قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید علم

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ب.ظ

💝شیرهای وطنم پشت سرت بعدازاین

💖محویک خاطره ی سرخ غرورآمیزند💞

شک نداریم که پس ازحادثه ی پروازت

💞مصطفی هاهمه ازخون توبرمیخیزند……


بسم رب الشهداوالصدیقین

 

 قرارعاشقی🕖

 

 امشب این افتخارنصیبمون شده که درخدمت دومهمون عزیز🌺باشیم

سلاممن مهندس مصطفی احمدی روشن هستم,امشب به همراه پسرم آقا علیرضامهمون دوستای خوب قرارعاشقی هستیم😊

من متولد١٧شهریورسال۵٨ درروستای سنگستان همدان هستم🌾تحصیلاتم رو درزادگاهم آغازکردم📒وبا رتبه ی عالی ازمدرسه ی خیام همدان فارغ التحصیل شدم🎓وبه دبیرستان ابن سینای همدان رفتم,

سال ٧٧ وارددانشگاه صنعتی شریف شدم,درسال ٨٠ودرحال تحصیلم📗 دردانشگاه شریف توپروژه ساخت غشای پلیمری که برای اولین باردرکشورانجام میشدهمکاری داشتم,🙂

ازنخبه های این دانشگاه بودم که مسولیت معاونت بازرگانی سایت هسته ای نطنزروهم به عهده داشتم,💪😊

دوستانم هم من رو به شجاعت،هوش بالا،سواد،ایمان قوی ونمازاول وقتم میشناختن,خیلی بااراده بودم☺کارسازمان انرژی اتمی برام خیلی مهم بود💞

شهادت🌹 یکی ازآرزوهام بودشرط ازدواجم هم این بودکه اگرخواستم برم لبنان وشهیدبشم همسرم مانع نشه💞

ازهمسرشهیدسرقبرنشسته بودم,باران می آمد,روی سنگ قبرنوشته بود"شهیدمصطفی احمدی روشن" هنوزعقدنکرده بودیم,باران میبارید،شبی که خاکش کردیم…

 

سلام من وقتی بابام روازدست دادم خیلی کوچیک بودم,😔کسایی که باباجونم روشهید🌹کردن جاسوسای موسادبودن,من مث همه ی شماعاشق مبارزه باصهیونیسمم…


خیلی دلم واسه بابام تنگ شدهآقای مهربون یه روزاومدخونمونوبادیدنش من خیلی آروم شدم☺مث بابام بغلم کردمن آقای مهربون روخیلی دوست دارم

 

💝قسمتی ازوصیتنامه شهید

 

به گفته ی شهیدچمران"وقتی کوس جنگ به صدادرآیدشناختن مردازنامردآسان میشود" 

اینان همان هایی هستندکه وقتی بوی خون به مشامشان رسیددرهفت سوراخ خزیدندوشانه خالی کردندوحال آمده اندوداعیه ی انقلاب رادارند,کجابودیدوقتی بچه های مادرخون وضومیساختند🌹

آیاکوربودیدوندیدید؟چرانمیدانیدکه بزرگترین نعمت راخدابه ماداده است که درحکومتی الهی زندگی میکنیم,به رهبری ولی فقیه گوشتان رابازکنیدوبشنوید به سخن سخن گوی آمریکایی که گفت"اگرماجایگاهی به نام ولایت فقیه رابرزورق تردیدبنشانیم بزرگترین بارراازدوش خودبرداشته ایم,

آیاحالااگرکسی بااین اصل،مخالفت دارد،جیره خوارآمریکا نیست؟💝

شهید🌹احمدی روشن در٢١دی سال٩٠درساعت ٨٣٠صبح توسط یک موتورسیکلت سوارباچسباندن بمب مغناطیسی به ماشین ترورشدوبه شهادت رسید🌹 ]

مزارشهید🌹احمدی روشن درکناردیگرشهید🌹هسته ای،شهیدعلیمحمدی,درامامزاده علی اکبرچیذرتهران,💝 ]

💝سرش برپای ارباب است،حرشددوباره جام های سرخ،پرشددرباغ شهادت باز،بازاستکه لاله سوخت،پرپرشد،ترورشد…🌹 ]

شادی ارواح طیبه ی همه ی شهدا و شهدای هسته ای 🌹صلواتی عنایت کنید.


"شهرکی"

 

  • سرباز گمنام

نظرات  (۱)

  • حسن اعطمی
  • سلام علیکم خدمت عزیزان زحمت کش این وبلاگ
    وبلاگ بسیار زیبا وآموزنده،چنانچه کمکی باشه درخدمتم.ازبچه ها علاقه مند به فعالیت ها مذهبی درساخت فایلهایی درارتباط باشهدا و... به بنده اطلاع بدن.انشالله ثواب کار رواز شهدا بگیریم.
    کشتن آلاله ها شیوه اهریمن است     این کشور ماپراز احمدی روشن است

                                       التماس دعا
                                    ارادتمند اعظمی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی