قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید جهاد مغنیه

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱ ب.ظ

سلام یاورخوبم جهادمغنیه💗شهیدپرپرخوبم جهادمغنیه💗کنارسیدخوبان،جهادخوش باشی💓چنان نسیم خرامان جهادخوش باشی💞

💞بسم رب الشهداوالصدیقین💞

  💗قرارعاشقی🕖

دوستای گلم این افتخارو داشتیم که با یه شهید بزرگواری قرار داشته باشیم؛

💞

سلاممن جهادمغنیه بانام جهادی جوادهستم🙂سال١٩٩١درطبریالبنان درخانواده ای مبارزمتولدشدم💞 ]

💞پدرم شهیدعمادمغنیه اسم عموی شهیدم🌹روکه درمبارزه باصهیونیست هاشهید🌹شده بودروبرای من انتخاب کرد💝

💞پدرم باحاج قاسم سلیمانی دوستی نزدیکی داشت💕من هم حاج قاسم روخیلی دوست داشتمیه جوارایی پدرمعنوی من بودند💞

تحصیلات عالیه رودررشته ی مدیریت 📒📚دردانشگاه آمریکایی بیروت شروع کردم,تنهایه درس باقی مونده بودتامدرکم📜روبگیرم که به آرزوم رسیدم🌹

توسال های جنگ💣🔫سوریه حزب الله تونست به کمک ایران🇮🇷 زیرساخت های"جولان"روبه دست بگیره وپایگاهی دایرکنه🚀مسؤل اول این پایگاه هم من بودم


💞درمراسم ختم مادرسردارسلیمانی😔 من پشت سرحاج قاسم ایستاده بودم که شایدبه چشم👀 خیلیاآشنانمیومدم امابامعرفی سردارلبخندبه روی لب هامی نشست😊

💞

دوستای گلم🌸اگه یادتون باشه منوپنج سال قبل برای اولین باردرتلویزیون 📽دیدید,💞 ]

💞درسالگردشهادت🌹پدرم باسخنرانیم ثابت کردم که راه عشق و شهادت ادامه داره<مافرزندان کسانی هستیم که درراه دفاع ازمرزهای وطن جززیبایی 💐چیزی ندیدیم,وطنی که ماشرم داریم آن رارهاکنیم,هرچقدرهم تهدیدباشد🔫💣🔪ماسربلندمی ایستیم وافتخارمیکنیم که میوه های سال های جهادباچشمانی بازهستیم👀بااختیارواخلاص،چشمانی که باعشق واراده باشهادت🌹بسته شدند,مایادگرفتیم اگرسلاحت را🔫درجنگ خونین بیرون نیاوردی،برده ای خواهی شددربازاربرده فروشان که رحم ومروتی دیگردرآنجانیست,ماامروز اینجاآمده ایم تابه دشمن صهیونیستی بگوییم که اگرخونی راریختی این خون هاجوی میشوددرمسیرقدس و فلسطین ماآماده ایم که به مجاهدان ومبارزانی که درمسیرشهدا🌹گام برمیدارندبگوییم که ثبات زمین🌏ازپافشاری شماست واثبات آسمان💫ازثبات شمامیباشدوماوشماقسم خورده ایم که سلاح هایمان رارهانکنیم ومرزهاراترک نکنیم

 💖

تعریف ازخودنباشه خیلی باحیابودم😉همیشه لبخندرولبام بود,اماباهمون چهره ی خندان☺ومهربون دینم روحفظ کرده بودم💝 ]

💞جانم فدای نام شریف پیمبرمعشق نبی ست پایه ی این انقلاب ها💝"تبت یدا"نوشت سرخی خون "جهادها"💝دشمن بترس ازتب این سان خطاب ها…

 

در١٨ژانویه ٢٠١۵ودرسالروزپایان جنگ ٢٢روزه غزه وشکست اسراییل درقنیطره سوریه باشلیک یک بالگرد🛩اسراییلی آسمونی شدم🌹 ]

دوستای گلم گوشیم📲همیشه دستمه,حرفی دارین بگید,تلفنییاپیام بدید💌شهدازنده ترین هاهستند,حتمامیخونم🎀 ]

#من که نمیتوانم#لبنان بیایم,             💝یادمان شهیدجهادمغنیه#بهشت زهرا💝 ]

شادی ارواح طیبه ی همه ی شهدا 🌹شهدای مدافع حرم وحزب الله وشهیدجهادمغنیه🌹صلواتی عنایت کنید💝            شهرکی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی