قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید رسول پورمراد

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ب.ظ

به توکل نام اعظمت

بسم الله الرحمن الرحیم

بازم یه شب دیگه ویه قرار دیگه

قرار عاشقی

باهمین سوز که دارم بنویسید حسین

هرکه پرسید ز یارم بنویسید حسین

هرکه پرسید چه داری مگراز دار جهان

همه ی دار وندارم بنویسید حسین

خانه ی آخرتم هست قدمگاه حبیب

سردر قبر مزارم بنویسید حسین

سلام

امشب🌌 بازم مهمون یه شیر مرد دهه شصتی هستیم که سینه سپر کرد و ندای💠 هل من ناصرا ینصرنی💠 ارباب رو لبیک گفت تا دوباره زینب سلام الله علیها🌺🌺 رو به اسیری نبرند.

باما همراه باشید👇

,

سلام من رسول پورمراد هستم متولد 26اسفند سال 67

💠اهل استان قزوین شهرستان تاکستان

 تو رشته ی برق فارغ التحصیل شدم وشدم آقای مهندس😎

عاشق شهادت 🌹بودم براهمین رفتم سپاه تا به هدفم نزدیک تر بشم😊

چند ماهی میشد که با دختر عمه م نامزد 💍کرده بودم که تصمیم گرفتم برم سوریه،

شوخی که نبود حرف از تعرض به  ناموس امام زمان بود😡😡

کارامو کردمو راهی مشهد شدم،تا از امام مهربانی ها🌸🌸 اذن بگیرم برای دفاع از حرم عمه شون.

بعداز برگشتنم از مشهد ،به خانواده م اطلاع دادم که مسافر🛫سوریه م وراهی شدم.

عاقبت 20مهر 94 به عشقم که همون شهادت فی سبیل الله بود رسیدم.وشدم اولین شهید مدافع حرم قزوین🌹🌹🌹

بنظرتون آقا رسول چیکار کرده بود که کلید در باغ بهشتو دادن بهش؟ اونم تواین دوره زمونه؟  

بخشی از خصوصیات اخلاقی مهندس  پور مراد که راز پروانه شدنشه👇👇👇

بسیار مهربان، دلسوز و قدردان خانواده بود.

همیشه توصیه به خوب بودن و احترام به یکدیگر داشت و خودش نیز اونو رعایت می کرد.

چه ها👶🏻👦🏻👧🏻 روخیلی دوست داشت و به همه توصیه می کرد با اونها رفتار خوبی داشته باشیم.

نماز اول وقتش هیچ وقت ترک نشد و همیشه در طول شبانه روز🌌🌅 با وضو بود.

👈صبح های جمعه ندای یا «صاحب الزمان(عج)»🌺🌺  آقا رسول تو دعای ندبه بلند بود و هیچ وقت اونو ترک نمی کرد.

مداح بود وعاشق اهل بیت،وهمین عشق آسمونیش کرد.

👤وصیت نامه ی این شهید بزرگوار  که چند روز قبل از شهادتش 🌺🌺نوشته بود سه بخش داشت

 

👈حرف دل با خدا

👈حرفهای عمومی

👈حرف دل با امام زمان.

 

که قسمتهایی از هر بخش رو میذارم براتون.

🌺حرف دل باخدا🌺

خدایا ! همیشه با نعمت های بیشمارت مرا شرمنده کرده ای و من نمی توانم شکر آن ها را به جا آورم، نعمت هستی، نعمت پدر ومادر خووب، سلامتی، خانواده و همسر خوب، نعمت ولایت امیرالمومنین علی علیه السلام که همیشه قبل نمازهایم آن را یادآور می شوم و شکرگذار تو هستم.

نعمت خدمت در سپاه و پوشیدن لباس رزمندگانی که ستاره های آسمان شهادت هستند...

می دانم به قول شهید آوینی کسی که شهید نشود باید برود و بمیرد! پس خدایا به شهدای عزیزت قسم و به حسین(ع) سیدالشهدا قسم؛ مرگ مرا هم شهادت در پای رکاب امام زمان (عج) قرار بده و مرا از این نعمت بهرمند ساز و مرا عزیز گردان.

حرف دل با امام زمان🌺🌺

👈آقا ! خیلی دوست دارم برای نزدیک شدن فرج و ظهورت کاری کنم و باری از روی دوش شما بردارم نه اینکه ...

👈آقا ! احساس می کنم چند وقتی است که سرگرم دنیا و از شما غافل شده ام و امیدوارم این حضورم در سوریه و خدمت در اینجا مرا به شما نزدیک کند تا جایی که وقتی به یاد من هستی لبخند رضایت بر لب داشته باشی نه اینکه ...

👈آقا ! از خداوند سلامتی و تعجیل  در فرج شما را مسئلت دارم وشما هم دعا کنید خداوند توفیق ونعمت شهادت در رکابت را بعد از خدمات زیاد نصیبم کند.

حرفهای عمومی

-🌺🌺خیلی اهل نصیحت و توصیه نیستم، چون خودم بیشتر از همه به آن نیازمندم فقط چند یادآوری:

🌺🌺1- نماز که انسان را از فحشا و منکر دور می کند 2- روزه که سپر آتش جهنم است  3- یادآوری مرگ  4- جهاد با نفس  5- ولایت مداری و گوش به فرمان رهبر بودن  6- دعا برای سلامتی و فرج آقا  7- طلب شهادت 🌺🌺🌺

خدایا به همه ما توفیق بهره گیری از سیره ی عملی شهدا عطا بفرما، جهت تعجیل درفرج امام زمان،پیروزی سپاه اسلام وشادی ارواح طیبه ی شهداصلوات👋🌺 ]

علیپور

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی