قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید سعید مهتدی

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶ ب.ظ

🌹بسم رب الشهداء و الصدقین🌹

👤عرض سلام و شب به خیر خدمت رفقای عزیز👋🌺

باز هم قرار عاشقی و باز هم مهمانی از بهشت

زیاد منتظرتون نذارم!

با هم بریم سراغ مهمون امشبمون

🌼سلاملطفا خودتون رو برا ما معرفی کنید

سلام دوستان،من سعید مهتدی ام

🌺سال ۱۳۳۷ تو پیشوای ورامین بدنیا اومدم😍

همش پنجسالم بود که شاهد قتل عام فجیع کفن پوشای شهرم تو ۱۵ خرداد بخاطر دستگیری امام بودم😭

کلاس پنجمو ششم رو جهشی خوندم دوره ابتدایی رو با موفقیت گذروندمو دوره دبیرستان روهم قبول شدمو وارد دانشگاه تربیت معلم شدم تو اوج مبارزات مردم غیور کشورم🇭🇺علیه رژیم ستمشاهی تو تکثیرو پخش اعلامیه ها تو روستای قلعه سین نقش مهمی داشتم با پیروزی انقلاب اسلامیرفتم کردستانو با دوستای همرزمم جلو ضد انقلاب وایسادمو توطئشونو تو نطفه خفه کردم🌺

🌷مسؤلیتهایی که اونجا داشتم:فرمانده سپاه تاز آباد،مسؤلیت سپاه جوانرود،مسؤلیت سپاه بوکان رو دو سال قبول کردم بعد اون رفتم جنوب و تو لشکر۲۷ محمد رسول الله همراه شهید حاج همتو دوستای دیگم .

تو جنوب هم مسؤلیتای زیادی مث:فرمانده گردان کمیل،فرمانده محورو....داشتم.

بخاطر شجاعتامو رشادتام😓بعد شهید حاج عباس کریمی شدم فرمانده لشکر 🌷

🌸من تو دانشگاه تربیت معلم تهران رشته شیمی خوندمو کارشناسی رشته شیمی رو گرفتم ولی تو کارشناسی ارشد رشته مدیریت دفاع رو خوندم 🌸

💐اینم بگمااا تو عملیاتای زیادی مجروح شدمو پام ۱ سانت📏 از پای دیگم کوتاهتر بود و یکی از پاهام رو ۱۰ بار عمل کردن

دیگه طاقت نداشتم آخه می دونین دلم برا شهید حاج همت و دوستای شهیدم خیلی تنگ شده بود😔از اونجا که منو واسه این دنیا نساخته بودن بالاخره تو تاریخ۱۳۸۴/۱۰/۹ با سقوط هواپیمای نظامی تو ارومیه به یارای شهیدم پیوستمو با این پرواز پرنده شدمو از قفس تنم آزاد شدمو رفتم پیش دوستای شهیدمم تا به قول امام در قهقهه مستانه ام و در شادی وصولم عند ربهم یرزقونم💐

🌹شادی روح منو یارای شهیدمو امام عزیز صلوات🌹

اینم👇👇👇👇بخشی از وصیت من به شما امت حزب الله:

👈برادران و خواهران عزیز امروز نعمت بزرگی از جانب خداوند بزرگ در دست ما به رسم امانت می باشد.که این نعمت بزرگ امام عزیزمان می باشد کفران نعمت نکنیم که مورد غضب ایزد منان قرار می گیریم در این حالت وای بر ما.

👈در این دنیا به جهت به دست آوردن توشه برای آخرت آمده ایم ولی چه کنم که به این دنیا آنچنان چسبیده ایم که از آن دنیا دور افتاده و بی اطلاعیم

چه خوش گفته است آن عالم بزرگوار:برادران من زندگی دنیا جز

بازی وسرگرمی نیست و سرای آخرتاست که محل زندگی است و انسان اگر انسان باشددر پایین ترین مرحلهٔ زندگی اش جز آمادگی برای زندگی دیگر و طی راه قرب و نزدیکی به خدا وظیفه ای ندارد.

نمازی فرد

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی