قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهیده حاجیه ساعد

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ب.ظ

🌹بسم رب الشهداء و الصدقین🌹

👤عرض سلام و شب به خیر خدمت رفقای عزیز👋🌺

باز هم قرار عاشقی و باز هم مهمانی از بهشت

زیاد منتظرتون نذارم!

با هم بریم سراغ مهمون امشبمون

🌼سلاملطفا خودتون رو برا ما معرفی کنید

, سلام دوستان من حاجیه ساعد هستم

🌺سال ۱۳۴۰ تو جنوب تهران بدنیا اومدم😍چون عید قربان بدنیا اومدم اسممو گذاشتن حاجیه

از همون بچگیم حجاب برام خیلی مهم بود پنجم ابتدایی بودم که بهم گیر دادن چرا حجاب داری و چرا زنگای ورزش پوشیده ای من درجواب گفتم من حجابم رو حفظ می کنمو شمارو هم برا حرفاتون زندونی میکنم.

 بعد مادرمو خواسته بودن وقتی مادرم جریان رو می فهمه میگه بجای  اینکه شما به اون تذکر بدین اون به شما تذکر میده🌺

🌷تو اوج مبارزات مردم خوب کشورم علیه رژیم ستمشاهی دبیر خوب ریاضیم خانم تندگویان(خواهر شهید تند گویان)علاقه منو که به مسائل سیاسی دید تو این زمینه خیلی کمک کردو کتابایی رو به من میداد که منو آگاهتر میکرد خودمم می رفتم خیابون فردوسی و نوارای دکتر شریعتی و شهید مرتضی مطهری رو تهیه می کردمو رو کاغذ می آوردمو سر صف سخنرانی می کردم یه روزم که مأمورای ساواک دنبالم بودن نزدیک بود بگیرنم زیر پل جوب پنهون شدم اونا که از پیدا کردنم نومید شده بودن گذاشتنو رفتن منم خیسو خالص برگشتم خونه🌷

بعد پیروزی انقلابهم تو دوره دبیرستان در برابر فتنه منافقا وایسادمو دوستامو همکلاسیامو آگاه می کردمو اجازه ندادم اونا به هدفشون برسن تا سوعای حسینی بود از طرف مدرسه مارو بردن دیدار امام اونجا به امام گفتم که خدایا۲۰ سال از عمر مرا به امام خمینی بدهین امام فرمودن تو جوونی آرزو ها داری.

🌹سال۵۹ تو فتنه گروهک کومله عازم کردستان شدم تا به مردم اونجا خدمت کنم و به اونا آگاهی بدم تو یه مأموریت که چهارشنبه آخر سال بود تو جاده نقده- پیرانشهر تو کمین تروریستای کومله به دام افتادمو با خوردن یه گلوله پر کشیدمو به یارای شهیدم پیوستم

🌹برا شادی روح منو یارای شهیدم و امام عزیز صلوات🌹

نمازی فرد

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی