره به ایران برگشتم.

پس از بازگشتم وملحق شدن به لشکر۲۷محمد رسول الله (ص) در عملیات رمضان شرکت کردم. این اولین عملیات ایران🇮🇷برای تعقیب متجاوزین در خاک دشمن بود.

وبالاخره سی أم تیرماه ۱۳۶۱مصادف با عید سعید فطر ،عید بندگی ورهایی از گناه ،پس از مجاهدتهای فراوون به آرزوی دیرینه خود رسیدم وبه جمع دوستان شهیدم پیوستم. وپیکرم در منطقه کوشک جاموند.

 

این هم بخشی از وصیت نامه بنده س .بخونید خوشحال میشم

این هم نامه دختر خانم گلم  کلاس چهارم دبستان که بوده برا من نوشته،منم با دست خط خودش براتون آوردم😊

👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻


سلام برشما رزمندگان و پاسداران جان بر کف

سلام بر شما پدر انقلابیم..پدری که..👆🏻👆🏻👆🏻

نثار ارواح طیبه شهدا💐 از صدر اسلام تا هم اکنون و شهدای مدافع حرم

صلوات.

"امینی"

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی