قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهیدعلی اکبرپورقاسم

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۵۸ ب.ظ


🌹بسم رب #الشهدا و الصدیقین🌹


💖به نام قرار بی قرار #دل  💓 ها💖


🌹قرار عاشقی🌹⏰


سلام رفقا ✋ امشب یه مهمون عزیزی داریم که خیلی اتفاقی قرار #عاشقی این #شهید بزرگوار مصادف شد با روز #شهادت و آسمونی شدنش 😇😇

سلام دوستان ✋ بنده علی اکبر پورقاسم هستم ☺️ خوشحالم من رو هم به قرار #عاشقی دعوت 💌 کردید🌹 qarareasheqi21.blog.ir


🌹عارضم خدمتتون که بنده چند روز مونده بود به عید سال 1330 یعنی 1329/12/20 در روستای 🌳🌴 باریک آبسر شهرستان #ساری به دنیا اومدم

به دلیل عدم امکانات مالی 💶 نتونستم راهی مدرسه ✍ بشم و به همین خاطر تو کار های روزمره کمک حال خانواده بودم 😊 در نوجوانی با مراجعت به شهر به کار ساختمانی 🏢 روی آوردم و به خاطر استعدادی که داشتم 😉 تونستم مهارت خوبی به دست بیارم ✨💫


🌹در سال 1350 به خدمت سربازی رفتم و 2 سال در نیروی هوایی ✈️ شیراز 🌳🌴 خدمت کردم و بعد از خدمت سربازی مجددا به #ساری برگشتم و بعد از شروع کار اصلی با گذشت چند ماه با پیروی از سنت #پیامبر (ص) #ازدواج 💞🎊 کردم ✨💫

بعد از پیروزی انقلاب به مدت 2 سال به عضویت کمیته ی انقلاب اسلامی در اومدم ✨💫


روزهای آخر #شهریور 1359 با شروع جنگ 📞🔫💣 دست از کار کشیدم و با ثبت نام از طریق بسیج از اولین نفراتی بودم که به غرب اعزام می شدم ✨💫


🌹بعد از اتمام ماموریت 3 ماهه در کردستان به عضویت سپاه غرب در اومدم ✨💫


در سال 1361 با توجه به شور مذهبی ای که داشتم تقاضای انتقالی به قم رو گرفتم تا در محضر علما به کسب معارف دینی 📖 مشغول بشم و همزمان در واحد عملیات لشکر 17 علی بن ابی طالب (ع) به عنوان فرمانده ی ادوات مشغول انجام وظیفه شدم 😊☺️ 


با اعزام به منطقه در مرحله ی مقدماتی شرکت کردم و با اصابت ترکش خمپاره برای مداوا 💊 به منزل مراجعه کردم ✨💫


🌹از اون جایی که شور و حال و هوای 😇 #جبهه 🔫💣ر و داشتم نتونستم طاقت بیارم و مجددا عازم منطقه شدم تا در مراحل بعدی عملیات حضور داشته باشم ☺️✨💫


در این مرحله از عملیات با عنوان عملیات #خیبر نیز با اصابت ترکش به دو پا و سر در جزیره ی #مجنون چون #مجنون به خیل کاروانیان #عاشق روانه ی منزل #نور ✨💫 شدم 😇


🌹اجازه بدید از احساسم نسبت به امام خمینی (ره) براتون بگم✍✨💫


بهترین #احساس رو نسبت به امام عزیز دارم که تا الان کسی نبوده آن گونه که امام هست او را تعبیر کند بعضی ها آمدند ولی آنچه امام بوده و هست را نگفته اند✨💫


🌹این هم مختصری از وصیت نامه ام✨💫

پدر و مادر عزیزم شما که برای من رنج ها و سختی ها کشیدید خدا در دنیا و آخرت به شما عزت و آبرو دهد✨💫


مادر عزیزم من دنبال کسی هستم که قادر مطلق و ازلی و ابدی و دانا و توانا و صاحب آسمان ☁️ و زمین 🌏 باشد و من گمشده ام را پیدا کردم ✨💫


🌹#شهادت با بصیرت زرقتون🌹


💞شادی ارواح طیبه ی #شهدا علی الخصوص #شهدای عملیات #خیبر صلوات💞


🌹اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🌹


💞التماس دعای فرج💞



🌹یا علی✋🌹


چه دیر پا و امید بخش است #نگاهی که مرا به سوی #کبریا می خواند✨



تو آن #شیرین ترین دردی که درمانش نمی خواهم✨💫 همان #احساس آشوبی که پایانش نمی خواهم


معافی


  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی