قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید محمدرضا عسکری

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ب.ظ

بسم رب الشهدا و الصدیقین💐

 

         💞قرار عاشقی 💞

 

 دلمو به آسمونها میسپارم تا نوشته هاشو به تو نشون بده، تا شاید دفتر📒 قلبمو ورق بزنیو گوشه ای از اونو  بخونی

 پس برات می نویسم📝 ، از دل غریب خودم ،😞😞

آری

 خیلی دلم می خواست با تو، در میون ابرها  پیش خدا بودم

 نمی دونی که چقدر برات دلتنگم،🍂

 اشک هام😭 سرازیره ای شهیدم 🌹🌹 می خوام باهات حرف بزنم ، اما با چه زبونی ...

با این زبونم که پر از گناهه نه نمی تونم

چگونه میشه مهمون آسمون باشم و با زبون👅 زمینی حرف زدنمی دونم ، چه کنم

 پس با زبون کودکی ام👶 برات می نویسم📝 چرا که به آسمون نزدیک تره 🕊🕊

سلام دوستان

خوش اومدین مقدمتون گلبارون 🌸🌺💐

فرا رسیدن ایام دهه فجر🌹🌹 رو گرامی میداریم

در خدمت مهمون🌹 عزیز امشبومون هستیم ،

 فرمانده👮 گردان امام حسین ع لشکر عملیاتی خوزستان

 بهشون خوش آمد میگیم و میشینیم پای صحبتشون 🍃🍂🍃

 

🌹شهید عزیز 🌹 بفرمایین 🎤🎤

سلام دوستان 😍

محمد رضا عسکری فرد متولد آبان ماه سال 1353 خرمشهر و سومین شهید مدافع حرم، هستم ✨✨

و اما فعالیتهای من 😊

👈در طول دوران نوجوانی👦 و جوانیم 👱  ،،نمازهای یومیه  بخصوص نماز صبحمو  تا زمان شهادت🌹🌹 در مسجد میخوندم و در برگزاری و قرائت دعاهای🙏 هفته با صوت🗣 دلنشین فعال بودم 🔰🔰

👈با تشکیل پایگاه مقاومت حضرت اباالفضل العباس ع مسجد جامع خرمشهر، فعالیت خودمو در مسئولیتهای مختلف از جمله ، جانشین و فرمانده👮 پایگاه، از سال 72 تا 74 بعنوان بسیجی و با ورود به سپاه بعنوان پاسدار رسمی ادامه دادم

👈فعالیت در برنامه های قرآنی و عقیدتی مسجد بطور مستمر و جذب و تربیت جوانان👱 خرمشهری در فضای مسجد و بسیج،، از دیگر فعالیت هام بود🔰🔰🔰

👈عضویت در مجمع مداحان🎤 خرمشهر بعنوان مداح ،، قاری قرآن و مجری برنامه های شهری هم جزئی از زندگیم بود

👈در تاریخ 74/8/21 به عضویت سپاه خرمشهر در اومدم و بصورت متخصص در امور مخابرات  جانشین و سرپرست این واحد، بعنوان نیروی کاملا متخصص👌 در امور ارتباطات فعالیت داشتم

👈و از سال 90 وارد سپاه آبادان شدمو بعنوان مسئول عقیدتی در ناحیه آبادان کارمو ادامه دادم .☺ در سال 92 فرمانده 👮 گردان مستقل امام حسین زیر نظر لشکر 7 ولیعصر شدم

 

👈در سال 1394 در دو دوره بعنوان مستشار نظامی در  سوریه به ماموریت رفتم🔰🔰🔰

متاهل هستم و سه فرزند دارم یک دختر و دو پسر

اینم 👆👆 عکس دخترم 👧

🕊تا اینکه در تاریخ ۳ آبان🍁 ۱۳۹۴ مصادف با ۱۱ محرم ۱۴۳۷ در عملیات محرم در منطقه شیخ الهلال استان حماه در کشور سوریه🇦🇪 از ناحیه چشم👀 چپ مورد اصابت تیر مستقیم تروریست های داعش👹 قرار گرفتمو به آرزویم یعنی (شهادت)🌹🌹 رسیدم ؛اقوام و  دوستانم منو در صحن شهدای🌷🌷 گمنام مسجد جامع خرمشهر به خاک سپردن😊

وصیتنامه ای هم نوشتم📝 که با هم میخونیم  🖌🖌

 

✨✨بسم الله الرحمن الرحیم✨✨

💕الحمدالله رب العالمین و صلی الله و علی محمد و آله الطاهرین💕

🌷🌹خدا را شاکرم که توفیق خدمت در دفاع👊 از حریم آل الله را نصیب این حقیر کرد و بنا بر وظیفه شرعی این وصیت را می نویسم .

🌷🌹در این لحظه که این چند خط را می نویسم📝 به گذشته که می نگرم ، می بینم چقدر عمر گرانمایه را که می بایستی به نحو احسن👌 در راه اطاعت خدا صرف می کردم ، ارزان از دست داده ام .😔 لذا از همه شما خواهش🙏 می کنم در حد توان کاری برایم بکنید . شاید مورد رحمت و مغفرت الهی قرار بگیرم .🔰🔰🔰

عکس یادگاری از مکه مکرمه 😍

یادش بخیر

عکس زیبایی👌 از  غروب خورشید در کنار رود کارون 🏝

تشکر و قدر دانی 👏👏از همراهی شما مهمونهای گرامی💐💐

شادی ارواح طیبه شهدا 🌹🌹

بخصوص شهدای مدافع حرم

صلوات عنایت بفرمایین

✨✨اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم✨✨

افلاکیان

  • سرباز گمنام

نظرات  (۲)

سلام بر شما بزرگواران 
اجرتون با خود خود خود شهدا 
حسابی دمتون گرم . 
ببخشید اگه بخام زندگی و وصیت نامه  یه شهید رو بهتون بدم چیکار باید کنم. در تلگرام هر نتونستم با مدیر کانال ارتباط بگیرم. لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنون و تشکرررررررر
خداقوت بزرگواران 
سلام بر شما بزرگواران 
اجرتون با خود خود خود شهدا 
حسابی دمتون گرم . 
ببخشید اگه بخام زندگی و وصیت نامه  یه شهید رو بهتون بدم چیکار باید کنم. در تلگرام هر نتونستم با مدیر کانال ارتباط بگیرم. لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنون و تشکرررررررر
خداقوت بزرگواران 
پاسخ:
سلام علیکم؛وقتتون بخیر

خیلی ممنون از همکاریتون؛زندگی نامه رو به این ایدی تو تلگرام بفرستید.
@sayad121


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی