قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید محمدمهدی منفرد

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۱۲ ب.ظ

به توکل نام اعظمت

بسم الله الرحمن الرحیم

تاقلم لب بر مرکب میزند

بوسه بر جاپای زینب میزند

سلام دوستان،میلاد عمه ی سادات مبارک🌺🌺🌺🌺🌺

 🌸السلام علیک یا عقیلة العرب یازینب کبری🌸

👤دوستان عزیِز قرارعاشقی ،قبل از اینکه بریم سراغ مهمون امشبمون  میخوام دوتا داستان کوتاه اما واقعی رو براتون تعریف کنم که بی ربط به مهمون امشبمون نیست،

ماروهمراهی کنید.

#داستان_اول

#سوریه_نبل_الزهرا

درست #چهار_سال بود که این دوتا شهر تو محاصره بودن.همه چیز ازشون دریغ شده بود😔.

حتی آب رو قطع کرده بودن واونا #آب_بارونو جمع میکردن ومیخوردن.

هیچ ارتباطی با بیرون نبود،هرچیز قابل خوردن خورده میشد از حیوانات اهلی🐮🐤 گرفته تا برگ درختها🍃 وعلفها🌿🌿

خیلی از بچه ها👧🏻👦🏻👶🏻 از سوتغذیه کشته شدند،اهالی مظلوم این دوتا شهر فقط یه #جرم داشتن👇👇

#شیعه_بودن_و_عاشق_اهل_بیت

زبان👅 قاصره از بیان مظلومیت #مردم_نبل_و_الزهرا

داستان دوم

#ایران_مشهد_دیماه_94

#نوزادی بدنیا میاد که اسمشو میذارن علی اکبر.

#علی_اکبر دوروزه س که بابا قصد سفرمیکنه

داداش علی اکبر،سه سالشه واسمش ابوالفضله

 

همه به #بابای_ابوالفضل_و_علی_اکبر میگن که به خاطر بچه ها👦🏻👦👶🏻 هم که شده ازاین سفر 🛫صرف نظر کنه.

اما اون میره،به عقیده ی این #بابای_مهربون خون بچه های اون رنگین تراز خون بچه های نبل والزهرا نیست که....

مهمون امشب ما بابای ابوالفضل وعلی اکبره👇👇👇👇

, سلام،من مهدی محمدی منفرد هستم،البته همه جواد صدام میکنن😊

38سال پیش بدنیا اومدم .

#ایرانی_ام ومقیم#مشهد_الرضا🌸🌸

ومسئول حراست یکی از شرکتهای هواپیمایی🛫🛫🌸از پایه گذاران جلسات مهدیه ی مشهد بودم،بعد از شروع #جنگ_سوریه🔫💣 از اعضای فعال ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم و سردار شهید #بابانظر شدم.

هروقت شهیدی قدم به خاک مشهد میذاشت همه ی تلاشمو میکردم تا تشییع و مراسماتش به بهترین نحو انجام بشه

تا اینکه از یه سال پیش پیگیر اعزام به #سوریه شدم.

خیلی ها اعتقاد دارن که جنگ سوریه ربطی به ما ایرانی ها نداره😏😏

اما من با تمام وجود اعتقادم این بودکه👇👇

اسلام حد ومرز نداره وهرجا تعرضی به شیعیان بشه وظیفه ی همه ما دفاعه👊👊 وقتی به حرم حضرت زینب سلام الله علیها وشیعیان سوریه حمله💣🔫 میشه،ممکنه این اتفاق برای حرم امام رضا وشیعیان ایران هم بیفته😡

پس سکوت ودستروی دست گذاشتن بی معنیه.

اگرمن امروز به سوریه نرم چطور انتظار داشته باشم بچه هام تو   #امنیت بزرگ بشن؟

بالاخره تلاشهام نتیجه داد وبعداز دیدن یه دوره ی آموزشی تو تهران در قالب فاطمیون عازم🛫 سوریه شدم ونام جهادی  #ابو_فاضل رو برای خودم انتخاب کردم.

عاقبت 15بهمن ماه 94 وتو عملیات آزاد سازی #نبل_و_الزهرا بعد از 38 روز حضور تو  #سوریه با اصابت گلوله به صورتم،   به درجه ی رفیع شهادت 🌺🌺 نائل اومدم.

, مامدعیان صف اول بودیم

ازآخر مجلس شهداراچیدند

, علی اکبر 40روزه هیچ خاطره مشترکی از پدرش نخواهد داشت،اما حتما بخاطر داشتن همچین پدری افتخار میکنه وادامه دهنده راهش میشه ان شا الله🌸🌸 ]

حرف مهدی اکبری(مداح) توتشییع شهید خیلی عالی بود👌👌

👈تابوت جوادآقا رودستای مانیس،ماخودمونو به تابوتش گرفتیم،گرفتیم تا ماروهم ببره😭 ]

✨✨آن روز گدازه ی دلم را دیدم

خاکستر تازه ی دلم را دیدم

وقتی که به روی دوش مردم می رفت

تشییع جنازه ی دلم را دیدم...!✨✨

 

شادی ارواح طیبه ی شهدا بخصوص شهدای مدافع حرم ونصر وپیروزی لشگراسلام صلوات🌺👋

 

علیپور

 

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی