قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

شهید غلامعلی پیچک

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱ ب.ظ

🌹بسم رب الشهداء و الصدقین🌹

💞قرار عاشقی💞
👤عرض سلام و شب به خیر خدمت رفقای عزیز👋🌺
باز هم قرار عاشقی و باز هم مهمانی از بهشت

زیاد منتظرتون نذارم!
باهم بریم سراغ مهمون امشبمون

🌼سلام✋لطفا خودتون برای ما معرفی کنید:

سلام دوستان من غلامعلی پیچک هستم..

              🌷تو سال ۱۳۳۸ تو تهران بدنیا اومدم😍

همش پنج سالم بود که رفتم مدرسه ،دوران ابتدایی و دبیرستان رو با نمرات عالی گذروندوم 👏🏻😃

تو ۱۶ سالگی دیپلممو 📃با معدل عالی گرفتم ✊🏼😃و تو کنکورم ممتاز شدم؛برا همین هم به من بورسیه تحصیلی برا دانشگاهای خارج رو دادن ولی من قبول نکردمو تو کشور🇮🇷خودم دانشگاه رفتم😊

 آخه دوس داشتم ❣بمونمو به مردم خودم خدمت کنم.✋🏻

 اینم بگمااا در کنار درسای دانشگاهم مطالعات 📚دینی هم داشتم

تازه تو دانشگاه با دانشجوهای مسلمون مبارز آشنا شدمو برا همین مبارزاتم👊ضد رژیم ستمشاهی👹جدی تر شد✊🏼

و با اوج گیری مبارزات مردم میهن اسلامی🇮🇷مبارزاتم شدید تر شدو مردم رو از جنایاتو مفاسد و رژیم سفاک پهلوی آگاه می کردمو بین اونا نواراو اعلامیه های امام رو پخش میکردم ✊🏼

اینم بگمااا تموم اون نوارا و اعلامیه ها رو خودم تکثیر می کردم
              🌸با پیروزی انقلاب✌و تشکیل سپاه عضو رسمی سپاه شدم ،

و تو درگیری های کردستان بخاطر شجاعت و رشادتم شدم فرمانده محور غرب کشور ✊🏼

با طرحهای دقیق نظامی من، هم سپاهی ها و هم ارتشی ها متحیر میشدن (البته بشکنه کمر ریا 😉)

تو انجام فرایض دینی تقیدو تعبد خاصی داشتم✋🏻✨ تازه از ۱۰ سالگی تموم نمازاموهم  میخوندم .😃

بعد انقلاب✌هم نماز شبام ترک نمی شد😍
            عاشق امام خمینی بودم 💞

بالاخره تو عملیات مطلع فجر تو۲۰ آذر ۶۰ تو پیکان گردان با دشمنای بعثی👹وارد جنگ💣🔫 شدیمو با اونا تن به تن جنگیدیم😰

 نزدیکای ظهر بود که یه گلوله ناقابل به گلو و سینه ام خوردو پر کشیدمو به دوستای شهیدم پیوستم😃❣
 اینم👇👇👇👇بخشی از وصیتم به شما امت حزب الله:


👈جنازهٔ مرا روی مین ها بیندازید که منافقین فکر نکنند ما در راه خدا از جنازه مان دریغ داریم .

👈خدا کند حکومت سرنگون گردد،اما منحرف نگرد،😰چون انحراف خیانت به خون شهدا ست

👈🏻بگذارید بگویند حکومت دیگری هم به جز حکومت علی(ع) بود به نام خمینی که با هیچ نا حقی نساخت تا سرنگون شد،ما از سرنگونی نمی هراسیم بلکه از انحراف می ترسیم.

🌹شادی روح منو دوستای شهیدمو امام عزیز صلوات🌹
 نمازی فرد

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی