قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید سید محمد جعفرهاشمی گلپایگانی

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۱۸ ق.ظ

🌹بسم رب الشهداء و الصدقین🌹

 

💞قرار عاشقی💞

 

👤عرض سلام و شب به خیر خدمت رفقای عزیز👋🌺

باز هم قرار عاشقی و باز هم مهمانی از بهشت

زیاد منتظرتون نذارم!

با هم بریم سراغ مهمون امشبمون

 

🌼سلاملطفا خودتون رو برا ما معرفی کنید

سلام دوستان من سید محمد جعفر هاشمی گلپایگانی ام  

دهم اردیبهشت ۴۸ تو تهران بدنیا اومدم😍دوران ابتدایی رو تویه دبستان اسلامی گذروندم تو اوج مبارزات ضد رژیم ستمشاهی تو تظاهراتبا بابا و مامانم شرکت می کردم هربار که می رفتم تظاهراتبادبادک درست میکردمو درشت روش می نوشتم مرگ بر شاه ،درود برخمینی یه بارهم کم مونده  بود بگیرنم ببرن

🌺تازه روز ۱۷ شهریور منم با مامان وبابا تو میدون شهدا شاهد جنایات فجیع رژیم منحوس بودم بلاخره انقلاب پیروز شدبعد اون با شکل گیری بسیج من وارد بسیج شدم و شبام می رفتم کشیک شبانه😍دوره راهنماییم رو با موفقیت گذروندم و تصمیم گرفتم برم دبیرستان سپاه🌺

🌷از اونجا که عاشق امام حسین بودم تصمیم گرفتم یه هیئت تو دبیرستان به نام محبان الصادق تشکیل بدم بابامم خیلی حمایتم کرد یه طبقه خونمونم شد حسینیه بادوستام جمع می شدیمو دعای کمیل و عزاداریم داشتیم🌷

🌸راستی بشکنه کمر ریامن یواشکی و ناشناس به فقرا کمک میکردم و همچن که کسی نفهمه تو کارای خیر پیش قدم بودم😥درس مث ابا و اجداد طیبینم 🌸

🌼از طریق دبیرستان گهگاه جبهه می رفتم اما بطور بسیجی تو عملیات والفجر ۸ تو فاو شرکت کردم. ابتدا مجروحا رو حمل می کردم و سلاح و مهمات🔫به رزمندها می رسوندم اما تو جزیره ام الرصاص همین که داشتم به طرف دشمن👹خمپاره می نداختم یه ترکش ناقابل اومد وخورد به شکمم و روده هام دچار مشکل شد و تازه پامم می خواسن قطع کنن که خداوند عنایت کرد و با یه عمل خوب شد🌼

💐تو آخرین اعزامم خانوادم اومدن بدرقه من منم به بابام گفتم تعهدی که چهار سال پیش به دبیرستان سپاه دادین الآن باید عملیش کنین یعنی من دیگه برنمی گردم 😍

یه روز که تو سنگر با دوستام نشسته بودم به چن تاشون گفتم شما شهید میشین و برمیگردین و به یکی دیگه از دوستام گفتم تو مجروح  میشی بعد یه مدت بهتر شدی میری به خانوادم خبر میدی که من شهید شدم آخه من شهید میشم و برنمی گردم

بالاخره درتاریخ ۱۳۶۵/۱۱/۱ پر کشیدم وبه آرزوی دیرینه ام رسیدم😍وبعد از سه سال برگشتم و در گلزار شهدای بهشت زهرا قطعه ۴۰ نزدیک شهدای گمنام آرام گرفتم


آی جوونا اینم بگمااا خانواده کاملا مرفهی داشتم اما این رفاه و آرامش مرا از هدفم دور نکرد💐

🌹شادی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا صلوات🌹

نمازی فرد

  • سرباز گمنام

نظرات  (۱)

ممنون از پست خوبتون
خدا همه شهدا رو با اربابشون امام حسین علیه السلام محشور فرماید
پاسخ:
ان شاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی