قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید علی امرایی

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳ ب.ظ

ب توکل نام اعظمت

بسم الله الرحمن الرحیم

 

🌸🌸مازنده به لطف ورحمت زهراییم

مامور برای خدمت زهراییم

روزی که تمام خلق حیران هستند

مامنتظر شفاعت زهراییم🌸🌸

سلام دوستان

ایام شهادت بانوی دوعالم ام ابیها تسلیت

✨✨مدتیه که معبر🛣 باریک شهادت  در حال تبدیل شدن به یک راه آشکار و تعریف شده است.

✨✨راهی که با فطرت تشیع عجین شده واون دفاع از حریم «حرم آل الله» است و حضوردر این مسیر تنها به کمی معرفت و مقداری بصیرت نیاز داره👌👌👌👌👌

شهدای مدافع حرم🌹🌹🌹، آخرین و به روزترین محصول انقلاب امام خمینی(ره) 🌺و فرزندان پیر جماران و پیشکشی به محضر اهل بیت مظلوم پیامبر(ص) 🌺🌺هستن.

 ان شا الله ما هم از ادامه دهندگان راه این قافله عشق باشیم.

بله مهمون امشب ماهم یکی از این عزیزان شهیده👇👇👇

سلام،من علی امرایی هستم😊

متولد 12دی سال 64

اهل دیار غیور پرور لرستان،ودانشجوی کارشناسی کامپیوتر💻

یه برادر👦🏻 ودوتا خواهر👧🏻دارم

عارضم به خدمتتون که همه چی خوب بود وزندگی آرومی داشتم،عاشق پدرومادرم بودمو براشون احترام ویژه ای🙏 قائل بودم،نه تنها پدرومادرم که خواهرام  وکلا همه ی بزرگترا😊

 

تا اینکه سر وکله ی این داعش ملعون👹👹 پیدا شد.

منم درنگ روجایز ندونستم وراهی سوریه شدم برای دفاع از حرم ناموس امام زمان🌺🌺🌺

از سال 88 بطور مداوم به عنوان پاسدار به سوریه میرفتم

تا اینکه بالاخره یکم تیر 1394 لطف حضرت ارباب بیکفنمون شامل حالم شد😊 وبا اصابت موشک🚀

به ماشینمون🚕 تو شهر درعا،شهد شیرین شهادت رو خوردم وآسمونی شدم.

👤خب دوستای عزیز حالا که با مهمون امشبمون آشنا شدید بریم سراغ یه مهمون دیگه تا از علی آقا بگه برامون.

مهمون دوم ما قلب علی آقا امرایی هستش،اومده بگه این شهید بزرگوار🌸🌸 چه چیزایی رو تو اون نگه میداشت.

من پر بودم از چیزای خوب وآسمونی

شهید امرایی منو پراز عشق به ولایت وامام حسین کرده بود.

نه تنها امام حسین که  عشق ومحبت همه ی اهل بیت.

همچنین عشق به امام خامنه ای(گل🌷صلوات فراموش نشه).

کافی بود تا ایشون یه دستوری بدن تا شهید امرایی باسر برن.

البته بعضی چیزارو هم اجازه نداده بود تو من نفوذ کنه.

محبت دنیا در من هیچ جایی نداشت.علی آقا به مسائل دنیوی هیچ علاقه ای نداشت😒

برا همینم هرچی که داشت ونداشت در راه خدا انفاق میکرد،البته فقط من میدونستم وخودش،

بعداز شهادتش بود که اینا رو شد😉

👤ممنون از قلب مهربون وآسمونی شهید.

👤در پایان با اجازه تون بخشی از وصیت نامه ی شهید رو باهم میخونیم که رازی رو توش داره ،واز بشارت امام حسین حرف میزنه👇👇

👈👈نمی دانم چرا به دلم افتاده که از این سفر سالم برنمی گردم و به این سفر می روم چون نیاز است الان در آنجا باشم به خاطر آرامش دل حضرت زهرا(ص) و امیرالمومنین(ع) و امام حسین(ع) و امام حسن(ع) و حضرت عباس (ع) به سوریه رفتم  تا به حضرت زینب(س) ثابت کنم که «کلنا عباسک یا زینب»

 

 

 

👈👈حمد و سپاس پروردگار هر دو عالم و سجده شکر به درگاهش که مدیون حسین بن علی (ع) هستم و تمام زندگیم را از از او دارم چون خواست تا این گونه او را زیارت کنم،✨✨ همانند خوابی که دیدم که امام حسین(ع) از ضریح بیرون آمد و گفت تو هم مال این دنیا نیستی ✨✨و در آخر هم من روسیاه را خرید پس گریه و زاری معنا ندارد چون به وصال عشقم رسیدم.

 

, شهدای مدافع حرم رفتند تاصدای غربت بچه های فاطمه (س) عرش رو به لرزه در نیاره،شادی روحشون#صلوات

علیپور

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی