قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید سید مصطفی موسوی

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۲۹ ب.ظ

🌹بسم رب الشهدا و الصدیقین🌹

 

قرارعاشقی

سلام علیکم و رحمه الله 😃

سیدمصطفی موسوی هستم،متولد ۱۳۷۴/۸/۱۸ _تهران😇

خدمتون عارضم که،بنده دانشجوی رشته ی مکانیک 🛠🚘 بودم و به عنوان تک تیرانداز 🔫یا تکاور بسیجی راهی سوریه شدم برای دفاع از حرم ال الله.🏼

راستیتش به خلبانی خیلی علاقه داشتم😍از شهدای دفاع مقدس، شهید عباس بابایی الگوی بنده بود.☺


به اقا امام خامنه ای خیلی علاقه داشتم😍،وقتی داشتم میرفتم سوریه به مادرم گفتم تا وقتی که من سوریه هستم ،سخنان اقارو برام ضبط کنه ،تا وقتی که از سوریه برگشتم گوش کنم.

خدمتتون عارضم که کودکی بنده یه جورایی متفاوت بوده☺؛

علی رغم اصرار پدرم ،اصلا دوست نداشتم😣 تو کوچه باهم سن و سال هام بازی کنم😒،بیشتر دوست داشتم تو خونه با چیزایی که دورو اطرافم 🔨📜هستش یه کار دستی درست کنم😃

قبل اینکه برم مدرسه ،به پدرم گفته بودم که برام اره مویی و چسب بخره تا بتونم باهاش وسایل مختلف درست کنم.😉

جونم براتون بگه،برای اینکه برم سوریه ، خیلی تلاش کردم؛اما چون سنم کم بود،مخالفت می کردنو 😔 می گفتن باید یه رضایت نامه 📜 از پدرت بیاری،

پدرما هم دستش درد نکنه رضایت داد😃.

🍂میخواستم بگم برای رفتن به سوریه نه از روی احساس بلکه  از رو اگاهی تصمیم گرفتم،👌🏻

زیاد اهل عکس🌌 گرفتن نبودماااااا،😉واسه همین هم عکسای زیادی ازم نیست.

ادم منظمی بودم☺؛ کلا با برنامه ریزی پیش می رفتم؛👌🏻

وقتمو هم به بطالت نمی گذروندم😒؛بیشتر از اینکه حرف بزنم،عمل می کردم👏🏻😍؛

بگماااا  تاوقتیکه به هدفم نمی رسیدم دست از تلاش برنمیداشتم.👏🏻👌🏻

یه روز قبل از اسمونی شدنم؛به اتفاق جمعی از دوستان پاسدارم،یه منطقه ای رو گرفته بودیم🏼😃؛2تا شهید هم داشتیم🌹؛

بعد از عملیات و گرفتن روستا ،خوابیدم😴؛اون شب مادرم حضرت زهرا(س) رو تو خواب دیدم😍؛

بهم گفته بود : شب گذشته که عملیات داشتین،لحظه به لحظه اش رو خودم دیدم

🍁اما عملیات فردا رو خودم فرماندهی میکنم؛که اون عملیات هم انجام شد و باعث ازادی یه منطقه مهم تو سوریه شد.🏼😃

و این هم👆🏻، قسمتی از وصیت نامه 📝 تایپ شده بنده

 

اخرشم 21 ابان 94،تو حلب،تو درگیری با نیروهای تکفیری،اسمونی شدم💞

 

🍁شادی روح منو همه ی دوستام صلوات،علی یارتون🏻

شهدا مثل ایه های قران مقدس هستن،،،🌹

برای ما زمینی ها هم دعا کن ؛ای اسمونی🏻😔😭

 

خلیلی

 

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی