قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهیدی که شد همه ی هستی یک دانشگاه

پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۲۷ ب.ظ

بسم رب الشهدا و الصدیقین

قرارعاشقی

سلام دوستان🏻،

امشب میخوام ؛👇🏻👇🏻

🏻️از یه رویای صادقه که باعث اوردن یه شهید گمنام تو دانشگاه گلستان شد،

🏻و از یه رویای صادقه دیگه که باعث احراز هویت همون شهید گمنام شد ،

و نهایتا از خود شهید براتون بگم..

از یه رویای صادقه تا اوردن یه شهیدگمنام تو دانشگاه

👤من وقتی که مدینه بودم؛

خواب دیدم 😴 که تو بقعه ای تو دانشگاه گلستان ،داریم یه شهیدی😇 رو به خاک میسپاریم ،

وقتی داخل تابوتو نگاه کردم👀،مردی با لباس خاکی دیدم که خوابیده ست💤،اما لب های خشکیده اش تکون می خورد،😥

با تعجب 😧به اطرافیانم گفتم؛اینکه زنده ست 😰

👥اطرافیانم گفتن:مگه نمی دونی که شهدا زنده هستن؟ 😇

👤زیر لب این ایه رو خوندم؛ 👇🏻👇🏻

🔰ولاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ 🔰

و کسانى را که در راه خدا کشته شدند مرده مپندار، بلکه زندگانند و نزد پروردگارشان روزى داده مى‏شوند؛

👤گفتنش سخته هاا 😥اما همین رویای صادقه زمینه ی اوردن یه شهید به دانشگاه شد.

ماه هاا از درخواست تدفین شهید گذشت..اخرشم با کلی پیگیری موافقت شد؛😍🏼

خلاصه کمتر از6 روز کارها برای تدفین شهید اماده شد..

البته اعلام کردن که یک شهید گمنام 23ساله هستش که تو فاو شهید شده.

گل🌹 هم منتظر امدن شهید است،😭

 

💚25فروردین 92،شهید رو تو دانشگاه به خاک سپردن و شد #همه_ی_هستی_دانشگاه 

🏻از یه رویای صادقه که باعث احراز هویت همون شهید گمنام شد؛👇🏻

👤با یه دختر خانومی که حتی یه بارهم به دانشگاه و استان گلستان نیومده بود؛تو یه مراسمی تو تهران مواجه شدم،که میگفت یه خوابی دیده😴،اخرشم با کلی اصرار 😓خوابشو تعریف کرد برامون؛👇🏻👇🏻

👤وارد یه محوطه سبز🌴🌱🌳 شدم که بین چن تا ساختمون 🏚🏚بود ،مقبره ای با نی ساخته بودند که مزار یه شهید گمنام بودنشستمو شروع به خوندن فاتحه کردم؛

که یهویی یه آقایی با لباس خاکی اومد و گفت :چرا مسئولین فراموشم کردن؟😔 ،#من_دلتنگ_مادرم_هستم....😭😔

منم با تعجب 😧گوشیمو📱 در اوردمو عکس 🌄مقبره الشهدا دانشگاه رو بهش نشون دادم،

گفتم اینجا نبود؟

اون دختر خانوم وقتی عکسو دید ،حالش عوض شد 😭وتائید کردو خوابش به مسول پیگیری امور شهدای گمنام میرسه؛

یه روز بعد متوجه میشن ;که این شهید مدتها قبل با ازمایشD.N.A شناسایی شده بود،و گفتن که خواب اون خانوم صحت داشته.😃

🍂نهایتا به خونواده اون شهید بزرگوار یعنی همسر و فرزاندانشون اطلاع دادن و همه برای استقبال از خونواده ی این شهید عزیز اماده شدن😍

واما معرفی شهید بزرگوار امشبمون👇🏻👇🏻

یک هفته گذشت و تفاوت این عکس باهم😍

 

سلام 🏻😃

حسین خان احمدی هستم؛متولد1332/1/1 - ازادشهر_وامنان 🍁

اگه از کارم بخوایین بدونین؛من کشاورز بودم🚜؛

تعریف از خود نباشه ها😉 بیشتر کارهای خونه رو خودم انجام میدادم🏼😃،

برا پدرو مادرم احترام زیادی قائل بودم؛ طوریکه یه بار پدرمو گذاشتم رو شونه هامو تا خود مشهد ،برا زیارت اقا امام امام رضا بردمشون.

اواخر اسفند سال 66 بود که راهی جبهه شدم،25فروردین سال 67 تو سن 35 سالگی ،تو منطقه فاو ،تو عملیات والفجر 8، اسمونی شدموهمونجا موندگار شدم 🏻مثه مادرمون خانوم فاطمه ی زهرا(س)

بعد از 25 سال،دوستان تفحص پیدامون می کننو بقیه ش رو هم که در جریان هستید😉

تا حضرت خورشید صدا کرد تو را

دل پر زد و از قفس رها کرد تو را

با خاک عجین شدی و ایمان دارم

از 🌹سجده 🌹نمی توان جدا کرد تو را ]

👤راستی دوستان،مستند کامل این شهید بزرگوار ، در حال تدوین هست؛و ان شاالله در چند ماه اینده اکران میشه.☺

 

خب ما دیگه کم کم رفع زحمت کنیم.علی یارتون👋🏻😊

 

روحمون با یادشون شاد؛شادی روح همه ی #شهدا ،صلوات جمیل ختم کنید.


خلیلی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی