قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید امیر حاج امینی

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۰۷ ب.ظ

بسم رب الشهدا والصدیقین

🌹قــــــــــــــــــــــــــــــرار عــــــــــــــــــــــــــــــاشقے🌹

آقا سلام علیکم😊

من خودِ خودِ شهیدم

مهمون امشبتون؛

خودم اومدم بی مقدمه تریبون🎤رودست گرفتم☺ تا باهاتون حرف بزنم.

آخه خیلی خوشحالم🙏که توجمعتون هستم؛

چون که امروز روز تولد دوباره منه

نه تولد شناسنامه ایی ها

منظورم آسمونی شدنمِ

یعنی دهم اسفند ماه(1365)😊

ایــــــــــــــــــــنم من

امیــــــــــــــــــــر آقای حاج امینی😊

راستش رو بخواین نمی خوام زیاد وقتتونرو بگیرم واز جزییات زندگیم براتون بگم😊

فقط یه برش از یه لحظه زندگیم مے گم که اتفاقا #بهترین_ لحظه زندگیم هم هست☺

بذارید با یه عکس شروع کنم

عکسی که دست ب دست بین همه چرخیده😊👇👇👇👇👇

این عکساز لحظات آخر زندگی من گرفته شده؛

همه جا حرف از این عکس وعروج ملکوتی من هست(البته اگه تعریف نباشه😊😊)

آرامــــــــــــــــــــش در چهره ولبخند ملایم وزیبای من☺دراین عکس حکایتی داره؛

شاید حکایت از آمدن کسی باشه بالای سرمن، نمی تونم اصلن اون لحظه رو براتون بیان کنم فقط آرزو مے کنم که اون لحظه آخر همتون حس وحال منو داشته باشین.

عکاس📷این عکس آقاے احسان رجبی نقل مے کنه:

رفتم نزدیک امیــــــــــر دوتا عکس ازش گرفتم.یکی از تموم بدنش یکی هم ازصورتش🌹(همین عکس معروف)یه قطره خون رو لبش بود دیدم👀تو اون حالت داره زیر لب یه چیزی زمزمه می کنه رفتم جلوتر ولی متوجه نشدم.......

هیچ وقت فکر نمی کردم که این عکس اینقدر مشهور شه؛ولی خوشحالم🤗از این که این عکس آرامــــــــــــــــــــش خاطریست برای همه خانواده های شهدا💐 که متوجه می شن فرزندشون در لحظه #شهــــــــــــــــــــادت_چه حالی داشته وباعث تسلاے دل این عزیزان مے شه.

اما یه نمای😊 کلی از خودم براتون تیتر وار بگم:👇👇

 

💫متولد سال ۱۳۴۰ روستای علیشار از توابع زرند ساوه ام.

💫بیسم چی📞لشگر۲۷ محــــــــــــــــــــمد رسول الله ص

💫آخرین نگاه:۱۰ اسفند۱۳۶۵

💫محل شهادت:کربلای شلمچه

💫مزار:قطعه ۲۹گلزار شهدای تهران

دلتون رو نشکنم یکم از زندگیم بگم براتون😂

به هیچ وجه دنبال شناخته شدن وشهرت نبودم واعتقاد داشتم که اگه واقعا ڪارے رو براے خدا بکنی،خودش عزیزت مے کنه😊

شاید به خاطر همین اعتقاد عکس لحظه شهادتم این قدر معروف شد وتا حالا هشتصد هزار نسخه از این عکس چاپ شده.

یه بار تو منطقه حسابی از بچه ها ڪار کشیدم وبه قول معروف عرقشون رو در آورده بودم☺ جمعشون کردم وبهشون گفتم من خیلی کوچکتر ازشماهام،اگه تکلیف نبود هرگز این کار رو نمی کردم. بعد از همه خواستم دراز بکشن،همه تعجب کرده بودن که می خوام چیکار کنم

رفتم پایینه پای👣 تک تک بچه ها ودست کشیدم به کف پوتین هاشون وخاکش رو می مالیدم به پیشونیم ومی گفتم من خاک پای شما هام✋✋

یه چند خطی هم ازم به یادگار مونده که قسمتیش رو براتون می گم👇👇👇👇

 

از اینکه بنده بد وگنهڪار خدایم سخت شرمنده ام😔 و وقتی یاد گناهانم می افتم آرزوی مرگ مے کنم ولی باز چاره ام نمی شود.

هیچ برگ🌿برنده ای ندارم که رو کنم.........

 

✅✅ای کــــــــــــــــــــسانے که این نوشته را مے خوانید اگر من به آرزویم رسیدم ودل از این دنیا کندم، بدانید که نالایق ترین😔بنده ها هم می توانند به خواست او به بالاترین درجات دست یابند.........

 

✅✅✅شما را به #خداوند_ عاجزانه التماس واستدعا🙏 می کنم،بیــــــــــــــــــــایــــــــــــــــــــید وبه خاڪش بیفتید وزار زار😭گریه کنید وامیدوار به بخشایش وکرمش باشید.با او آشتی ڪنید زیرا بیش از حد مهربان وبخشنده است......

 

شنبه ۱۳۶۵/۴/۷

ساعت ۵ بعد از ظهر

بنده مخلص وگناهکار،امیر حاج امینی

 

#گوشه_ایی_از_وصیت_شهید_

ازشما خواهش می کنم همیشه چند موضوع رو مد نظر داشته باشید.

🌾هرگز دروغ نگویید.

🌾زود قضاوت نڪنید.

🌾گذشت وایــــــــــــــــــــثار داشته باشید.

🌾خوش رو😊وخوش برخورد☺باشید.

🌾صبور ومــــــــــــــــــــقاوم باشید وجبهه هارا پر نگه دارید.

به امید آنکه ذره ایی شبیه شهدا🌹 باشیم ودر لحظه آخر مشمول لبخند امام زمانمان عج باشیم.

#التماس_دعا

#یاعلی

امینی مقدم

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی