قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید علی علیزاده

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۰۵ ب.ظ

در وفای #عشق تو مشهور خوبانم چو شمع💕 شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع

💝بسم رب الشهدا و الصدیقین💝

قرار عاشقی🕘

امشب🌙 هم با یه قرار عاشقی دیگه در خدمت شما دوستان عزیز هستیم😊

مهمون امشبمون👇👇

سلام رفقا بنده علی علیزاده هستم🌹خوشحالم بنده رو به مهمونی شبانتون دعوت کردید💌

💝با تولد من👶 زندگی معادله ی دیگه ای رو از سر گرفت من 6 روز بعد از هندوانه ی🍉 شب یلدای💫 سال43 قدم به قشلاق گوگان استان آذربایجان شرقی گذاشتم💞

 

از کودکی👶 اون چه که مد نظرم بود حل معادله ای بود که به نوعی پا بندش شدم💕 معادله ی آشنایی با حضرت دوست😇

هنوز برای فکر کردن به این مسایل کوچیک بودم😄

💝شب و روز🌞 می اومد و من بزرگ تر می شدم💕

خونوادمم بیش از پیش خوشحال تر😃

به مرور زمان🕘 که به آموختن📕📗 روی آوردم به معنی معادله ی ذهنم رسیدم تا شاید بتونم حلش کنم

در کنار پدر و مادر تو کارای خونه کمک حالشون بودم و به کشت و برداشت🍃🌿 مشغول شدم💝

💝وارد بسیج مدرسه📕📗 شدم و کتب📚📖 اسلامی رو مطالعه کردم🤔

در حین مطالعه به فکر فرو می رفتم🤔 و از بنفشه های حیاط سجده در برابر معبود رو می آموختم😊

در این بحبوحه ها بود که برای مقابله👊💪 با دشمن به رزمندگان پیوستم👮

کم کم به جزایر مجنون🍃 نزدیک شدم💝

جزایر مجنون🍃 با بید های مجنون🍃 که در حال رکوع در برابر یگانه معشوق آسمانی و زمینی🌎 است

جزایر مجنون🍃 مرداب های اطراف یادآور #عشق لیلی و مجنون است💞 اما اکنون این رزمندگان مجنون هستند و معشوق خداست💝

 

💝بعد از3 سال حضور در گردان31 عاشورا در عملیات والفجر6 ویژه ی خیبر در حال جنون ناشی از #عشق به خدا😇 همراه چند مجنون دیگه به خاطر انهدام سر پل توسط نیروهای منافق مفقود الاثر شدم و روز8 هفتمین ماه سال62 دل💝 به دلدار💓 سپردم

با روشی صحیح تر از ریاضی دانان📐️📝 معادله ی زندگی رو حل کردم

19 سال داشتم که روحمو با خونم غسل دادم💝

💝قسمتی از وصیت نامه ام📜📃👇👇

پروردگارا🙏 به محمدت قسم می خورم که گران بها تر از خونم متاعی ندارم که تقدیم کنم و حالا این خونم را به تو و روح تو خمینی کبیر فدا می کنم و #ان_شاء_الله که در درگاهت مقبول افتد💝

و اما خواهران عزیزم همیشه و در هر حال حجاب خود را حفظ کنید چنان که فاطمه(س) می فرمایندارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است😊💝

💝خونین پروبالیم خدایابپذیر/هرچندشکسته ایم مارابپذیر/سردرقدم توباختن چیزی نیست/این هدیه ی کوچکی است ازمابپذیر

💝شهادت با بصیرت روزیتون💝

💞 شادی ارواح طیبه ی تمامی شهدا علی الخصوص شهدای مدافع حرم صلواتی عنایت بفرمایید💞

🌹اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🌹

 

التماس دعای فرج

 معافی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی