قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید علی اکبر شیرودی

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷ ب.ظ

🌹

طلوع کرده مرامحومشرقم کرده

چه خوب بادل وراهش مطابقم کرده

من وشهیدوقرارش وراه بی پایان

به حکم یک نظرازخویش عاشقم کرده

🔱بسم رب الشهدا والصدیقین🔱

قرارعاشقی🕖    

 

امشب هم درخدمت یکی دیگرازقهرمانان وشهدای عزیزمون هستیم؛باهم میشینیم پای صحبت هاشون تا بیشتر باهاشون اشنا بشیم..😍

سلاممن سرلشکرخلبان 🛩علی اکبرقربان شیرودی هستم,متولددی ماه ١٣٣۴درروستای بالاشیرودتنکابن💝

🌸سال آخردبیرستان بودم که برای پیدا کردن کار،رفتم تهران.

خیلی فعال بودمااا 😉هم درس میخوندم 📚هم کار میکردم🏼

 

تو سال ۵٠باافکارومبارزات امام خمینی اشنا شدم وشروع کردم به مطالعه 📖معارف و کتب ادیان مختلف📚همچنین کتب فلسفی وسیاسی ازجمله نوشته های شهید🌹مطهری.

حدودا سال۵١ بود که وارددوره ی مقدماتی خلبانی شدم 🛩

بعد ازمدتی هم برای گذروندن دوره کامل خلبانی،

 به پادگان هوانیروز🛫منتقل شدم,

🎀بعداز اینکه دوره ی خلبانیمون تموم شد،به عنوان خلبان تو ارتش استخدام شدم و بعدش هم به پادگان هوانیروزکرمانشاه منتقل شدم,

تواهمین دوره بود که باشهید🌹کشوری اشناشدم,

تو درگیری های کردستان داوطلبانه هم به این مناطق می رفتم,

24ساله م بود که به عنوان فرمانده خلبانان🛩هوانیروز انتخاب شدم👏🏻😃

 

🗯وقتی که جنگ🔫💣 بین ایران 🇮🇷ونیروهای بعثی، شروع شد،راهی کرمانشاه شدم.

وقتی که شنیدم بنی صدردستورداده که پادگان تخلیه و انبارمهمات منهدم بشه💣ازدستورسرپیچی کردم و به دوخلبانی که بامن هم فکربودندگفتم"مامیمو نیم وباهمین دوهلیکوپتری🚁🚁که داریم ،مهمات 💣دشمن رو میکوبیم و مسؤلیت تمرد رو قبول هم می کنیم تو طول 12ساعت پروازبه عنوان تنهاموشک انداز🚀پیشاپیش دوخلبان دیگربه قلب دشمن یورش بردم🗯

آخرین عملیات پروازی که داشتم،🛩تو _بازی دراز_دشت ذهاب بود😔

 

 رژیم بعثی،لشگرزرهی  رو با٢۵٠تانک🚂وباپشتیبانی توپخانه💣وخمپاره اندازوچندفروند جنگنده🚀روسی وفرانسوی برای پس گیری ارتفاعات🗻بازی دراز به سمت سرپل ذهاب اورده بود.

و اما ماجرای شهادتم رو  خلبان یاراحمدآرش که همراه من تو این عملیات پروازی بود؛،براتون میگه:👇🏻👇🏻

👤بارهاشهید شیرودی رو تو صحنه های جنگ دیده بودم که خودشو باهلیکوپتر🚁به قلب دشمن زده وحتی موقع پروازهم مسلسل می گرفت دستش,

تو آخرین نبردش هم بعداز اینکه چهارمین تانک دشمن رو زدیم🚀یه دفعه گلوله یکی ازتانک های💣 رژیم بعثی به هلیکوپتر🚁برخوردکرد و تو همون  حال شهید شیرودی که مجروح شده بودبامسلسل به همون تانک شلیک میکنه و منهدمش میکنه و خودش هم اسمونی میشه..

 

🍁برای ما زمینی ها دعا کن ای اسمانی..

🍁

امام  خامنه ای ازشهید🌹شیرودی به عنوان اولین نظامی ای که درنمازبه اواقتداکرده یادمیکندواو رامکتبی،مؤمن

فرازی ازوصیت نامه ی شهید🌹شیرودی رو باهم میخونیم؛👇🏻👇🏻

 

هنگامی که پرواز میکنم 🛫احساس میکنم همچون عاشق به سوی معشوق خودنزدیک میشوم ودربازگشت🛬هرچندپروازم موفقیت آمیزبوده باشد مقداری غمگین😔هستم چون احساس میکنم هنوز خالص نشده ام تابه سوی خداوند برگردم,

خب ما دیگه کم کم رفع زحمت کنیم؛🏻😉

شادی روح منو رفقای شهیدم،صلوات جمیل ختم کنید،

🍂اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم🍂

شهرکی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی