قرارعاشقی باشهدا

مشخصات بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت دوستای خوبم...این وبلاگ ، تحت عنوان "قرارعاشقی"؛
هرشب یه مهمون عزیزی از شهدا داریم که خودشونو براتون معرفی می کنن...در حقیقت هدفمون از قرارعاشقی یعنی اشنایی با شهدا .........
امیدواریم که بهترین استفاده رو ببرید.
در ضمن، کپی با ذکر صلوات می باشد.

یاعلی.

قرارعاشقی با شهیده سیده طاهره هاشمی

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۴۴ ق.ظ

🌷بسم رب الشهدا و الصدیقین🌷

قرارعاشقی❣

محبوب حق در دو جهان فاطمه است؛
💕در قلب محب او کجا واهمه است
آدم که قدم نهد به سوی محشر
لطف و💛 کرمش شامل حال همه است

سلام ✋دوستان همیشه همراه قرارعاشقی❣

🌷میلاد دخت نبی اکرم  رو به ساحت مقدس ولی عصر (عج) ✨ و روز زن رو به همه ی خانم ها  تبریک عرض میکنم..🌷

اول کاری صلوات خاصه حضرت زهرا رو باهم  بفرستیم 💕...👇👇

✨اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها و سر المستودع فیها بعدد ما احاط به علمک✨

سیده طاهره هاشمی هستم متولد سال 1346_امل

تو دوره ی تحصیلم شاگرد ممتازی😃 بودم، طوری که توجه همه ی معلم هام رو به خودم جلب کرده بودم.

چه کنیم،ما اینیم دیگه😌

تعریف از خود نباشه،دختر صبور و از باگذشتی بودم😉
اما در عین حال ترسی از بیان حقیقت نداشتم😠 و انتقاداتمو با صراحت با معلم هام در میون میذاشتم?😀
در جریان پیروزی انقلاب✊👊 با اینکه 10 ساله م بیشتر نبود 👼اما تو اکثر تظاهرات ها✊✊ به همراه خونواده م شرکت میکردم...🙂
بعد پیروزی انقلاب✨✊😃 هم عضو انجمن اسلامی مدرسه شدم

 و سعی می کردم دوستان و آشنایان رو با اسلام عزیز💕 آشنا کنم..😌
البته☝️ در کنار همه ی این ها به چیزهایی که می گفتم، عمل می کردم.👇👇👇
💠(بعلهههه  بچه شیعه باس وقتی حرف میزنه عمل کنه😌)💠

اذان ✨که میگفت وضو میگرفتم و منتظر دوستام می موندم تا اون هام بیان و باهم نماز بخونیم💕.
👇👇
به این میگن وحدت ما ✊بچه شیعه ها💕☺️..
💠گوش به فرمان امام بودم،✋👇👇
میگم دوستان بچه شیعه باس #ولایتمدار باشه☝️😍

تو این مدت هر کاری می کردم تا به معبودم نزدیک تر بشم💕
چون بهم الهام شده بود که شهید میشم✨
 یه شب قبل از شهادتم 🕊🌹 خواب😴 شهید بهشتی و یارانش و 2تن از بچه های انجمن اسلامی رو دیدم که خبر شهادتم🕊🌹 رو بهم دادن😃
👤بالاخره سیده خانم ما تو  6بهمن ماه سال 1360 در حالیکه برای  رزمنده هایی که در شهر مستقر بودن، مشغول جمع آوری دارو💉 و غذا🍚🍲 بودن، مورد رگبار ملحدین و سربداران قرارگرفتن😢 و آسمونی شدن🕊🌹

واما...👇👇

من به تو ای خواهر و برادرم که در سنگرید ، پیام می دهم؛👇👇
مبادا☝️ #سازشی صورت گیرد و #خون_های_شهیدان به هدر رود و نتوانیم ندای امام را به گوش جهانیان برسانیم،😣😭
که ندای امام همان ندای اسلام است.💕

والسلام✋🌷

#صلوات

خلیلی

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی