قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید سیدعلی اصغر طاهری

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵ ب.ظ

💞🌹بسم رب الشهدا و الصدیقین💞🌹

 

💞قرار عاشقی

 

💞بپرس از چه دیاری و از چه می آیم/ من از خدا و شهید و کمانچه می آیم/ از استوای شلوغ شلمچه می آیم... ]


مهمون امشبمون که افتخار آشناییشون رو داریم از فرزندان حضرت مادر(حضرت زهرا(س) و مداح دلسوخته ی اهل بیت هستند🎤📿

سلام رفقا بنده سیدعلی اصغر طاهری هستم..۱۳۴۷/۶/۳..روستای هریکنده شهرستان بابل

💞همون طور که عرض کردم خدمتتون بنده به عنوان فرزند ارشد خانواده در سومین روز🌞  از آخرین ماه تابستون متولد شدم👶 دوران تحصیلم رو در روستایی که عرض کردم با موفقیت پشت سر گذاشتم📕 از بسیجی های فعال محل محسوب می شدم،کلید دار کتابخونه ی محل بودم📕📘📗 و خلاصه این که از افراد شاخص محل به حساب می اومدم😊(البته اگه ریا نشه☺️😉)

 

12 سالم بود که اوضاع کشور به کلی تغییر کرد و شاهد عینی این موضوع اوضاع نابسامان جامعه ی اون زمانمون بود👊💪 از یه نوجوان 12 ساله ی بسیجی که تو بحبوحه ی جنگ مشغول تحصیل بود چه انتظاری می رفت؟ من وظیفه ی خودم دونستم تحصیل رو رها کنم و مهم تر از اون به مسعله ی دفاع از خاک کشورم و ناموسم بپردازم👊

💞البته بگما😊 اولش با مخالفت خونواده مواجه شدم😔 با این که خیلی اصرار داشتم که به مناطق اعزام بشم اما خونوادم رضایت نمیدادن تا این که بالاخره😊 یه روز به بهونه ی مدرسه از خونه بیرون اومدن همانا،سمت سپاه رفتن همانا و اعزام به جبهه همانا😊 دفعه ی اولی که به مناطق رفتم سالم برگشتم دفعه ی بعد هم بدون اطلاع خونواده داشتم می رفتم(بس که من مطیع فرمان رهبری بودم😊) که از قضا خونواده متوجه میشن و میان دنبالم...

بین اون همه جمعیت و شلوغی مادرم وقتی منو میبینه👀 سمت من میاد که منو برگردونه اما اون جا از مادرم خواهش کردم که به اعزامم به مناطق راضی بشه و بالاخره مادرم راضی شد که گل پسرش🌹راهی جبهه بشه👊

💞درسته که هر کسی آرزوهاش تو داشتن یه چیزی خلاصه میشه اما من تنها آرزوم شهادت😇 بود طوری که تا قبل از سال65 که شهدای محلمون رو می آوردن مسعولیت اعمالی مثلقرآن📿

سرود🎤

مداحی🎤

بر عهده ی من بود گلزار شهدا هم پاتوق هر روز من بود

😊

💞این بار که به مناطق اعزام شدم به آرزوی دیرینه ام که شهادت بود😇 رسیدم تو تاریخ1365/12/14 اونم چه منطقه ای؟؟

💞🌹شلمچه💞🌹

جایی که بیشتر از هر جایی بوی چادر مادرمون حضرت زهرا(س) رو میده...

اما پیکرم بعد از شهادت برنگشت و بعد از 10 سال چشم انتظاری خونوادم مخصوصا مادرم چند تکه استخوان برگشت تا تسکین بی قراری های خانوادم بشه😔😔

💞قسمتی از وصیت نامه ام👇👇

پدر و مادر عزیزم در فراق من صبر زینبی پیشه کنید و گوش به فرمان امام باشید...

خواهرانم شما را به حجاب که ارثیه ی حضرت زهرا(س) است دعوت می کنم...

 

و برادرانم شما را به کنترل نگاه و فراگیری علم و دانش توصیه می کنم...


اینم مراسم تشییع پیکرم بعد از 10 سال 😔😔 ]

طلوع کرده مرا محو مشرقم کرده؛

چه خوب با دل و راهش مطابقم کرده.🕊

💞شهادت با بصیرت روزی شما عزیزان💞

💞شادی ارواح طیبه ی تمامی شهدا علی الخصوص شهدای مدافع حرم صلوات💞

💞🌹اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💞🌹

💞التماس دعای فرج💞

 

💞🌹یا علی💞🌹

معافی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی