قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهیدحسن فاتحی

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۴ ب.ظ

به نام خداوند عشاق

 

"قرارعاشقی"

 

سلام دوستان😊

درایام الله دهه ی فجر انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم؛

برای همین رفتیم سراغ یه مهمون خاص🌹

می دونید چرا؟

آخه آمریکایی هستن ایشون؛😳😳😳

اینقدر تعجب داشت😂

چرا پیش داوری می کنید خب،

تا منو نوازش👊ندادین😂

بریم سراغشون وبا هاشون آشناشیم.

سلام بزرگواران

من حسن آمریکایی هستم😊😊

 البته بگم ها ملقب بودم👆👆

بهم حسن سر طلاهم می گفتن☺

اما همین اول کاری بگم علت لقب هام رو؛😊

به خاطر موهای طلایی،قدبلند وتیپ خاصی که باعینک دودی🕶 داشتم بهم حسن آمریکایی یا حسن سرطلا می گفتن؛

کلا بچه شیک پوشی بودم وبه ظاهرم ☺زیاد می رسیدم

حتی تو جبهه تنها کسی بودم که شلوارم👖 خط اتو داشت.😂

آخه شلوارم رو خیس می کردم می ذاشتم زیرم تا خط اتوش بهم نخوره☺

تازه اینو بگم تو ساکم تافت مو هم پیدا می شد.😉

درکل تعریف از خود نباشه بچه خوش تیپ وامروزی بودم اما مومن ومتدین

خب دیگه بریم سراغ زندگیم؛

بنده حسن فاتحی هستم متولد ۱۳۴۸بچه شاهین شهراصفهان،البته تو نجف به دنیا اومدم اما از دوسالگی اصفهان بودیم.

اهل ورزش بودم اون هم شدید به طوری که اولین کاپ گل فوتبال شاهین شهر رو در۱۴سالگی راه اندازی کردم.

باشنا🏊 واستخرهم خیلی مأنوس بودم ومهارت فوق العاده ای داشتم.سه چهار ماهی هم دوره آموزشی آب های مواج رو دیدم وبعد هم دوره های غواصی رو

انگار یه جورایی قصه ما با آب ودریا🌊 گره خورده بود🤔

حالا می گم براتون چرا؟؟

اما کمی هم پای صحبتهای مادر 🌹عزیزم بشینید

سرکارخانم صدیقه دریاب

بفرمایید🎤🎤

بله متشکرم از دعوتتون🙏

حسن آقا خیلی تعصبی ومتدین بود وبزرگتر از سنش نشون می داد.کاملا پخته وبچه زرنگی بود.۱۳سالش بود که درسش رو رهاکرد ودرصنایع دفاعی🚁 شاهین شهر مشغول به کارشد.توهمون روزها وارد بسیج شد.بسیار پرشور وفعال بود برا همینم توسن ۱۵ سالگی عازم جبهه شد.

باسن کمی که داشت خیلی مقید به اصول وفروع دین بود واهل رد مظالم؛

حتی به خیلی از غذاها🍔🍖 لب نمی زد وتقریبا نماز شبش ترک نمی شد.

تو هفتا بچه ای که خدا بهم داده حسن آقا برام عطر و بوی دیگه ای داشت.😔

ممنون ازمادر صبورم🌹🌹

خب من بیسیم چی گردان غواصان لشکر امام حسین (ع) اصفهان بودم. ودر منطقه نهرخین در عملیات کربلای ۴ به شهادت رسیدم.

اون هم در چهاردهم دی ماه سال۶۵درسن هفده سالگی


این هم عکسی با لباس غواصی وبیسیم به دست😊

اما فرمانده عزیزمون نحوه شهادت منو اینطور بیان می کنن👇👇👇👇

از اونجایی که بیسیم📞 همیشه دست فرماندس من وحسن در طول عملیات همیشه کنار هم بودیم،تا اینکه به دلیل حمله مسلسل وار💣💣 دشمن مستأصل وسط آب مونده بودیم یه لحظه متوجه شدم سیم گوشی📞کشیده شده برگشتم دیدم حسن به پشت، رو آب افتاده ویه تیر🏹 به پیشونیش خورده😔 ولی هنوز می تونس صحبت کنه تا برگردوندمش یه تیر دیگه به قفسه سینش خورد وهمونجا  به شهادت رسید. وباتیرخوردن من دیگه نتونستم حسن رو بیارم عقب وآب با خودش حسن رو برد.

بله اینطور قصه ما وآب به هم گره خورده بودو ما شدیم شهید🌹 مفقود الاثر؛

 اما من که بی تاب برگشتن به شهر وخونوادم بودم در فروردین سال۷۷ دقیقا شب چهلم پدر عزیزم 😔وهمزمان با شب عاشورا پیکرم پیدا شد وتحویل خونوادم دادن

البته فقط چند تا استخون؛

چون با لباس غواصی شهید شده بودم پلاک وچفیه وحتی ساعتم همراه با لباس هام پیدا شده بود ومادرم از روی موهای طلایی به جا مانده رو استخوانهام منو شناسایی کرده بود.

ودر روز عاشورا طبق وصیت خودم در گلستان شهدای💐 اصفهان به خاک سپرده شدم.

, آن کس که ترا شناخت جان را چه کند

فرزند و عیال و خانمان را چه کند

دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی

دیوانهٔ تو هر دو جهان را چه کند

تو وصیتمم

به پرداخت رد مظالم،حلالیت طلبیدن وسفارش به حفظ حجاب وزینب گونه بودن وهم چنین احترام به پدر و مادر پرداختم.

شادی روح امام بزرگوار🌹

وهمه ی شهیدان صلواتی

ختم بفرمایید.

یاعلی

 

امینی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۱)

خوشگل نبوده؛ چرا فکر میکنین بور بودن یعنی خوشگل بودن؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی