قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید محسن وزوایی

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷ ب.ظ

بسم رب الشهداء و الصدقین🌹

💞قرار عاشقی💞

👤عرض سلام و شب به خیر خدمت رفقای عزیز👋🌺

باز هم قرار عاشقی و باز هم مهمانی از بهشت

زیاد منتظرتون نذارم!

با هم بریم سراغ مهمون امشبمون

🌼سلاملطفا خودتون رو برا ما معرفی کنید

سلام دوستان من محسن وزوایی هستم

🌺 ۸ مرداد ۱۳۳۹ بدنیا اومدم😍 هنوز به سن تکلیف نرسیده بودم که تموم اعمال عبادیم رو انجام میدادم .

دوران ابتدایی ودبیرستان رو با معدل بالا قبول شدم  و رتبه اول رشته مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف شدم😍تو دانشگاه عضو انجمن اسلامیدانشجویان شدم و تو تموم تظاهراتا از جمله تظاهرات ۱۷ شهریور جمعه سیاه جلودار جنبش دانشجویی بودم تو گرفتن پادگان جمشیدیه و عشرت آباد نقش مهمی داشتم بعد از پیروزی انقلابعضو جهاد سازندگی شدمو رفتم کردستانو کمر همت خدمت به محرومان رو بستم بعد از اون دوباره اومدم تهرانو روز ۱۳ آبان بادوستام لانه جاسوسی شیطان بزرگ آمریکا رو گرفتیم چون من زبان انگلیسیم قوی بود شدم سخنگوی دانشجوای خط امام تو مصاحبه ها حاضر می شدم🌺

🌷بعد از اونکه دوره آموزشی رو گذرونمو عضو سپاه شدمو عازم کردستان شدم تو مبارزه با گروهکهای تروریستی کومله و دمکرات نقش مهمی رو داشتم بعد از اون یه مدت فرماندهی گردان مخابرات سپاه رو قبول کردم و بعد سرپرستی واحد اطلاعات عملیات

🌸بعد از اون تو منطقهٔ گیلانغرب که خیلی مورد حمله دشمن بود با نیروهام رفتمو با عنایات الهی پیروزیای چشمگیر نصیبم شد بعد هم تو عملیات ارتفاعات بازودراز با توسل به مولایم آقا امام زمان(عج) با نیروهای کمم تونستم ۳۵۰ نفر کماندو عراقی را اسیر کردم که بیانگر این آیهٔ شریفه است: کم من فئة قلیلة غلبت فئة کثیره

در آخر عملیات زخمی شدمو منتقلم کردن تهران اما تاب نیاوردمو دو باره در قالب تیپ ۲۷ محمد رسول الله(ص)به عنوان فرمانده گردان حبیب عازم دو کوهه شدم

🌼تو عملیات فتح المبین هم شرکت کردم اونجام لطف خدا شاملمون شدو بر دشمن👹بعثی پیروز شدیم

بعد اون با شکل گیری تیپ۱۰ سیدالشهدا شدم فرمانده تیپ و تو عملیات الی بیت المقدس تیپ ۱۰ سیدالشهدا و تیپ۲۷ محمد رسول الله با هم یکی شدن با عنایات پروردگار مهربونم یکی بعد دیگری سنگرای دشمن رو می گرفتیم نهایت صبح ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱به یاران شهیدم پیوستم🌼

اینم👇👇👇👇بخشی از وصیتم به شما امت حزب الله

ای ملت شهید پرور ایران!

👈امروز، در شرایطی هستیم که لحظه ای غفلت، خیانت به اسلام و قران است.باید تا انجا که در توان داریم، برای خدا کوشش کنیم. امروز تمامی مزدوران و طاغوتیان به مقابله با انقلاب عزیز اسلامی برخاسته اند.در راس تمامی اینان ، به تعبیر امام "شیطان بزرگ امریکاست" و به دنبال او تمامی وابستگان دیگرش.

👈امت ما باید بداند از بزرگترین خطراتی که انقلاب را تهدید می کند، آفت نفوذ خطوط انحرافی در خط اصلی انقلاب، یعنی"خط امام" است.پس امام را دنبال کنید و امام را تنها نگذارید .شما امت مسلمان ایران در تاریخ جهان نمونه هستید.

اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی  سبیلک

💐تو گلزار شهدای بهشت زهرا قطعه ۲۶ آروم گرفتم💐

🌹جهت شادی روح منو یاران شهیدم صلوات🌹

نمازی فرد

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی