قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید محبت الله شفیعی

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴ ب.ظ

🌸بسم رب الشهدا والصدیقین🌸

 

شهدا رایاد کنید حتی با یک صلوات

 

🌺اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم🌺

سلام دوستان🌺

دهه ی فجر🇮🇷🇮🇷 مبارک.

انقلاب اسلامی👊👊👊 ما هنوزم جوونه ،37سال،تو دنیا 🌎 خیلی کم پیش اومده که حکومت وانقلابی اینهمه دووم بیاره،

🍃این انقلاب در ظل توجه ویژه ی امام زمان💐💐 مدیون خون غیورمردان زیادیه،🍃

✨✨چه شهدای انقلاب👊،چه شهدای 8سال جنگ💣🔫،وچه بعد از اون شهدایی که مدافع حریم کشور تو مرزها ومبارزه با ضد انقلاب👹 هستن وچه الان شهدای مدافع حرم.🌺🌺🌺🌺🌺

مهمون عزیر ما یه شهید از گروه سومه که تو مبارزه با ضد انقلاب شهید شده.

با ما همراه باشید👇👇

سلام من ستوان یکم محبت الله شفیعی هستم☺

✨✨ظهر روز 5مرداد 1360تو خانواده‌ای متدین وباتقوا و وفادار به انقلاب اما محروم 😔تو روستای زرنه از توابع شهرستان ایوان واقع در استان ایلام بدنیا اومدم😊

دوران ابتداییم مصادف بود با سالهای دفاع مقدس💣🔫 .

 مدرسه ی ما یه چادر🏕 صحرایی بود.

خدارو شکر جنگ تموم شد واوضاع کشور کمی بهتر شد برا همینم ادامه تحصیلاتمو📚📚 تقریبا راحت بودمو ومدرسه ی واقعی میرفتم نه چادر🏕😉

دوسال پشت سرهم تو کنکور از دانشگاههای معتبر قبول شدم اما نرفتم تا اینکه سال سوم رفتم دنبال علاقه مو تو بورسیه ی دانشگاه علوم انتظامی توتهران قبول شدم.

از اونجایی که بچه ی درس خونی📔📔 بودموخیلی هم به رشته م علاقه داشتمو تلاش وجدیت زیادی بکار میبردم بعنوان سر گروهان گردان دانشگاه انتخاب شدم😎😎

سال 88 وبا تموم شدن درسم  به کردستان اعزام شدم ودر طی هفت ماه تو سه تا پاسگاه مرزی  به اسمهای

گل تپه

حسن سالاران

بسطام

مشغول خدمت شدم.

از اونجایی که اونجام تو کارم جدی بودم چند بار موردتشویق👏👏 فرمانده ها قرار گرفتم وحتی بهم پیشنهاد ریاست پاسگاهو دادن

عارضم به خدمتتون چونکه هیچ شوخی ای تو کارم نداشتم وبا جدیت تمام با ضد انقلاب 👹 برخورد میکردم اونام به خونم تشنه بودنو  چند بار تهدید به مرگم کرده بودن😡

اردیبهشت 89بود ،یه سالی بود که عقد 💍 کرده بودم وقرار بود آخر ماه عروسیم باشه.

اما انگار قسمت بود به جای حنای دامادی حنای شهادت ببندم به دست وصورتم.🌸🌸

6اردیبهشت 89 تو منطقه ی بسطام با دوتا از مامورا مشغول گشت زنی بودیم که به کمین پژاک ها خوردیم،ولطف حضرت ارباب شامل حالم شد و خلعت شهادت رو پوشیدم

👤ضدانقلاب که دل پری از این شهید داشت،بارها سعی در تخریب مزار ایشون وآسیب رسوندن به پیکرشون رو داشت😡 که به لطف خدا ناکام موند ]

چند ویژگی اخلاقی ویک خاطره از شهید از زبان دوستان شهید👇👇👇

کسی بود که هیچ گونه تکبر و غروری در ذاتش نبود.

همیشه در کارهای خونه کمک حال پدر و مادرش بود مخصوصا تو کشاورزی ودامداری🐮🐮

هیچ وقت پیش نیومد که به بزرگتر خودش بی احترامی کنه

به جرات میشه گفت که چیزی به اسم عصبانیت در وجود ایشون نبود چون همیشه در کمال آرامش سخن می‌گفت.

👈بسیار وقت شناس بودن

👈تو انجام واجبات بسیار دقیق بود👌👌

 👈 هیچ وقت حرفی نزد که کسی ازش ناراحت بشه

 

👈 در امور کارها با اطرافیان با نرمی و خوشرویی رفتار میکردند

واما خاطره👇👇👇

در اردوی مشهد با شهید محبت الله شفیعی هم اتاق بودیم تازه عقد💍💍 کرده بود گفتم محبت الله الان که اومدی پیش آقا میتونم ازت بپرسم چه آرزویی کردی؟

 تا روز آخر چیزی نگفت. صبح روز آخر که برای نماز صبح رفتیم حرم گفت برام دعا کن شهید بشم. اونجا بود که گریم گرفت اما من به روی خودم نیاوردم و گفتم ان شاء الله.

درپایان اینهم دل نوشته ای از شهید محبت الله شفیعی:

✨✨اگر در این دنیا مرد شدی بدان که مردانه زیستن سخت است پس سخت بکوش مرد باشی چرا که انسان با مردانگی بمیرد بهتر از اینکه صد سال با نامردی و دورویی زندگی کند و بدگویی مردم را پشت سر خود راه بیندازد چون انسان یک دفعه میمیرد نه صد بار، خوشا مردی که مردانه باشد نه مردی که ننگ بار.

چون در مجلس مردان قدم نهی مرد باش اگر طاقت مردی نداری در خانه بمان و زن باش. ✨✨✨

سلامتی همه ی مرزدارن وشادی شهدای مرزنشین وهمه ی شهدا وتعجیل در فرج صاحب امرمون صلوات👋🌺

علیپور

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی