قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید محمد طالبیان

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۱۹ ب.ظ

🌹بسم الله الرحمان الرحیم 🌹

 

✨✨شیامه نبنید افتو قشنگه

کره لر تا دم مرگ چی شیر میجنگه

دایه دایه وقت جنگه

قطارکش بالا سرم پرش ده شنگه

زین و برگم بونید رو مادیونم

خبر مه بوریتو سی هالوونم

دایه دایه وقت جنگه

قطارکش بالا سرم پرش ده شنگه✨✨

سلام 👤امشب 🌌هم در خدمت یکی  دیگر از عزیزانمان هستیم .

البته بگم ها یک جورایی هم همشهری هستیم

با یک مقدمه کوچیک بریم به سراغ مهمون عزیزمون😊

🌷او از نسل نور وتبار عشق بود مصداق اولیاء خدا بود وبا قران ومفاهیم دینی و معارف الهی امیخته بود در طول دوران حیاتش قدمی از مسیر حق وعدالت جدا نشد 🌺

خب دیگه بریم به سراغ عزیز دلمون👇👇

🌺

با نام ویاد پرودگارعزیز🌺

محمد طالبیان هستم متولد سال 1316نهاوند

خوشحالم که در جمع دوستان عزیز قرار عاشقی هستم.

اون زمان علی رغم مشکلات فراوانی که بود درسمو با جدیت💪 ادامه دادم و لیسانس گرفتم .

سال ۱۳۴۹ بعد از گرفت لیسانس از اصفهان برگشتم نهاوند و در دبیرستان کوروش مشغول تدریس📚📚 فقه شدم .

یک انجمن درست کرده بودم  که با بهائیت وافکار التقاطی 👹مقابله میکردیم.

به خاطر همین فعالیت ها بود که همیشه زیر ذربین ساواک👹 بودم اما خوب ما زرنگ تر از این حرفا بودیم😉

در کنار این انجمن با گروه انقلابی ابوذر هم همکاری میکردم

خلاصه فعالیت های زیادی بر علیه رژیم پهلوی 👹انجام دادیم

نامردا ۶نفر از بهترین دوستامو اعدام کرده بودن😭😭

 فکر میکردن میتونن مارو دلسرد کنن اما ما بیخیال این انقلاب✊✌ نبودیم

 

سال ۵۲ دستگیر شدم بعد از حدود ۶ ماه شکنجه به ۱۵ سال زندان محکوم شدم تا پیروزی انقلاب زندان بودم با امدن امام مهربانی ها🌹🌹 ما هم ازاد شدیم

با وجود مسئولیت های که در اموزش پرورش داشتم  بعداز شروع جنگ💣🔫راهی مناطق عملیاتی شدم.

سال ۱۳۷۰بود که بچه های سپاه تصمیم گرفتن به منافقین کرد👹👹 در منطقه خانقین حمله کنن

  با ازاد سازی این منطقه ارامشو به اهالی هدیه بدن

با اصرار زیاد فرمانده عملیات قبول کرد که منم در این عملیات شرکت کنم اخه میدونستم قرار یک اتفاقی بیفته 😉

 همین عملیات💣🔫 بود دوازده فروردین ۱۳۷۰ که ماهم اسمونی شدیم

داشت یادم میرفت زندان که بودم با یک عزیزی🌷 اشنا شدم  که در حال حاضر رهبر انقلاب هستن😊

حضرت اقا بعد ها یک جمله در باره من فرمودن که در ادامه باهم میخونیم

✨✨باید یاد این مرد زحمت کش ومبارز واقعی را که ما میشناختیم گرامی بداریم✨✨

البته اگه ریا نباشه سال۱۳۹۰ هم به عنوان شهید نمونه از سوی رهبر عزیز معرفی شدم ☺

حضرت اقادیگه خیلی خجالتم داد

خوب دیگه با اجازه ما بریم.

خدا نگهدار👋 التماس دعا

خب دوستان در ادامه بخشی از وصیت نامه این عزیز رو باهم میخونیم و ماهم از حضور شما مرخص میشیم 👋👋

ان شاالله که هیچ وقت شرمنده این عزیزان نشیم😰

خداوندمنزه رااز هر جهت  ستایش مینمایم که به ما توفیق اسلام را مرحمت فرمود

ومارا در زمانی قرار داد که رهبری اگاه از نسل پاک زهرای اطهر (س)رهبری انقلاب ورئیس جمهور دانشمند از نسل پاک زهرا(س)واغلب وزراءکه از نسل ودودمان پیامبر گرامیمان هستند.

همگی برادران وخواهران وفرزندان وامت حزب ا....را به پیروی صمیمانه ومتعهدانه از بیانات امام عزیزمان سفارش میکنم انها را به نماز وروزه وجهاد وخمس زکات وامر به معروف ونهی ازمنکر وفراگرفتن مسائل مذهبی توصیه میکنم ..

 

والسلام

                          محمد طالبیان

 

 

۱۸/٢/۶۵

👤آخ آخ داشت یادم میرفت این شهید عزیز که معروف بودن به ابوذر زمان یه مرام نامه داشتن برا خودشون ،خوندنش خالی از لطف نیس😊

-1 هر حرکت و سکون جز به یاد خدا و برای خدا نباشد.

 

-2 نماز در اول وقت خوانده شود.

 

-3 نماز به جماعت خوانده شود.

 

-4 در هفته یک روز روزه گرفتن.

 

-5 یک ساعت تامل در آیات قرآن در هر صبح.

 

-6 نماز شب خواندن.

 

-7 دوری از گناهان کوچک و ترک مکروهات.

 

-8 اجتناب از دروغ و غیبت و تهمت.

 

-9 صداقت در گفتار و کردار.

 

-10 اجتناب از خوردن غذاهای لذیذ و میوه.

 

-11 کمک به افراد در هر شرایط.

 

-12امر به معروف و نهی از منکر.

 

-13خوشرویی با افراد خانواده و دیگران.

 

-14احسان به حیوانات.

 

-15 خواندن درسهای مدرسه.

 

-16دو سه ساعت مطالعه غیر درسی.

 

-17یک ساعت بررسی مطالب روزنامه و جمع آوری مطالب.

 

-18یک ساعت تفکر درباره مسائل.

 

-19 حداقل سه ربع نرمش و ورزش در روز.

 

-20 هفته ای یکبار کوهنوردی.

 

-21 هفته ای یک شب شکنجه شدن.

 

-22بررسی اعمال روزانه و انتقاد از خویش.

 

-23 در نظر گرفتن کلیه مسائل امنیتی.

 

فرخی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی