قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید عباس علی برزگر فاضلی

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۰۷ ب.ظ

بسم رب الشهدا والصدیقین

ما سینه زدیم بی صدا باریدند

از هرچه که دم زدیم انها دیدند

ما مدعیان صف اول بودیم

ازاخر مجلس #شهدا را چیدند😭🌹

سلام 😃 من عباسعلی برزگر فاضلی هستم متولد ۱۳۳۱_شهرستان امل

🕊سال ۵۹باشروع جنگ تحمیلی،از طریق بسیج،به جبهه های نبردحق علیه باطل اعزام شدم؛(جنگ جنگ تا پیروزی)

سال ۶۰هم عضو سپاه امل🌳🌱 شدم.

خدمتتون عارضم که بنده در دوره ی جنگ های داخلی،خصوصا در کردستان،با مزدوران کوردل😡 حماسه هایی به جا گذاشتم.😃

اخرش هم ۱۲اردیبهشت سال ۶۱تو حادثه جنگل امل،اسمونی شدم🕊🌹

عزیزانم،من امشب اومدم اینجا تا بهتون بگم؛👇👇

👈دنیا دار ازمایشه و خوش به حال  اون هایی که تو حوادث زندگی مقاومت کردن و راه بندگی خدارو پیش گرفتند😍؛

👈و سختی های فراوانی رو تحمل کردن و ثابت کردن که فقط بنده خدا هستند و بس💕

👈ما مسلمانان باید  از حریم اسلام کاملا دفاع کنیم چون وظیفه خودمونو داریم انجام می دهیم؛😇

#خدایا_بد_خواهان_این_حکومت_اگر_قابل_هدایت_نیستند_نابود_و_ریشه_کن_بگردان.

👈مردم از این #حکومت_اسلامی پشتیبانی کنید و قدردانی کنید.

👈شهادت حیات است نه ممات.🌹

یاعلی👋

خلیلی

 

 

#صلوات 🌸🌺

 

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی