قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید مهدی پور قربان

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۰۹ ب.ظ

💞بسم رب الشهدا و الصدیقین💞

🌹چه قدر از منش #شهدا دور شدیم/ این قدر خیره 👀 به دنیا 🌍 شده ایم کور شدیم/ ما برای #شهدا وصله ی ناجور شدیم😔

#خوش_به_حال_شهدا_وای_به_حال_من_و_ت

 🌹سلام عزیزان... مهدی پور قربان هستم... مهمون امشبتون💫

🌹در سومین روز از چهارمین ماه سال 1344 در روستای بیشه ی شهرستان بابل استان مازندران🍃 پا به عرصه ی وجود گذاشتم👶

از همون بچگیم به قرآن علاقه ی زیادی داشتم و برای یادگیری قرآن به مکتب خانه 📕📚📝 رفتم😊

برای ادامه ی تحصیل بعد از اخذ دیپلم 🎓 با شرکت در آزمون تربیت معلم در آزمون سراسری 📚 شرکت کردم و نهایتا در رشته ی الهیات دانشگاه فردوسی مشهد پذیرفته شدم☺

🌹در ایام پیروزی انقلاب 🇮🇷 فعالانه در تظاهرات همگام با مردم شرکت می کردم📜 علاقه ی زیادی به انقلاب و رهبری داشتم و سعی می کردم همیشه پشتیبانی خودم رو نسبت به ولی فقیه اعلام کنم 🙌 همواره در نماز جمعه 📿 دعای توسل 🙏 و دعای کمیل شرکت می کردم...

تعریف از خود نباشه ها😉 اما دایم الوضو بودم و نماز شبم هم ترک نمی شد

پس از تشکیل ارتش 02 میلیونی یکی از بنیان گذاران هسته ی اولیه ی بسیج روستا بودم☺

🌹با پایان یافتن عملیات والفجر 9 به دانشگاه مراجعت کردم و در همون سال سنت نبوی رو احیا کردم و ازدواج کردم😊

بعد از پیام💌 امام خمینی مبنی بر حضور تمام اقشار در جبهه 🔫💣 همراه کاروان دانشجویان 🎓 استان خراسان (راهیان کربلا) به جبهه های 🔫💣 حق 🇮🇷 علیه باطل اعزام شدم و نهایتا در سومین روز از سومین  ماه سال 1365 در مهران به درجه ی شهادت 😇 نایل اومدم

🌹وصیت نامه ام رو هم مطالعه بفرمایید📜📃😊

💞بسم الله الرحمن الرحیم💞

🌹و قاتلوا هم حتی لا تکون الفتنه🌹

بنده بنا بر وظیفه ی شرعی که امام امت و ولی فقیه واجب داشت بر خودم واجب دیدم که وظیفه ام را تا آن جا که در توان دارم انجام دهم... از خدا می خواهم که مرا در این راه ثابت قدم و پایدار بدارد تا بتوانم امتحانم را با موفقیت انجام دهم😊 #ان_شاء_الله 

,🌹ز اشک #فاطمه (س) دارد نشانه/ مسیر شهر #جانان است این جا...

دور از #تو آن چه در سمت چپ سینه ی #من است دل نیست... موزه ی درد معاصر است...

🌹رزق #شهادت نصیب همه ی شما عزیزان🌹

💐شادی ارواح طیبه ی #شهدا علی الخصوص شهدای مدافع حرم صلوات💐

🌻اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🌻

🌺التماس دعای فرج🌺

🌸یا علی🌸

معافی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی