قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهیدان حسین و ناصر و منصور اسماعیلی

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۰۵ ب.ظ


🌹بسم رب الشهداء و الصدقین🌹


💞قرار عاشقی💞


👤عرض سلام و شب به خیر خدمت رفقای عزیز👋🌺

باز هم قرار عاشقی و باز هم مهمانایی از بهشت

زیاد منتظرتون نذارم!

با هم بریم سراغ مهمونای امشبمون


🌼سلام✋لطفا خودتون رو برا ما معرفی کنید:

 سلام دوستان ما سه تا داداشیم :حسین ،ناصر  و منصور اسماعیلی 

 من حسین اسماعیلی ام 


🌺سال ۱۳۴۱ تو تهران تو یه منطقه محروم که معروف به فردوسه متولد شدم 😍خدا خیرش بده مادرمو از همون کودکی مارو با مسائل دینیو مذهبی آشنا کرد تو اوج مبارزات👊 مردم علیه رژیم ستمشاهی 👹 پا به پای پدر و مادرم می رفتیم تظاهرات✊حتی یه بارم که داشتم تو میدون انقلاب به یه مجروح کمک می کردم نزدیک بودتیر🕳بخورم.با پیروزی انقلاب✌️و تشکیل سپاه عضو رسمی سپاه شدمو یه مدت هم تو پادگان امام علی مربی تاکتیک بودمو آموزش میدادم همین طور بسیجیای محلمون رو آموزش نظامی می دادم با شروع جنگ تحمیلی💣🔫 دیگه جای من تو تهران نبود رفتم جبهه شدم فرمانده گروهان گردان انصار تیپ محمد رسول الله(ص) تو سال ۱۳۶۱ به سنت حسنه پیامبر جامهٔ عمل پوشیدم و نامزد کردم اما به خاطر شرایط حساس جنگ💣🔫 با داداش حسن که الآن جانبازه رفتم جبهه و تو عملیات رمضان تو منطقه پاسگاه زید کوشک تو تاریخ ۱۳۶۱/۵/۷ آسمونی شدمو پر کشیدمو به دوستای شهیدم پیوستم خب داداش جون نوبت شماس خودتو معرفی کن🌺

 سلام دوستان من ناصر اسماعیلی ام


🌹سال ۱۳۴۶ تو تهران به دنیا اومدم😍دوران کودکیم روبا آموزش قرآن و یادگیری مسائل مذهبی گذروندم همون اول نوجونیم مصادف شدبا اوج مبارزات👊 مردم علیه رژیم ستمشاهی👹که من پا به پای پدر و مادرمو داداشای دیگم می رفتیم تظاهرات✊با پیروزی انقلاب ✌️من به درسم ادامه دادمو دانش آموز ممتاز بودم بعد متوجه شدم دبیرستان سپاه دانش آموز قبول می کنه خب منم که خیلی دوس داشتم هم درس بخونمو هم تو صف سربازای امام زمان باشم تو آزمون ورودیش شرکت کردمو خدا هم کمک کرد قبول شدمو😍 تو لانه جاسوسی آمریکا مکتب امام صادق تشکیل شدو اونجا هم درس خوندیمو ه آموزشای نظامی لازم رو گذروندم من تو اوقات فراغتم هم خوشنویسی،طراحیو نقاشیام می کردم تازه نوجوونا و جوونای محل رو جمع می کردم تو مسجدو به اونا قرآن درس میدادم استاد قرآنم هم آقای خدام حسینی بود🌹


🌷اینم بگما من تکواندو کارم بودم دوره دبیرستانم مقارن شد با جنگ تحمیلی 💣🔫 دو باررفتم جبهه یه بار سال ۶۵ که تو جبهه خرمشهر یه ترکش ناقابل خورد به شکممو روده ام به شدت عفونت کرد و سه ماه تو بیمارستان بستری🛏 شدم ولی من که برا دنیا ساخته نشده بودم دیگه طاقت نیاوردمو دوباره رفتم جبهه ولی به مسؤلین نگفته بودم که شکمم درد داره و مجروحمو داوطلبانه تو گردان تخریب لشکر سیدالشهدا رفته بودم اونجا یه شب که رزم شبانه دادشتیم از درد زخم شکمم بیهوش شدمو منوبردن بهداریو از اونجاهم منتقلم کردن تهران بعد معالجه هم طاقت نیاوردمو دوباره باگردان کمیل لشکر۲۷ محمد رسول الله رفتم جبهه شلمچه تو عملیات کربلای ۵ تو بهمن ماه۶۵ بود منم که ۱۹ سالم بیشتر نبود پر کشیدمو رفتم پیش دادش حسین و دوستای شهیدم خب داداش جون نوبت شماس خودتو معرفی کن🌷

 سلام دوستان من منصور اسماعیلی ام


💐سال۱۳۴۸ تو تهران بدنیا اومدم😍منم مث دوتا داداشام از همون کودکی توسط مادرم با مسائل دینیو مذهبی آشنا شدم تو اوج مبارزات👊 مردم علیه رژیم ستمشاهی👹همش ۹سالم بود که پا به پای پدر و مادرمو داداشام می رفتیم تظاهرات✊آخه می دونین ماشیش تاداداشیم که دوتامون جانبازن خب بگذریم با پیروزی انقلاب✌️منم تو سنگر مدرسه و بسیج فعالیت داشتم ولی با شروع جنگ تحمیلی💣🔫من که ۱۵-۱۶ سال بیشتر نداشتم یه مدرسه بالا تر پیدا کردم رفتم تو مدرسهٔ عشق بشکنه کمر ریا من شجاع بودم ترس برام معنا نداشت میدونین تو جبهه آرپی جی زن بودم تو بدترین شرایط حمله دشمن👹بدون این که بترسم می رفتم رو خاکریزو تانکا رو میزدم دوستام به من می گفتن بمب روحیه گردان ابوذر خلاصه برا خودم عارفی شده بودمو بقول امام عزیز یه شبه ره صد ساله رو رفتم😓من که برا شهادتو همینطور داداشامو دوستای شهیدم دلتنگو بی قرار شده بودم بالاخره تو عملیات بیت المقدس ۷ تو شلمچه تو تاریخ۱۳۶۷/۳/۲۳ یه گلوله ناقابل تانک خوردمو پر کشیدمو به داداشامو یارای شهیدم پیوستم😍پیکر مطهرم هم بعد شیش ماه به میهن اسلامی برگشت اینم بگمااا مادرم شجاعانه زینب وار تو تشیع جنازه منو داداشام سخنرانی کردو خودش ما رو کفن کردو تلقین خوندو دفن کرد ذره ای بی تابی نکرد ما هم به این مادر شجاعمون افتخار می کنیم💐

🌹شادی روح منو داداشامو دوستای شهیدم و امام عزیز صلوات🌹



اینم 👇👇👇👇بخشی از وصیت من و داداش منصور به شما امت حزب الله

👈برادران از خودتان مراقبت کنید،منافقان را یارای حرکت ندهید و کارهای تان را با اشتیاق انجام دهید با آمریکا روبرو شویم

👈به شما مسؤلین،که شما ها تنها نیستید از شما۳۶ میلیون ملت مراقبت می کنند.

                                             👈 شهید حسین اسماعیلی👉



👈این دنیا دنیای زود گذری است بیاییم و این فرصتهایی را که همچون ابر می گذرد،استفاده لازم و مطلوب را ببریم.بیاییم اگر تا حالا نبوده ایم حالا باشیم هنوز دیر نشده

                                                        👈 شهید منصور اسماعیلی👉


نمازی فرد

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی