قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید احمدنوزاد

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ب.ظ

بسم رب الشهداء و الصدقین🌹

 

💞قرار عاشقی💞

 

👤عرض سلام و شب به خیر خدمت رفقای عزیز👋🌺

باز هم قرار عاشقی و باز هم مهمانی از بهشت

زیاد منتظرتون نذارم!

با هم بریم سراغ مهمون امشبمون

 

🌼سلاملطفا خودتون رو برا ما معرفی کنید

سلام دوستان من احمد نوزادم                 

🌸تو خرداد ماه ۱۳۳۸ تو جنوب تهران بدنیا اومدم😍دوران ابتدایی رو با موفقیت گذروندمو وارد دوره دبیرستان شدمو تو رشته ریاضی فیزیک دیپلمم رو گرفتم

اینم بگماااا خرج مدرسه م رو خودم میرفتم تو بانک ملی پیش بابام روز مزد کار می کردم 🌸

🌷موقعی که مدرسه می رفتم فقط کتابای درسی رو نمیخوندماا کتابای علمیو مذهبی ام می خوندم با اوج مبارزات مردم علیه رژیم ستمشاهی من دوستامو تشویق به شرکت تو راهپیماییها می کردموتو روزای انقلابتو گرفتن پادگانا شرکت داشتم🌷

🌹سال ۱۳۵۹به عضویت رسمی سپاه در اومدم تو پادگان امام حسین (ع)یه دوره آموزشی دو ماهه رو گذروندمو عضو  گردان ۸ سپاه شدم با شروع جنگ🔫💣با گردان ۸ عازم مریوان و گیلانغرب شدم تو عملیات بازی دراز هم حضور چشمگیر داشتم

۸ ماه تو غرب میهن اسلامیم با گردان ۸ علیه دشمنااا👹جنگیدم

بعد اون تو عملیات رمضان سمتم جانشین گردان مقداد بود

وتو عملیات والفجر۳ و ۴ بخاطر لیاقت و رشادتایی که از خودم نشون دادم😓شدم فرمانده گردان مقداد بعد از عملیات بدر هم سید محمد رضا دستواره منو بعنوان قائم مقام لشکر۲۷ انتخاب کرد اما از اونجا که خیلی دلتنگه نیروهام بودم ایشون رو قانع کردم برگشتم به گردان مقداد🌹

🌺تو مرخصی آخر بود که با گوشه کنایه به خانوادم فهموندم این سری برگشتی تو کار نیس آخه میدونین یه چیزایی بهم الهام شده بود

تو عملیات کربلای۵ با رشادت و شجاعت تموم فرماندهی کردم ولی وقتی شهدا رو تخلیه می کردم یه دستم قطع شد.چن تا از شهدا رو خودم تنهایی بردم عقب و در نهایت روز ۲۱ دی ماه ۱۳۶۵ تو منطقه شلمچه پر کشیدمو به یارای شهیدم پیوستمو تو گلزار شهدای بهشت زهرا قطعه ۲۶ ردیف ۸۲ شماره ۴۹ آرام گرفتم

آدرس دادمدوس داشتین یه سر هم به من بزنین خوشحال میشم

🌹شادی ارواح طیبه منو دوستام و امام عزیز فاتحة مع الصلوات🌹

اینم👇👇👇👇بخشی از وصیتم به شما امت حزب الله

بسم الله الرحمن الرحیم

حکم جهاد برشما مقررگردیدوحال آنکه برشما ناگوار ومکروه است لیکن چه بسیار شود که چیزی برای شما ناگواربه شمارآید ولی به حقیقت خیروصلاح شما در آن بوده وچه بسیارشودکه چیزی را دوست دارید ودر واقع شر و فساد شما درآن است وخداوند به مصالح امر داناست و شما نمیدانید.(بقره 216)

خداوند منان نعمتی برما مردم نهاده ومارا در برهه ای از زمان قرار داده که بتوانیم قدمی در راه اسلام عزیزکه همه به آن مدیون هستیم برداریم.

البته من لایق نیستم که راجع به قرآن سخنی بگویم ولی طبق آیه صریح که دربالا آمده خیروصلاح مارا خالق وآفریدگارما بهتر میداند بنابراین ماهم کاررابه خودش واگذار میکنیم و فقط از خودش میخواهیم که عاقبت همه مارا ختم به خیر گرداندواین لیاقت را به ما بدهد که بتوانیم در راهش هر چه محکم واستوارتر قدم برداریم.

نمازی فرد

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی