قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید حسینعلی بالویی

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳ ب.ظ

انگشت به لب مانده ام از قاعده ی عشق/ ما یار ندیده تب معشوق کشیدیم

💞بسم رب الشهدا و الصدیقین💞

قرار عاشقی💫

امشب🌙 هم مهمون عزیزی داریم که بیش از این منتظرتون نمیزاریم😊

لطفا خودتونو معرفی کنید😊

💞سلام دوستان گلم🌹خوشحالم که بنده رو به جمع خودتون دعوت کردید️💌

بنده حسینعلی بالویی هستم😊 فرزند ارشد از 3 فرزند خانواده ی بالویی که در سال1349 در بهشهر استان مازندران🍃 متولد شدم👶

دوران تحصیلم رو تو شهرمون سپری کردم و در13 سالگی یعنی سال65 از طریق بسیج استان مازندران با علاقه مندی به عنوان یک بسیجی داوطلب در میادین جنگ👊💣 حضور پیدا کردم

💞در عملیات والفجر8 و فتح فاو از ناحیه ی پا مجروح میشم🙏

 

در عملیات کربلای4 که در سال65 بود به عنوان غواص شرکت کردم🙏

گویا زمان اون بود که من به آرزوی دیرینه ام برسم🙏😊

چون تو همون عملیات در منطقه ی عملیاتی ام الرصاص مفقود الاثر شدم

💞اون زمان16 سال داشتم😊🙏

امسال🌹 یعنی سال94 من و174 شهید غواص و خط شکن دیگه رو از این عملیات با دستان بسته😔 در یک گور دسته جمعی در ابوفلوس کشف کردند🙏

28 اردیبهشت پیکر مطهر من و دیگر شهدا😇😇 رو از طریق مرز شلمچه وارد کشور کردند🙏 qarareasheqi21.blog.ir

💞من و دوستان شهیدم با تلاش کمیته ی جست و جوی مفقودین در عملیات تفحص در جنوب عراق فاو، ابوفلوس، شلمچه، مجنون و زبیدات کشف کردند🙏

مراسم تشییع من و دیگر شهدا در26 خرداد در تهران بود که مراسم5 ساعت به طول انجامید



بعد از29 سال #دلتنگی و چشم انتظاری مرهم چشم به راهی های خانوادم شدم

💞قسمتی از وصیت نامه ام👇👇

📜📃بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله بل احیا عند ربهم یرزقون

ای برادران حزب الله📿 هرگز امام عزیزمان را تنها نگذارید و او را شب و روز دعا کنید🙏

خطاب به پدر و مادر عزیزم وقتی که من به شهادت رسیدم😇 هرگز برای من گریه😭 نکنید و اگر کسانی برای من گریه می کنند شما به آن ها اعلام کنید که گریه کردن برای من سبب خوشحالی دشمنان می شود. qarareasheqi21.blog.ir

💞🌹شهادت با بصیرت رزقتون😊

💞🌹شادی ارواح طیبه ی شهدا علی الخصوص شهدای مدافع حرم صلوات💞🌹

🌹اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🌹

💞🌹التماس دعا💞🌹

💞🌹یا علی💞

💞

دلگیرم😔😔 هر چه می دوم به گرد پایتان هم نمی رسم... کمکم کن ای#شهید.

 

معافی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی