قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

اولین شهید مدافع حرم

پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۱۷ ب.ظ

🌺به توکل نام اعظمت🌺

شهدا را یاد کنید حتی با یک صلوات

🌷

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم🌷

سلام

 

امروز اومدیم تا براتون از یه آقا معلم حرف بزنیم.

یه آقا معلم که توکلاسش درس  غیرت ومردونگی وهمت شهادت🌷 میداد👌👌👌

اما قبل از اینکه بریم تو کلاس درس این استاد وشاگرداش میریم تو یه کلاس دیگه تا انشای 📖 فاطمه خانوم🌺 رو با موضوع پدر بخونیم باهم👇👇👇

فاطمه خانم ترک کنار پدرش،وتصویر انشای فاطمه جان

قسمت هایی از انشای فاطمه👇👇

 

🌺🌺 انشای فاطمه👇

🌺🌺ایشان می فرمود: « هرجایی ظلمی به مسلمانان شود باید برود .🌺🌺

🌺🌺پدر من هم قبل از غذا به من می گفت که بگویم بسم الله و بعد از غذا الحمدلله بگویم.🌺

🌺🌺من صدای🗣 پدرم را که قبل شنیده ام دوست دارم. صدای پدرم بسیار نرم بود و صدای تلاوت قرآنش بسیار زیبا بود و صدایی که همیشه در زمزمه می گفت من خیلی دوست داشتم وقتی می گفت: الحمدلله... الحمدلله...🌺🌺

🌺🌺پدرم زیبا سخن می گفت و نرم و آرام. وقتی من را صدا می زد انگار تمام دنیا را به من داده بودند. صدای پدرم همیشه در گوشم بود که می گفت: فاطمه ... فاطمه🌺🌺

این عزیزان روحتما میشناسید،شهید بیضایی وخلیلی ومحمدخانی وعزیزی و..،اینا تو کلاس درس آقا محرم ترک مشق عشق کردن وراه ورسم عاشقی رویادگرفتن🌷 ]

👤اما آقا محرم ترک کی بود؟؟؟

ریش وقیچی رومیدم دستشون تا خودشون برامون بگن.

بفرمایین😊

من سرگرد پاسدار محرم ترک هستم.   اول دی ماه 1357 تو بحبوحه ی انقلاب✊✊  به دنیا اومدم،اصالتا هم اهل ازنا لرستان هستیم.

بعداز تموم شدن دبیرستان یعنی سال 77 رفتم«سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» وبعداز چندسال از متخصصای تخریب و مهندسی رزمی سپاه قدس شدم😎😎

بخاطر تخصصم ماموریت خارج از کشور زیاد میرفتم،تا اینکه دست دشمن از آستین داعش👹 بیرون اومد و حرف از تعرض به حرم عمه ی امام زمان🌸🌸 شد😱😱

ومنم برای انجام وظیفه م عازم سوریه شدم.

👤حرف از ماموریت های خارجی شد ،فاطمه خانم تو انشاش یه خاطره از این سفرهای خارجی داره👇👇👇

🌺🌺میخواهم خاطره ای به یاد ماندنی از پدرم بگویم:

 ما در شهر[کشور] سودان و در یک شهر فقیر بودیم که بیشتر مردم آنجا چادر نشین بودند. روزی پدرم با چند جعبه به خانه آمد و به من و مادرم گفت: چند تا از وسایلی که نیاز نداریم را در جعبه ها بگذاریم و به مردم چادرنشین بدهیم. من هم اسباب بازی که دوست داشتم  را به پدر دادم، نامش عسل بود. من تا به حال عروسکی👧 را به اندازه او دوست نداشتم. ما وسائل را به مردم چادر نششین دادیم و آنها هم با زبانشان از ما تشکر 🙏کردند. من هم هنوزِ هنوز خوشحال 😃هستم.🌺

واما نحوه  ی شهادت این شهید بزرگوار👇👇

یکی از هم رزمای شهید میگه👇

..... همه سوار ماشین بودیم برای حرکت به سمت فرودگاه دمشق که محرم از کلاس بیرون آمد و اجازه گرفت برای اینکه لباس های نظامی را عوض کند و بعدا بیاد

یهو دو نفر از بچه های سوری اومدنوو سراغ محرم ترک (البته با اسم مستعار) رو گرفتن  که سوال داریم و.... بچه ها اتاق محرم را نشون و رفتن اینها به اتاق محرم،همانو وآسمونی شدن محرم همان.

👤شهید محرم ترک در عملیات بمب گذاری در تاریخ 29دی 90زمانی که تازه تولد 33سالگی شو پشت سر گذاشته بود شربت شیرین شهادت 🌺🌺رونوشید واولین شهیدایرانی🇮🇷 مدافع حرم نام گرفت🌷🌷


✨✨اینم خاطره ای از ابوخلیل یا همون شهید رسول خلیلی واستادش شهید محرم ترک👇👇👇👇

عکس سمت راست مزار شهید محرم ترک هس

عکس سمت چپ شهید رسول خلیلی بر سر مزار شهید محرم ترک.

آقا رسول به بچه ها سفارش کرده بود که بچه ها اگه من شهید 🌺🌺شدم منو پشت سر محرم دفن کنید چون هم جاش آماده هست هم به قول خودمون "جاش مشتیه"😉 از طرفیم کنار محرم هستم.

 الانم  خونه ی اقا رسول همونجاس  درجوار استاد....

 

🌺🌺چقدر زیباست که جای خودتو مشخص کنی و بعدش از اونجا عکس بگیری و همون جا آروم بگیری.🌺🌺

شهید بیضایی برسرمزار استاد،دوسال بعد درست 29دی،شهید بیضایی هم توامتحان عاشقی قبول شد وپرکشید پیش استاد. ]

وراه استاد همچنان ادامه دارد......  شادی ارواح طیبه ی شهدا وجهت پیروزی کامل مدافعان حرم صلوات🌺


علیپور

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی