قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید منوچهر کلانکی

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

قرارعاشقی💞

با عرض سلام خدمت همه عزیزان

با یک قرار عاشقی دیگه در خدمت همه عزیزان هستیم

امشب 🌌هم در خدمت یکی از شهدای عزیزمون هستیم

 

قرارعاشقی,

مهمون امشب مامعروفن به الگوی تقوا

همیشه از کودکی 👦🏻بسیار تمیز اراسته ومنظم بودن وهمیشه هم طرفدار حق

البته اینم بگم خیلی ساکت وسر به زیر بودن 😔

البته این سکوت به خاطر این بود که مهمون ما میدید بیشتر جوانها به دنبال زرق برق دنیا میرن فساد فراگیر شده بود خیلی عذاب میکشید 😭

👤اگه اجازه بدید باقی ماجرا رواز زبون خودشون بشنویم

👤جناب کلانکی عزیز بفرماید😉

سلامدوستان خیلی ممنون که منم دعوت کردید به جمع دوست داشتنیتون به به همه دوستان عزیز اینجا جمع شدن ☺

, سلام خدمت همه عزیزان من منوچهر کلانکی هستم متولد ٢۴/١٢/١٣٣.

بله واقعا عذاب اور بود به خاطر همینم یک تصمیم جدی👌👌 گرفتم 💪برای اصلاح جامعه واین کارو از منزل🏢 شروع کردم با برگزاری جلسات قران نماز جماعت وامر به معروف نهی از منکر.

 

واگه کار اشتباهی از کسی میدیدم تلاش میکردم از راه درست هدایتش کنم😊

اتوبوس های🚎 اون زمان مختلط بود 😱😱منم به خاطر اینکه برخورد نکنم بانامحرم  از نارمک تا امام حسین(ع) پیاده میرفتم.

 

تو مدرسه  همبیشتر وقتمو برای خوندن 📖میگذاشتم قران ونهج البلاغه خیلی دوست داشتم همیشه مطالعه میکردم البته بگم ها به احکام دینی هم خیلی پابند بودم .

 

پدرومادرم چون منو خیلی دوست داشتن میگفتن اینقدر خودتو اذیت نکن ولی من نمیتونستم ساکت باشم

از اونجایی که  درس خون بودم📋 تو دانشگاه خواجه نصیر طوسی در رشته مهندسی تاسیسات قبول شدم تا سال سوم ادامه دادم

توی دانشگاه فعالیت های سیاسی خودمو به صورت مخفی ادامه دادم 😉 تا اینکه تحرکات انقلابی مردم فرا گیر شد

اون زمان با پسر داییم علی اقا که معروف به علی میرزا بود در تظاهرات شرکت میکردیم.

البته اینم بگم ها علی میرزای ما  هفته پیش مهمان شما بودن

سال ۵۸ وارد سپاه شدم میخواستن منو در امور مدیریتی به کار بگیرن من قبول نمیکردم حدود ۵ماه در پادگان امام حسین(ع)وولیعصر نگهم داشتن تا نظرم برگرده ولی من تصمیم گرفته بودم برم جبهه به خاطر همینم از سپاه امدم بیرون با شهید محمد منتظری رفتم سوریه جهت مقابله مستقیم با اسرائیل بعد از بازگشت رفتم جوانرو🏘 در نزدیکی پاوه.

 در فروردین ۵۹ بود که با یک گروه ۴۰ نفره یک منطقه ۱۲۰ کیلومتری با سختی وزحمت پاکسازی کردیم

کشاورزان که دلاوری های بچه های  سپاه دیدن ودنبال امنیت بودن به عضویت پیشمرگان مسلمان جوانرود در امدن 

یک شب که داخل پاسگاه بودیم دشمن شبانه حمله کرد🔫🔫 از ناحیه دست زخمی شدم ولی با همون حال مجبور بودم بجنگم بعد همون ماجرا بود که دستم فلج شد

اما با عشق وعلاقه بیشتری به جهادم ادامه دادم

یک روز که یکی از بچه ها رفته بود بیرون دیر کرد منو چند تا از بچه ها رفتیم دنبالش وسط راه ماشینمون🚘 خراب شد دشمن حمله کرد🔫 اونا تیر بارو میخواستن منم بیخیال تیر بار نمیشدم تا اینکه نامردا با سنگ زدن به سرم اخه این شگرد اجدادشون بود میدونید که چی میگم

دشمن که فکر میکردن من مردم رفتن اما من بعد چند ساعت به هوش امدم به زحمت خودم رسوندم به پادگان بعدشم برای درمان 🚑رفتم تهران🚅مادرم با دیدن من با اون حال روز منو بغل کرد شروع کرد به گریه😭 کردن منم با گریه مادرم شروع کردم گریه کردن اما راستشو بخواید گریه من برای این بود که چرا خدا منو قبول نمیکنه

سال ۵۹ بود که پدرم برای دیدن منو داداشم امد جبهه البته با اصرار داداشم برگشت۱۶/٧/۵٩بود که بعد قسل شهادت رفتیم برای یک عملیات خاص همون جا بود که اره دیگه بلاخره ماهم پر کشیدیم رفتیم پیش رفیقامون 😋😋

وقتی شهید شدم پدرم اهواز بود شب خواب میبینه خیلی زود میاد تهران داداشمو رفیقامو که میبینه میگه منوچهر اوردید 😌

پیام من به همه عزیزان اینه قران قران را بخوانید.

خوب دوستان با اجازه من دیگه از حضورتون مرخص بشم شب خوش با اجازه یا علی🌺🌺

👤به سلامت اقا منوچهر 

در پایان چند تا از دست نوشته های این شهید عزیز رومیخونیم

۱....همیشه یار مظلوم دشمن ظالم باشید

۲....انسان اگر در جامعه تاثیر خوب نداشته باشد نبودنش بهتر از بودنش میباشد

۳.....هدف اصلاح جامعه ونابودکردن انچه بر خلاف اسلام است میباشد

راهشان پر رهرو وروحشان شاد

صلوات

اینم عکس نوجوونی هامه

فرخی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۳)

  • غلامرضا درویش
  • این عزیز در اوایل انقلاب معلم قران من در مسجد مسلم ابن عقیل ( ع) واقع در محله ی ارباب مهدی  نظام آباد بود
    روحش شاد
    پاسخ:
    خوش به سعادتتون.
  • نوه ی برادر شهید علی میرزا
  • برای شادی روح همه ی شهدا صلوات.
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و ال محمد وعجل فرجهم.
    روحش شاد جاوید بهشت در کنار ائمه اطهار جایش باد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی