قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید مصطفی مازح

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۳۷ ب.ظ

🌺به توکل نام اعظمت🌺

بنام خداوند جان وخرد

 

🕒قرار عاشقی🕒

 

دوباره یه شب 🌌دیگه  ویه قرار عاشقی💞 دیگه.

 

سلام🌷

دوستای عزیز، به برکت وجود انقلاب اسلامی️🇮🇷 الان ما بچه شیعه ها خیلی راحتیم،از لحاظ دسترسی به کتابهای📚 مذهبی وحضور تو عزاداری ها واز این دست برنامه ها...👌😊

اماحیف که قدر نمیدونیم...😔

گاهی یادمون میره شیعه ها تو کشورای غیرمسلمون که بعضا مرکز فساد 😱هم هستن برا یه عزاداری امام حسین یا پیدا کردن یه نوار📼 وسی دی💿وکتاب📒 دینی چه زحمتها که نمیکشن.

اونا دنبال داشته ها ونعمتهای ماهستن وبرای یه فرمان ولی فقیهشون🌷 جون میدن.

بصیرت یعنی همین که بدونیم ولی فقیه متعلق به همه ی مسلمانای جهانه نه یه کشور خاص

مهمون امشبمون در عین گمنامی با لبیک گفتن به فتوای امامش  کار بزرگی کرده.

باهم پای صحبتشون میشینیم😊

سلام من مصطفی مازح هستم😊 ✨✨ سومین روز از ماه محرم سال ۱۳۸۸ هجری قمری  (۱۲ فروردین ۱۳۴۷ ه. ش) تو شهر «کوناکری» پایتخت کشور آفریقایی گینه، به دنیا اومدم😊

اوایل نوجوانیم👦🏼 بود که به خاطر اوضاع نه چندان خوب مالی، به همراه  خانواده👩👩👦👩👩👦، مجبور به ترک کشورمون و مهاجرت به شهر «آبی‌جان» پایتخت کشور ساحل عاج شدیم .

الخیر فی ما وقع😊

این مهاجرت ما باعث اشنایی ما با دین اسلام شد وماهمه مون مسلمون شدیم😇و این بزرگترین رحمت وبرکت خدا بود برای ما.

خدایا شکرت🌷🌷

👤 دوستای  «مصطفی»  خاطرات زیادی از مهربونی،واخلاق اسلامی،تلاش در تبلیغ تفکر اسلامی، علاقه عجیبش به حضرت امام خمینی (ره)🌷🌷 و اشتیاق وصف ناشدنی و زیادش برای پیوستن به لشکریان بسیجی دارن.

 در سال ۱۳۶۲ به کشور لبنان 🇱🇧سفر می‌کنه.

اون زمان حدود یه سال از اشغال نظامی💣🔫🚀 بخش‌های عمده‌ای از لبنان🇱🇧 توسط اشغالگران صهیونیست👹👹 می‌گذشت.

👤اگه موافق باشین باقی داستانو از زبون آقا مصطفی بشنویم😊

تو لبنان که بودم به عینه ظلم و ستمهایی رو که اسرائیل خبیث👹 در حق مردم فلسطین ولبنان میکرد میدیدم ومدام غصه میخوردم.😔😔

امام خمینی عزیز یه سخنی داشتن👇👇

«… و به یاری خداوند تعالی از قطرات پراکنده پیروان اسلام و توان معنوی امت محمد (ص) و امکانات کشورهای اسلامی باید استفاده کرد و با تشکیل هسته‌‌های مقاومت حزب‌الله در سراسر جهان، اسراییل را از گذشته جنایت بار خود پشیمان و سرزمین‌های غصب شده مسلمانان را از چنگال آنان خارج کرد.»

این سخن امام عزیز روبا خط خوش نوشته وبه دیوار اتاقم زده بودم.

انقدر عاشق امام بودم که هر جا سخنی از ایشون بود درجا ترجمه میکردم ومیخوندم.

یه مدت دیگه براشناخت هرچه بیشتر اسلام وبالا بردن آگاهیم🤔 دبیرستان رو ول کردمو رفتم حوزه.

بعدشم با یه دختر عفیف ومومن از اهالی لبنان عقد️💍 کردیم وقرارازدواج روگذاشتیم برا بعد☺

تا اینکه ماجرای کتاب📙 آیات شیطانی 👺 👺 وتوهین به رسول اکرم🌹پیش اومد و رهبر و صاحب امرم 🌷فرمان قتل 🔪🔫نویسنده  این کتابو داد.

دیگه درنگ جایز نبود.باید فرمان ولی فقیهمو لبیک میگفتم.

باخانواده👩👩👦 ونامزدم💍 خداحافظی کردم وبه انگلستان مهاجرت کردم.

چون قیافه م شبیه اروپایی ها  بود و انگلیسی روهم فول صحبت🗣 میکردم، هیشکی بهم شک نکرد وزود اونجا جاگیر شدم.

14مرداد 68بود

امام تازه بار سفر بسته بودو من داغ دلم تازه بود😭😭

بالاخره تونستم خودمو به طبقه دوم ساختمونی🏬 که اون ملعون تو طبقه سومش بود برسونم

هدف نزدیک بود.ومن آماده برای عملیات شهادت طلبانه🌺🌺

مقدار زیادی مواد منفجره💣💣 به خودم بسته بودم اما ب دلیل گرمی هوا قبل از رسیدنم به طبقه ی سوم مواد منفجر شد.....

 

هرچند من به هدفم که کشتن اون ملعون بود👹 نرسیدم😔

اما  مگرنه اینکه👇👇

انما الاعمال باالّنیات

منم پاداشمو که شهادت فی،سبیل الله بود گرفتم وشدم اولین شهید راه ترور سلمان رشدی😊😊

اینم بخشی از وصیت نامه ی 📝آقا مصطفی که سرتاسرش درس بصیرت وامام شناسی واطاعت از ولی فقیه هست

بسم الله الرحمن الرحیم

 

تسلیت عرض می کنم به اسلام. به رزمندگان اسلام . به مردم مظلوم مستضعف . به مجاهدان در ایران و افغانستان در لبنان و فلسطین و به هر انسانی که در راه حق الهی مجاهدت می کند 💫.

 💫صبر پیامبران رفت … این انسان مومن ، شجاع، مخلص برای اسلام خود ، مخلص برای مردم خود و کسی که به ضمیر خود وفادار بود .

آری پدر؛ ‌این انقلاب از افتخارات او بود . این امام دوست داشتنی . خمینی بزرگ رحمت و رضوان خدا بر او باد …💫

 

🌹🌹سعادتمندند کسانی که به کلام تو گوش فرا دادند . و سعادتمندند کسانی که به نام جمهوری اسلامی شما پرچم اسلام را برافراشتند . ای امام عزیز … همانا من با تو پیمان می بندم که همیشه در راه روشن تو خواهم بود و تحت اوامر نائب بر حقت سید علی خامنه ای ، بر این راه روشن باقی خواهم ماند🌹🌹

خدایا به ما توفیق کسب بصیرت نسبت به اسلام وولی فقیه رو عطا بفرما.شادی ارواح طیبه شهدا صلوات

"علی پور"

  • سرباز گمنام

نظرات  (۱)

  • محمد مصطفی رضائی
  • یا حسین
    عشق من شهید مازح

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی