قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید عباس کریمی قهرودی

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰ ب.ظ

🌹بسم رب الشهداء و الصدقین🌹

 

💞قرار عاشقی💞

 

👤عرض سلام و شب به خیر خدمت رفقای عزیز👋🌺

باز هم قرار عاشقی و باز هم مهمانی از بهشت

زیاد منتظرتون نذارم!

با هم بریم سراغ مهمون امشبمون


🌼سلاملطفا خودتون رو برا ما معرفی کنید

سلام دوستان

 

من عباس کریمی قهرودی هستم.

🐾 سال ۱۳۳۶ تو روستای قهرود از توابع قمصر  کاشان🌺 به دنیا اومدم😍

 

قبل از تولدم تنها یه خواهر بزرگم وقتی بدنیا اومدبه طور معجزه وار موند آخه می دونین مامانم وقتی بچه هاش به دنیا می اومدن زنده نمی موندن برا همین هم بابام با سختی زیاد رفت کربلا کنار ضریح حضرت عباس دخیل بست تا خدا منو سالم به خانواده ام هدیه داد😍

 

دوران ابتدایی رو تو روستامون با موفقیت گذروندم و دوره دبیرستان رو اومدم تهران تو هنرستان تو رشته نساجی دیپلم گرفتم🐾

🌹دوره سربازیم👮 هم تو پادگان عباس آباد تهران بودم که سربازیم مقارن شد با اوج مبارزات برعلیه رژیم ستمشاهی که من از دوستام نوارا و اعلامیه های امام رو میگرفتمو یواشکی تو پادگان پخش میکردم تا این که لو رفتم و ساواکیا👹 منو دستگیر کردن اونا خیلی اذیتو شکنجم کردن ولی همین که امام دستور فرار🏃از پادگانا رو به سربازا داد تونستم فرار🏃کنم موقعی ام که امام به ایران برگشتن من مسؤل حفاظت و حراست از ایشون بودمو تو روزای ۲۱ و ۲۲ بهمن تو گرفتن پادگان عباس آباد نقش مؤثری داشتم بعد از پیروزی انقلاب تو سال ۱۳۵۸ با تشکیل سپاه عضو سپاه شدمو سپاه کاشان رو بنیانگذارش بودم با فتنه کومله و دمکرات توکردستان از سمتم که فرماندهی سپاه کاشان بود استعفا دادمو رفتم غرب میهن اسلامیم و تو شهرهای مختلف کردستان جنگیدم🔫💣ویه مدت طولانی ام تو واحد اطلاعات و عملیات فعالیت چشمگیر داشتم

بعد از تصرف دزلی به فرماندهی حاج احمد متوسلیان و شهید حسین. قجه ای و حاج رضا چراغی.... با حاج احود متوسلیانبرا تشکیل تیپ۲۷ حضرت محمد رسول الله(ص)راهی جنوب شدیم که مسؤلیتم اطلاعات و عملیات تیپ بود🌹

اینم یه عکسه دسته جمعی به همراه همرزمانم..

🌸تو عملیات فتح المبین از ناحیه پا به شدت مجروح شدم و حدود ۲ ماه بستری بودم و خرداد ماه ۱۳۶۱ وقتی که حملات اسرائیل به لبنان زیاد شد با دوستای دیگم برا حمایت کشورای سوریه و لبنان رفتیم .

بعداز اون اومدم ایران و تو تاریخ۱۳۶۱/۷/۲۱ ازدواج کردم و روزبعدش با خانمم رفتیم گلزار دارالسلام کاشان با شهدا تجدید پیمان کردیم از همونجا رفتم جبهه اینم بگم حاصل ازدواجم یه دسته گله که اسمش داووده

 

اینم یه  عکسه یادگاری از منو همسرو پسرگلم داوود

این هم اقا داوود بعد ۳۰سال کنار عکس من.

🌺بعد از تکمیل لشکر۲۷محمد رسول الله(ص)در مسؤلیتهای مختلف انجام وظیفه کردم فرماندهی اطلاعات عملیات،فرماندهی تیپ سلمان و در نهای فرماندهی لشکر۲۷ محمد رسول الله(ص)از سوابق منه.

اینم بگماااا زمانی که مجروح شدم هر طور بود عصا به دست خودم رسوندم به عملیات مسلم بن عقیل خیلییی تو روحیه رزمنده ها تأثیر گذار بود.بعد عملیات خیبر تو تاریخ ۱۳۶۲/۱۲/۱۷ با شهادت😭بهترین دوستم حاج ابراهیم همت شدم فرمانده لشکر ۲۷محمد رسول الله(ص) اما این

پست و مقاما برام هیچ اهمیتی نداشت و منو یاد فرمایش آقا امیرالمؤمنین می انداخت که نعلین پاره و هزارن بار وصله زده اشان براشون می ارزید به این پست و مقاما  ومنم چون مولایم علی (ع)اینگونه بودم .بالاخره تو عملیات بدر تو تاریخ۱۳۶۳/۱۲/۲۴ یه ترکش نا قابل خورد تو سرم و پرکشیدمو به یارای شهیدم پیوستم

یه مطلب مهم رو فراموش کردم آخه زندگیم با رمز یا زهرا گره خورده بود با رمز یا زهرا تو عملیات فتح المبین مجروح شدم نام همسرم زهرا فرزندم تو بیمارستان حضرت زهرا بدنیا اومد خودمم تو عملیات بدر با رمز یا زهرا به شهادت رسیدمو مزارمم تو گلزار شهدای بهشت زهرای تهران تو قطعه ۲۴ نزدیک شهید دکتر چمرانه

آدرس دادم دوس داشتین به منم یه سر بزنین خوشحال میشم 🌸

🌷شادی روح منو همرزمام و امام عزیز صلوات🌷

راستی اینم بخشی از👇👇👇👇وصیت من به شما مردم حزب الله

بسم‌الله القاصم الجبارین

👈 چرا در راه خدا جهاد نمی‌کنید در صورتی که جمعی ناتوان از مرد و زن و کودک شما در چنگال ظلم کافرانند. «و ما لکم لا تقاتلون فی سبیل‌الله و المستضعفین من الرجال و النساء والولدان و قاتلو هم حتی لاتکون فتنه و یکون الدین لله».

 

👈 بکشید کافران را تا بر کنده شود ریشه فساد، و دین منحصر به دین خدا شود. هیچ قطره‌ای در مقیاس حقیقت در نزد خدا از قطره

👈 شهید کسی است که حقیقت و هدف الهی را درک کرد و برای حقیقت پایداری کرد و جان داد. شهادت در اسلام نه مرگی است که دشمن به مجاهد تحمیل می‌کند بلکه انتخابی است که وی با تمام آگاهی و شعور و شناختش به آن دست می‌یازد. «و لا تقولوا لمن یقتل فی سبیل‌الله اموات احیاء ولکن لا تشعرون» و آن کسی که در راه خدا کشته شده مرده نپندارید بلکه او زنده ابدی است ولیکن همه شما این حقیقت را در نخواهید یافت. (بقره 154)

شهادت برای من یک فیض بزرگی است من لیاقت یک شهید را ندارم و امیدوارم که آنها که قبل و بعد از من به درجه شهادت نائل آمده‌اند من را در آن دنیا شفاعت نمایند.

نمازی فرد

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی