قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

انتخاب دوست شهید..

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸ ب.ظ

🌸ب تو کل نام اعظمت

بسم الله الرحمن الرحیم🌸

سلام دوستان قرار عاشقی🕙

👤امشب معرفی  یه شهید خاص نداریم.

بلکه قراره امشب 🌙 یه کار جالب بکنیم،با ما همراه باشید😊

اینروزا همه جا حرف از انتخاباته،

ما قرار عاشقی هاهم تصمیم گرفتیم اینجا انتخابات برگزار کنیم😉

 

اما👇👇👇

انتخابات ما یه فرق اساسی با بقیه ی انتخابات ها داره.

چیه ؟

عرض میکنم خدمتتون

فرقش اینه که همه ی نامزدهای انتخابات ما اصلح هستن😊

یعنی دیگه ما نیاز نیس بریم دنبال اصلح ترین،فقط میخوایم از بین شهدای عزیزمون هرکس برای خودش یه #دوست_شهید انتخاب کنه😊

تا ان شالله بتونه به مرور زمان مثل اون  #دوست_شهیدش بشه.

#کاندیداهای امشبو قراره بچه هاشون #تبلیغ کنن،

هرکس یه جمله از #وصیت_نامه یا یه #خاطره از #باباش اورده

👆👆👆به بابای این کوچولوها میگن #مدافعان_حرم

یعنی تو دفاع از #حرم_آل_الله شهید شدند🌷

اینروزا بابای این بچه هارو با بیرحمی به خیلی چیزا محکوم میکنن😡

اینکه برای پول رفتن

خنده داره نه؟

بچه ها وقتی بزرگ بشن تنها چیزی که از بابا دارن چند تا فیلم وعکسه وچندتا خاطره س، اونوقت بعضیا....😔😔😔

حرف بچه های شهید رواز زبون خودشون تو سه تا بیت شعر خلاصه میکنم👇👇👇

برای رویش گل ابرتیره کافی نیست

بجای اسم  #پدر خط تیره کافی نیست

برای لمس عذابی که سرنوشت من است

هزار سال گناه کبیره کافی نیست

هزار #سهمیه جای تورا نمیگیرد

کسی بجز تو دراین سینه جا نمیگیرد😔😔

خب بریم سراغ تبلیغاتمون👇👇

اول آقا  #محمد_هادی_نوروزی😊

بابای من #شهید_مهدی_نوروزی تو سامرا شهید شده،

برا وصیت نامه ش📝 منو بغل میکنه وفیلم میگیره🎥 واینارو میگه👇

اگر ما یک روزی شهید شدیم و آقا محمد هادی این فیلم را دید ان شا الله منتقم خون امام حسین است. ان شا الله آمده است انتقام حضرت زهرا را بگیرد. انشاالله یار امام زمان، یار رهبر و یار آقای سید علی خامنه‌ای باشد. انشاالله همیشه مدافع نظام باشد. مدافع انقلاب باشد. تهدید بزرگی برای دشمنان نظام، انقلاب و اهل بیت باشد.🍃🍃

 

👤ان شالله آقا محمد هادی بتونه به وصیت باباش عمل کنه😊

👤خب ببینیم 👀 #کوثر_خانم_بیضایی چی برامون آوردن

من دختر  #شهید_محمود_رضا_بیضایی از تبریز هستم😊

مامانم تعریف میکنه👇

یبار که تو خونه مون🏠صحبت وصیتنامه شد،بابایی  به پوستر «حاج همت» روی کمدش اشاره کرد و گفت: «وصیت من این است>>

 روی این پوستر که هنوز هم توخونه مونه نوشته:

💐💐«با خدای خود پیمان بسته‌ام تا آخرین قطره خونم، در راه حفظ و حراست از این انقلاب الهی یک آن آرام و قرار نگیرم.»💐

آخر سرم باباجون به عهدش وفا کرد.🌸🌸🌸

👤مهمون بعدی آقا #محمدیاسا_ میردوستی که فیلم خداحافظیش با باباش حسابی مشهورش کرد😉

من پسر #شهید_مدافع_حرم_محمد_حسین_میردوستی هستم.

وصیت بابام به من این بود👇

🌷 از تو می خواهم در زندگی ات پشتیبان ولایت باشی و مراقب فریب دشمن باشی🌷

امیدوارم که بتونم.😊

👤ان شا الله حتما میتونین

👤ومهمون آخر امشبمون #کرار_محمدحسین_یاغی که مشهوره به کوچکترین #مدافع_حرم😊

بابای منو با اون خنده های معروفش میشناسن،خیلی خوش خنده بود خب.

اینم چندتا توصیه ازبابام #شهید_مهدی_محمدحسین_یاغی که تو یه فیلم میگه 👇👇

✨✨به رفیقام 👬میگم که

وقتی دور هم جمع شدید و خواستید خوش بگذرونید بیاید همینجا پیش من...حتما که نباید قرآن بخونید...دور هم بودنتون رو اینجا بگذرونید . اگه به مشکلی برخوردید بیاید با من درد دل کنید

برای شهدا نماز بخونید و روزه بگیرید، چرا که کسی نیست که اشتباه نکرده باشه✨✨

ممنون از کرار کوچولو😊

🌿دوستان عزیز اگر خوشتون اومده باشه این انتخابات رو هفته های دیگه هم برگزار خواهیم کرد😊😊

خدایا به ما توفیق زندگی #شهید_گونه رو عطابفرما.تعجیل در #فرج وشادی ارواح طیبه ی شهدا  #صلوات

علیپور

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی