قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید منصور ستاری خاص

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰ ب.ظ

 

امشب هم با یک قرار عاشقی دیگه درخدمت شما عزیزان هستیم 😊

بدون هیچ مقدمه ای میرم سراغ مهمون عزیزمون👇👇

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام خدمت همه عزیزان

بنده منصور ستاری خواص هستم

متولد ۲۹/۰٢/١٣٢٧     فرزند حاج حسن

خدمت شما عرض کنم در روستای ولی اباد ورامین متولد شدم.

دوره ابتدایی👦🏻 رو در همون روستا تموم کردم .بعدش راهنمایی ودبیرستان البته اینم بگم ها همیشه جزءشاگرد ممتاز های بودم😀

بعد اینکه سال ۴۶ دیپلم 📋گرفتم وارد دانشکده افسری👮 شدم وخیلی زود با درجه ستوان دومی فارغ التحصیل شدم📚

سال ۵۰ بود که برای یک دوره عملی کنترل رادار عازم امریکا شدم😎 بعد یک سال دوباره به وطن🇮🇷 برگشتم وشدم افسر کنترل شکاری نیروی هوایی

چند وقت بعددوباره کنکور شرکت کردمو دررشته برق قبول شدم تازه چند واحد از درس ها📚رو پاس کرده بودم که جنگ شروع شد منم که عاشق مبارزه👊✊✌و انقلاب وامام بودیم بی خیال درس شدم رفتم برای دفاع از ارمان های انقلاب اسلامی

اگه ریا نباشه یکمم از خودم تعریف کنم 😉

از نظر شجاعت وتیز هوشی عالی بودم 👌👌

طرح های زیادی در تجهیز سیستم راداری وپدافندی به اجرا گذاشتم

 توان نیروی هوایی️🛩 در سرنگونی هواپیما های دشمن رو دوچندان کردم به خاطر همین فعالیت های زیاد بود که سال ۶۲ به عنوان معاون عملیات نیروی هوای منصوب شدم😎😎

 طرح هایی که میدادم همه منطقی و عملی بود سال ۶۴ بود که به عنوان معاونت طرح وبرنامه نیرو هوایی برگزیده شدم .

بعدشم سال ۶۵ شدم فرمانده نیروی هوایی🛩 ارتش

 

👤خب با اجازه تون بنده هم یکم از فعالیت ها واقدامات جناب ستاری  بگم👇👇

اقدامات جناب ستاری عزیزچهارتا رکن داره

: ۱ـ طرح و برنامه صحیح از ابتدای فرماندهی همراه با آینده نگری هرچه ژرف تر👌👌

. ۲ـ سازماندهی نیروی انسانی متعهد و کارا = مستعد و مبتکر و بیش از همه خوداتکا و خودباور در پروژه های توسعه پیشرفت.👌👌

۳ـ تأمین وسایل و تجهیزات با بهره گیری حداکثر از منافع موجود داخلی و با تکیه بر اهداف خودکفایی کشور. 👌👌

۴ـ اعمال مدیریت پویا و متکی بر روابط انسانی و ایجاد محیطی هرچه مناسب تر برای تشریک مساعی همگانی.👌👌

ازدیگر اقدامات این بزرگوار میشه  به تاسیس دانشکده پرواز

دانشگاه هوا فضا🛩با ۸ گرایش تحصیلی

تاسیس دانشکده پرستاری

تاسیس هنرستان کار ودانش

و.......اشاره کرد

👤البته بگم ها جناب ستاری در عملیات 🔫💣خیبر وقتی دشمن بعثی از بمب شیمایی استفاده میکنه ماسک خودشو تقدیم میکنه به راننده لودر🚜 به خاطر همین موضوع تا زمان شهادت از شامه بویایی👃 بی بهره شدند ولی این موضوع روتاپایان عمر مخفی نگاه داشتند که از بزرگی این عزیز  حکایت میکنه

👤خب جناب ستاری عزیز کلام اخر

ممنون جناب مجری قرار نبود اسرار مارو فاش کنید

واما کلام اخر👇👇

دوستان من در نیروی هوایی پرسنل فنی وکارگر وسربازان هستن

من این هارا به هیچ وجه از خودم جدا نمیدانم من از همین ها هستم یکی از دلایلش هم اینه که  با نگاه کردن به چهره اینها تمام مشکلات وسختی ها برای من تداعی وحس میشود

اعتقاد دارم که اگر ((منم))((منم))در کار باشد کار خدای نیست واین طوری کاری پیش نمیرود

 

خدای ناکرده اگر روزی انقلاب ما از مردم جدا شود کارش تمام است.

شادی تمام شهدای اسلام خصوصا شهدای جنگ تحمیلی وشهدای ارتش صلوات🌷

فرخی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی