قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

حاج رضوان

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۳ ب.ظ

شهید🌹منتظرمرگ نمیماند,این اوست که مرگ رابرمیگزیند,شهید🌹پیش ازآنکه مرگ ناخواسته به سراغ اوبیایدبه اختیارخویش میمیردو لذت زیستن رانیزهم اومی یابد,نه آنکس که دغدغه ی مرگ ،حتی آنی اورابه خودوانمیگذاردش و خودرابه ریسمان پوسیده غفلت می آویزد,

   💝شهیدسیدمرتضی آوینی

🏵بسم رب الشهداوالصدیقین🏵           

    🌺قرارعاشقی🕖

دوستای خوبم امشب هم درخدمت یکی ازشهدای عزیزهستیم🌹شهیدی که به مردسایه🕴معروف بودن

💞سلام عزیزانممن عمادمغنیه هستم,معروف به"حاج رضوان" درسال ١٩۶٢میلادی درروستای طیردبا🌴درخانواده ای متدین و مشهور😊به دنیااومدم💞 ]

💖عموی من حجت الاسلام والمسلمین جوادمغنیه ازعلما📚وبرجستگان شیعه درلبنان است که کتاب های📙📘 فقهی اوبرای همه ی شخصیت های علمی ودینی شناخته شده است,من درفضایی معنوی رشد خودم روآغازکردم👱هنوزشانزده سالم تمام نشده بودکه برای خدمت به آرمان مقدس فلسطین🚩درسنگرهای مختلف ازجمله فتح و امل برضدرژیم صهیونیستی🇮🇱به جهادپرداختم💖

💞بعدازفاجعه ی ربودن😔سیدموسی صدر من که خودم رو مصیبت زده😰میدونستم باتمام وجودعشقبه حضرت امام خمینی(ره)روسرلوحه خودم قراردادم,بااشغال لبنان💣🚀درسال ١٩٨٢میلادیباجوانان 👥هم پیمان خودم درمدخل ورودی بیروت و درمنطقه 🌴خلدبااشغالگران اسراییلی جنگ🔫💣بی نظیروعظیمی کردیم وازاونجا من ویارانم به نیروهای"المخینیون"معروف شدیم💗

💕بعدازتأسیس حزب الله لبنان🎆به جمع آنان پیوستم ودرمیان همه فعالیت ها،نبردو جنگ رودررو🔪🔫با اشغالگران صهیونیست رابرگزیدم و درمدت کوتاهی،من که سرشار ازاخلاص،تقوی،زکاوت،ایثاروشجاعت💪بودم فرمانده ی لایق و شایسته ای شدم که حضورم در هرصحنه به معنای پیروزیرزمندگان اسلام 💐بود,

 

💫درسال١٩٨٣میلادی من فرماندهی سه عملیات💣رابرعهده گرفتم و همین مسأله باعث شدتاآمریکا🇺🇸وفرانسه من رو دررأس افرادتحت تعقیب 🚓قراربدن,این عملیات هاعبارت بودندازبمب گذاری💣درسفارت آمریکادربیروت آوریل ١٩٨٣که به کشته شدن۶٣آمریکایی منجرشد,بمب گذاری درمقرتفنگداران🔫آمریکایی دربیروت که براثرآن ٢۴١آمریکایی کشته شدندو بمب گذاری💣دراردوگاه نظامیان فرانسوی که مرگ ۵٨فرانسوی رابه همراه داشت,💫

درنبردهای قهرمانانه 🚀حزب الله باارتش اشغالگرصهیونیست درسال٢٠٠٠که منجربه آزادی جنوب لبنان شدنقش بسزایی داشتم,درهمین عملیات هابودکه برادرم به نام "جهادمغنیه"به شهادت 🌹رسید,من هم بعدها اسم پسرم رو "جهاد"گذاشتم که اونیزبه فیض عظیم شهادت🌹رسیدو درواقع شهیدبن شهیدشد

بخاطرمهارت هاای که درزمینه برنامه ریزی📝وفرماندهی عملیات های نظامی🔫دراختیارداشتم مسؤل عملیات های ویژه حزب الله لبنان شناخته شدم💞 ]

🌸شهیدمغنیه 🌹به مدت دوسال ازنظرهاپنهان ماندتااینکه درکابین هواپیمای🛩TWAآمریکا پیداشد,آمریکامغنیه رابه ربودن🔫این هواپیما🛬درفرودگاه بیروت وکشتن 🔪یکی ازسرنشینان آن که یک نظامی درنیروی دریایی🚢آمریکابودمتهم کرد,رسانه های گروهی🖥مختلف جهان🌍خبردادندکه مغنیه درسال ١٩٩٠برای نخستین باربرروی صورت خودجراحی پلاستیک انجام داده است و سپس باچهره ی جدیدش به بیروت رفت,بنابراعلام منابع خبری شهیدمغنیه🌹روادیدهای زیادی ازکشورهای مختلف دراختیارداشت وبه وسیله آن هاتوانست عملیات های مختلفی💣رابه اجراگذارد🌺

🌻آمریکابرای سرعمادمغنیه ٢۵میلیون دلار💵💰جایزه تعیین کردو۴٢کشورجهان🌍برای بازداشت و قتل وی🔫بی وقفه درتلاش بودند,مغنیه پیش ازشهادت🌹ازچندین عملیات تروریستی نجات یافته بود,بعدازاینکه سیدحسن نصرالله💐دبیرکل حزب الله لبنان شدبرای مدتی ودرعرصه ی سیاسی فعالیت کردتااینکه درنهایت فرماندهی شاخه نظامی حزب الله را برعهده گرفت🌼

منابع خبری اعلام کردندهشت سرویس امنیتی اسراییل از نفوذبه حزب الله وسنگ اندازی درراه فعالیت های وی ناتوان ماندند💝

🌺شهیدعمادمغنیه🌹درسه شنبه ٢٣بهمن ١٣٨۶(١٢فوریه ٢٠٠٨)ودرشب شهادت حضرت رقیه (س)این شیفته ی اهل بیت(ع)که بسیاری ازدوستان بارهاو بارها شاهداشک های اودرحرم مطهر🌅حضرت زینب(س)وحضرت رقیه(س)بودندبه آرزوی دیرینه ی خودرسیدوبه برادران و همسنگران شهیدش 🌹پیوست🌸

💝

شهیدجهادمغنیه🌹برمزار پدرشهیدش،شهیدعمادمغنیه💐

شادی ارواح طیبه ی همه ی شهدای اسلام،شهیدعمادمغنیه و پسروبرادران شهیدش🌹صلواتی هدیه بفرمایید      

شهرکی           

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی